خرید فالوور فیس بوک : حتما شما هم تایید می کنید که فیسبوک یکی از قوی ترین و پرطرفدارترین پلتفرم های شبکه اجتماعی دنیاست که مارک زاکربرگ آن را بنیان گذاشت و شاید تصورش را هم نمی کرد که تا این حد محبوب باشد. با اینکه چند سال از ظهور این شبکه جذاب می گذرد اما همچنان مخاطبان پر و پا قرص خود را دارد و شاید فضای فرهیخته مخاطبان آن باعث شده است که دوستداران فیسبوک به هیچ قیمتی آن را ترک نکنند.

فیس بوک و کسب و کار

حالا در این عصر تکنولوژی و پردازش اطلاعات افراد فعال پیوسته به دنبال خرید فالوور فیس بوک و کسب اعتبار از این شبکه اجتماعی هستند. همانطور که آگاه هستید برای توسعه کسب و کار و جایگاه اجتماعی تان باید در شبکه های اجتماعی با کسب رتبه، حضور متفاوتی داشته باشید. برای این منظور و در جهت بالا نگه داشتن اعتبار پیج شخصی تان باید کمی هزینه کنار بگذارید.

در واقع شما با خرید فالوور فیس بوک زمان را به نفع خود خریده اید و در نهایت با این اقدام در کسب و کارتان به افزایش فروش محصولات و خدمات تان خواهید رسید.

اهمیت خرید فالوور فیس بوک

مسلما وقتی به پیج کاری یا شخصی کسی وارد می شوید اگر تعداد فالوورهای پیج کم باشد رغبت زیادی برای فالو کردن آن نخواهید داشت. بنابراین سایر مخاطبان هم وقتی با چنین پیجی برخورد می کنند دلیل قانع کننده ای برای فالو کردن آن صفحه پیدا نمی کنند چرا که احساس می کنند طرفدار چندانی ندارد.

فرض کنید این شبکه اجتماعی فیسبوک است در چنین شرایطی راه حل چیست؟ شما باید به آنها ثابت کنید که برند شخصی شما اعتبار دارد. طبیعتا می دانید که افزایش فالوور مزایای زیادی برای شما دارد و باعث فروش بیشتر محصولات و خدمات تان خواهد شد. بنابراین برای اعتمادسازی مخاطبانتان باید اثبات کنید که پست های عکس و ویدیوی شما در سطح خیلی خوبی قرار دارد و با اضافه کردن لایک و فالوور اعتماد لازم را به وجود آورید.

همچنین بررسی کنید: قیمت ویو اینستاگرام

نکته قابل توجه این است که حتی برای شرکت در مسابقات و چالش ها، بالا نگه داشتن پست های تان با روش های مختلفی مانند خرید فالوور فیس بوک به ترویج هدف تان کمک می کند. شما حتی می توانید با خرید لایک پرقدرت و تعداد بالا، باعث شتاب گرفتن معروفیت پست هایتان در میان دنبال کننده ها و سایر کاربران شوید. در نتیجه در فضای کاربران این شبکه دیده می شوید و در بخش جستجوی فیسبوک بالاتر قرار می گیرید.

روند خرید فالوور فیس بوک و سرعت جذب فالوور چگونه است؟

پس از اینکه درخواست خرید فالوور فیسبوک را ثبت می کنید و عملیات پرداخت انجام می شود، معمولا 1 تا 3 ساعت زمان می برد تا فالوگیری شروع شود. مدت زمان تکمیل این فرآیند هم با توجه به نوع بسته انتخابی و تعداد سفارش شما، بین چند ساعت تا 2 روز زمان می برد.

فالوور فیس بوک

خرید فالوور و لایک فیس بوک قانونی است؟

اگر از طریق روش های اصولی و منابع معتبر وارد شوید این پروسه کاملا قانونی و صد در صد مطمئن است. رضایت مشتریانی که پیش از این از خدمات استفاده کرده اند می تواند دلیل محکمی برای این اعتماد باشد و چنانچه خدمات کیفیت مناسب داشته باشد مشکلی از لحاظ بلاک شدن وجود نخواهد داشت.

روند ریزش فالوورها چگونه است؟

روند آنفالو در سیستم جذب فالوورها تا حد بسیار زیادی بستگی به میزان جذابیت پست های شما دارد اما به طور میانگین ریزش بین 5 تا 15 درصد را انتظار داشته باشید. در نظر داشته باشید که این میزان آنفالو کاملا طبیعی و قابل چشم پوشی است چون در مقابل بعد از روند خرید فالوور اینستاگرام  تعداد زیادی دنبال کننده جدید خواهید داشت که می توانید با بهبود کیفیت عکس و ویدیوهای تان آنها را به مخاطبان دائمی تبدیل کنید.

چگونه فالوور فیس بوک بخریم؟

برای خرید سابسکرایبر فیس بوک ابتدا منبع معتبر و قابل اطمینان را با تحقیق و ارزیابی پیدا می کنید. سپس در بخش منوی سایت خدمات دهنده، نوع سفارش خود را در بسته های مختلف تعیین می کنید. پس از تکمیل سفارش و اضافه شدن به سبد خرید به صفحه صورتحساب منتقل می شوید.

این نکته را به یاد داشته باشید که پروفایل شما باید در حالت public باشد و در زمان ثبت سفارش به صورت خصوصی نباشد. بعد از تکمیل فرآیند پرداخت سفارش شما در سایت ثبت خواهد شد و سرویس مورد نظر در اولین فرصت برای پیج شما فعال می شود.