آیا تابحال به این فکر کرده اید که در هر دقیقه چیزی در حدود 300 ساعت محتوای ویدیویی در سرویس یوتیوب بارگذاری می شود؟ با افزایش روز افزون کاربران مشتاق در یوتیوب، کار شما در جذب بینندگان برای تماشای محتوای تصویری شما و در نتیجه افزایش ویو یوتیوب دشوارتر خواهد شد. در نتیجه راهی ندارید جز اینکه با خرید ویو یوتیوب بینندگانی را با روش های سریع تر و پر بازده تر به سمت محتوای ویدیویی خود بکشید.

شما به عنوان هدایتگر کانال یوتیوب و مدیر رسانه های ویدیویی برای قدرتمندتر شدن و رشد اکانت خود باید از خدمات سابسکرایبر (subscriber) یا بازدید ویو استفاده کنید تا اعتبار کانال تان را بیشتر کنید . اگر واقعا برای کسب درآمد دلاری از یوتیوب مصمم هستید باید برای پیشرفت در این پلتفرم تلاش بیشتری کنید.

مزیت خرید ویو یوتیوب

مهم ترین مزیت این کار سرعت فزاینده آن در دریافت بازدید و رشد واقعی و لحظه ای کانال یوتیوبی شماست.

خرید ویو یوتیوب و افزایش بازدید برای ویدیوها مزیت های زیادی برای شما دارد. هنگامی که ویو یوتیوب افزایش پیدا می کند، راهی برای دیده شدن بیشتر باز می شود و از سوی دیگر افزایش ویوی محتوای شما موجب هدایت بازدید کننده های واقعی بیشتری به کانال شما می شود. جالب اینجاست که وقتی بازدید ویدیوهای شما بالا می رود، حالا چه این ویوها خریداری شده باشند و چه به طور واقعی جمع آوری شده باشند، این فیلم ها برای کاربران جذابتر به نظر می رسند و به نوبه خود ترافیک بیشتری ایجاد می کنند.

برای مدتی خودتان را جای بینندگان واقعی بگذارید هنگامی که دو نسخه زیر را مشاهده کنید چه واکنشی دارید؟

فیلم اول دارای 20.000 بازدید

فیلم دوم تنها 3000 بازدید

درست است همانطور که شما هم تایید می کنید در اغلب موارد افراد تصور می کنند وقتی ویدیویی بازدید های بیشتر دارد پس قطعا بهتر است. بنابراین خرید ویو یوتیوب به شما کمک می کند این تصور پایه ای را برای نمایش ها به طور مصنوعی ایجاد کنید تا در آینده بیننده های واقعی بیشتری جذب کانال شما شوند و محتواهای شما بازدید بیشتری داشته باشد.

خرید ویو یوتیوب چه کاربردی دارد؟

فرض کنید شما می خواهید بازدید از یکی از ویدیوهایتان افزایش پیدا کند، خیلی ساده ابتدا خرید ویو یوتیوب را انجام می دهید و این افزایش بازدید نظر مخاطبان دیگر را جلب می کند و آنها هم برای مشاهده ویدیو ترغیب می شوند. اگر می پرسید که این ویوها واقعی هستند یا خیر؟ باید بگویم بله این بازدیدها کاملا واقعی هستند و توسط یوتیوب حذف نخواهند شد.

جالب است بدانید خرید ویو یوتیوب با واچ تایم صورت می گیرد. این ویوها در مدت 20 دقیقه به طور رندوم بر روی ویدیوهای شما واچ تایم ثبت می کند. خرید ویو یوتیوب با توجه به بسته ای که درخواست می کنید ممکن است بین 1 ساعت تا 10 روز زمانبر باشد.

آیا خرید ویو یوتیوب خوب است؟

متاسفانه تفکر کاذبی در مورد خدمات تبلیغاتی یوتیوب ایجاد شده است و افراد تصور می کنند که خرید بازدید کار بدی است و یا تصور می کنند با خرید بازدید، محتوای تولیدی آنها حذف می شود. البته این اتفاق کاملا دور از ذهنی نیست، اما هنگامی که از سایت مرجع معتبری ویو یوتیوب بخرید به هیچ عنوان چنین مشکلاتی نخواهید داشت بلکه تا حد چشمگیری شاهد افزایش بازدید محتوای خود خواهید بود.

خرید ویو یوتیوب

چرا باید بازدیدهای یوتیوب را بخرم؟

اگرچه می توان دلایل بسیار زیادی برای خرید بازدید یوتیوب  برشمرد اما مهم ترین آن اثبات تعامل اجتماعی است. آنچه موفقیت ویدیوی شما را تضمین می کند تا میزان زیادی به نوع ارتباط شما با کاربران و استقبال آنها از محتوای شما بر می گردد. وقتی که آنها بازدید زیاد را مشاهده می کنند برای تماشای آن بیشتر کنجکاو می شوند و در مقابل ویدیویی که بازدید کمی دارد توجه کسی را جلب نمی کند.

مهم ترین نتایج خرید ویو یوتیوب

  • تعداد بازدید زیادی را در مدت زمان کمتر و به سرعت بدست می آورید
  • شانس شما برای مشهور شدن و فراگیری در یوتیوب بیشتر می شود
  • پس از افزوده شدن ویوهای خریداری شده، شانس بیشتری برای دریافت بازدیدهای واقعی بیشتر خواهید داشت
  • اعتبار حساب کاربری شما به مرور تقویت می شود
  • به طور طبیعی و واقعی مشترک یوتیوب دریافت می کنید
  • محبوبیت شما بین کاربران یوتیوب بیشتر می شود

بنابراین برای موفقیت در یوتیوب تنها تولید فیلم های با کیفیت کافی نیست بلکه برای شهرت بیشتر باید با خرید ویو یوتیوب که یک کار کاملا مرسوم و درست است، تعامل اجتماعی تان را اثبات کنید.

خرید سابسکرایب یوتیوب

از سوی دیگر خرید سابسکرایب یوتیوب هم به شما کمک می کند اعتماد کاربران این شبکه را به خود جلب کنید و در نهایت از این راه کسب درآمد بیشتری داشته باشید.

البته این را در نظر داشته باشید که علاوه بر لایک های یوتیوب، کامنتها هم در ویو یوتیوب تاثیرگذار است. هنگامی که کاربر به ویدیویی برای مشاهده برخورد می کند، ابتدا نظرات بیننده های قبلی را بررسی می کند. اگر بیشتر بیننده ها کامنت های مثبتی در مورد ویدیو گذاشته باشند، این فرد هم مشتاق می شود تا ویدیو را باز کرده و از محتوای آن سر در بیاورد.

در مقابل اگر کاربران نظرات منفی بیشتری ثبت کرده باشند، افراد جدید دیگر رغبتی برای مشاهده ویدیو ندارند. پس با خرید کامنت برای ویدیوهای خود، با یک تیر دو نشان می زنید؛ افراد جدیدی که وارد کانال شما می شوند با مشاهده فعالیت های مخاطبان دیگر ترغیب می شوند. مهمتر از آن ویدیوهای کانال شما محبوبیت بیشتری پیدا می کند. خلاصه اینکه با دریافت پیکیج های کامنت گذاری در یوتیوب، بازدید ویدیوهای شما خواه ناخواه بالاتر می رود و اعتبار کانالتان افزایش می یابد.