خرید لایک اینستاگرام یکی از مهم ترین اقدامات برای شناساندن یک پیج به افراد بیشتری است. که با خرید ارزانترین لایک اینستاگرام تعداد لایک های یک پست بیشتر کنید , امکان دیده شدن آن پست در اکسپلور اینستاگرام بیشتر می شود و در نهایت آن پست توسط افراد بیشتری دیده می شود.

در ادامه قصد داریم اهمیت خرید لایک اینستاگرام را بررسی کنیم. در ادامه همراه ما باشید:

اهمیت خرید لایک اینستاگرام

شما با تهیه پکیج خرید لایک ارزان و سریع گیلاس فالوور, از مزایای زیر بهره مند می شوید:

  • گیلاس فالوور هر روز, حتی روزهای تعطیل دارای پشتیبانی 24 ساعته است.
  • باکیفیت ترین خدمات, با مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.
  • تمامی لایک ها واقعی است و توسط کاربران ایرانی انجام خواهد شد.
  • به روزترین خدمات در سریعترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

چرا باید لایک بخریم

اینستاگرام بر اساس مجموعه ای از الگوریتم ها, به پیج هایی که Engagement زیادی داشته باشند امتیاز می دهد. Engagement در اینستاگرام به معنی میزان تعامل افراد با پیج شما است.

در واقع منظور از امتیاز آن است که میزان تعامل افراد به پیج شما, به اعتبار برند شما کمک می کند و افراد بیشتری روزانه جذب پیج شما می شوند.

یکی از این مواردی که Engagement پیج شما را افزایش می دهد, تعداد لایک های پست های یک پیج است, و یکی از راه های افزایش لایک های پست یک پیج, خرید لایک اینستاگرام از سرویس های ارائه دهنده این خدمات است.

شما می توانید با تهیه پکیج ارزانترین لایک اینستاگرام , در مدت زمان کوتاهی تعداد لایک های خود را افزایش دهید و از این طریق مخاطبان زیادی را به سمت پیج خود جذب کنید.

خرید پکیج های لایک اینستاگرام

به طور کلی پکیج خرید لایک اینستاگرام مناسب افراد زیر است:

  • برای پیج های فروشگاهی که نیاز به جذب مشتری دارند.
  • افرادی که در مسابقه های اینستاگرامی شرکت می کنند و نیاز به لایک دارند.
  • بلاگرها یا اینفلوئنسرها
  • افراد معروف
  • کسانی که می خواهند پست هایشان در اکسپلور نمایش داده شود.

چه تضمینی برای نمایش پست در اکسپلور وجود دارد

صادقانه بخواهیم بگوییم, نمایش یک پست در اکسپلور 100% با خرید لایک اینستاگرام اتفاق نمی افتد. هیچکس از قوانین دقیق الگوریتم های اینستاگرام خبر ندارد, اما این موضوع برحسب تجربه و آمار, نتیجه مطلوبی داشته است.

بیش از نیمی از افرادی که پکیج لایک تهیه کرده اند, پستشان وارد اکسپلور شده است. اما در این میان هستند افرادی هم که با آن که لایک های زیادی دریافت کرده اند, پستشان به اکسپلور راه پیدا نکرده است.

بررسی کنید: خرید فالوور اینستاگرام

در واقع الگوریتم های اینستاگرام واقعا پیچیده است و شما باید در کنار خرید لایک اینستاگرام , نکات دیگری را نیز رعایت کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

فرق لایک ایرانی با لایک فیک یا خارجی

طبق الگوریتم های اینستاگرام, پیج شما به افرادی پیشنهاد می شود که شما را لایک کرده باشند. در واقع اگر لایک های شما ایرانی باشد, پیج شما به کاربران ایرانی پیشنهاد می شود و یا در اکسپلور کاربران ایرانی نمنایش داده می شود. درنتیجه مشتری های واقعی جذب پیج شما می شوند.

اگر لایک های شما خارجی و یا فیک باشد, پیج شما برای افراد خارجی پیشنهاد می شود, و خب آن ها نمی توانند از شما خرید کنند و بسیاری اصلا شما را فالو نخواهند کرد.

پس با خرید لایک اینستاگرام ایرانی, مشتری های واقعی جذب شما خواهند شد.

برای دریافت مشاوره درباره تهیه مناسب ترین پکیج و افزایش مشتری های خود در اینستاگرام, همین الان با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.