در این مقاله قصد داریم که سریع ترین راه برای افزایش ویو استوری اینستاگرام را خدمت شما ارائه دهیم. اگر کسب و کاری دارید و یا به طور کلی قصد دارید استوری های شما بازدید بیشتری داشته باشند تا مخاطبان بیشتری را به صفحه خود جذب کنید, آسان ترین راه تهیه پنل افزایش فالوور اینستاگرام است که تمامی این فالوورها واقعی هستند.

در غیر اینصورت می توانید از روش های دیگری که درادامه به شما معرفی خواهیم کرد جذب مخاطب کنید.

افزایش ویو استوری اینستاگرام چیست؟

بسیاری از افرادی که از طریق صفحه اینستاگرامشان درحال کسب درآمد هستند, نیاز به دیده شدن صفحه شان توسط طیف وسیعی از مخاطبان دارند.

این افراد برای معرفی خود به مخاطبان باید پیوسته صفحه خودشان را فعال نگه دارند که یکی از این راه های فعال ماندن پیج, استوری گذاشتن اصولی و درست است.

اما گاهی پیش می آید که برخی با اینکه استوری های اصولی با محتوای جذاب برای مخاطبان خود آماده می کنند, با اینحال میزان بازدیدکنندگان کمی دارند و از این موضوع ناراضی هستند.

در ادامه نکاتی را به شما معرفی می کنیم که با رعایت این نکات به راحتی باعث افزایش ویو استوری اینستاگرامتان خواهید شد.

آنالیز استوری ها توسط اینستاگرام چگونه است؟

اینستاگرام تمامی فعالیت های شما در این اپلیکیشن را مورد تحلیل و آنالیز قرار می دهد و با توجه به فعالیت شما اعتبار و امتیازی به صفحه شما می دهد. اما این آنالیزها بر چه اساسی است؟

طبق آمارهای بدست آمده, عواملی که با بازدید استوری در ارتباط هستند شامل موارد زیر است:

  • تعداد فالوور
  • آپدیت منظم پیج (شامل پست ها و استوری ها)
  • میزان مشارکت یا Impression پست ها و استوری های پیج

در ادامه هرکدام از این موارد را به دقت بررسی خواهیم کرد:

تعداد فالوورهای پیج

یکی از مواردی که باعث افزایش ویو استوری اینستاگرام پیج شما می شود, تعداد دنبال کنندگان یا فالوورهای پیج است. البته دقت داشته باشید که نه هر فالووری!!! اکانت افرادی که شما را دنبال می کنند باید واقعی باشد, اکانت های غیر واقعی یا فیک از اعتبار پیج شما می کاهد و امتیاز منفی حساب می شود.

بهتر است برای به دست آوردن فالوورهای واقعی و مشتری, با کسب و کارهای مشابه خود همکاری داشته باشید. در این صورت مخاطبانی که به هدف شما نزدیک تر باشند سریعتر جذب خواهند شد.

آپدیت منظم پست ها و استوری ها

نظم داشتن در فعالیت پیج ازفاکتورهای مهم افزایش مخاطب و بازدید به شمار می آید. باید محتواهایی که تولید می کنید آپدیت باشند و به طور منظم آپلود شوند.

محتوایی که تولید می کنید بیشترین تاثیر را در جذب مخاطب دارد. اگر محتوای جذابی تولید کنید, فالوورهای شما این محتوا را برای دوستان خود و یا افرادی که ممکن است به این محتوا علاقه مند باشند ارسال می کنند, در این صورت  Impression پیج شما افزایش پیدا می کند.

از طرفی اگر محتوای شما به اندازه کافی جذاب باشد, فالوورها تا انتها این محتوا را دنبال می کنند و تا آخر آن را می بینند. ممکن است این محتوای جذاب را در پیج خودشان استوری کنند و همین باعث می شود که افراد بیشتری به سمت محتوای شما کشیده شوند, وارد پیج شما شوند, در پیج شما گشت و گذاری داشته باشند و در نهایت شما را فالوو کنند.

اینستاگرام تمامی اشتراک گذاری های محتوای شما را آنالیز می کند و به شما اعتبار و امتیاز می دهد.

اگر محتواهای شما طوری باشد که فالوورها به طور پیوسته آن را دنبال کنند, بعد از مدتی اینستاگرام پست ها و استوری های شما را جلوتر از بقیه به فالوورهایتان نشان می دهد و این یک مزیت بسیار مهم تلقی می شود.

بتابراین اگر قصد افزایش ویو استوری اینستاگرامتان را دارید در تولید محتوای پیجتان نهایت دقت را به خرج دهید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

صفحه خود را پابلیک کنید!

حتما برای افزایش ویو  پست های اینستاگرام , باید صفحه شما پابلیک باشد تا هرکسی بتواند از محتواها بازدید کند.

استفاده از هشتگ ها

برای تاثیر بیشتر و گرفتن نتیجه بهتر از هشتگ های درست و مناسب با محتوای خود استفاده کنید. هشتگ ها مخاطبانی که به هدف شما نزدیک هستند را به سمت پیج شما هدایت می کنند.

بهتر است که از هشتگ های پربازدید استفاده کنید.

سخن آخر

دراین مقاله مهم ترین نکاتی را که باعث افزایش ویو استوری اینستاگرام پیج شما یم شود را اختیار شما قرار دادیم. با رعایت این نکات و کمی صبر حتما به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

تولید محتوای جذاب را هرگز فراموش نکنید.