اگر این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده که چطور می‌توانید در صفحه اکسپلور اینستاگرام حضور پیدا کنید لازم است پیش ‌از هر چیز بدانید ورود به اکسپلور اینستاگرام یک اتفاق شانسی نیست بلکه روند خاص خودش را دارد و بر اساس الگوریتم های هوشمند اینستاگرام انجام می شود.

برای این‌که مسیر حضورتان در این صفحه مهم را هموار کنید باید ابتدا یاد بگیرید که اینستاگرام دقیقاً چه پست‌هایی را به اکسپلور راه می‌دهد؟ همه ما می‌دانیم که اکسپلور اینستاگرام جایگاه بی‌نظیری برای دیده شدن، شناخته شدن و افزایش فالوور های پیج ماست.

در ادامه می‌خواهیم شما را با مزایای ورود به این صفحه و ارتباط با مخاطبان برای بالا بردن نرخ تعامل پیج تان Engagement آشنا کنیم. مسلماً وقتی به این صفحه راه پیدا می کنید می‌توانید از این راهکار برای کسب درآمد از اینستاگرام و معرفی برند و محصولاتتان استفاده کنید.

یک راهکار ساده این است که با خرید فالوور اینستاگرام به‌ احتمال ورود به اکسپلور اینستاگرام سرعت بیشتری ببخشید. تصور کنید ۱۰ ماه زمان ببرد تا پیج شما به 10 هزار فالوور برسد. با خرید فالوور اینستاگرام در عرض چند روز می‌توانید به این تعداد فالوور دست پیدا کنید و پس ‌از مدتی پست‌های تان در اکسپلور مشاهده می‌شود.

 اکسپلور اینستاگرام چه صفحه‌ای است؟

صفحه اکسپلور مهم‌ترین بخش از این شبکه اجتماعی است که شما برترین پست‌های منتشرشده در اینستاگرام را مرتبط با نوع علایق و رفتار جستجوی روزانه افراد مشاهده می‌کنید. بنابراین الگوریتم‌های اینستاگرام پست‌هایی را مطابق سلایق فعالیتی شما در اینستاگرام به شما نمایش می‌دهند.

 محتوای بخش اکسپلور اینستاگرام بر چه اساسی انتخاب می‌شود؟

اینستاگرام بهترین پست‌های منتشرشده کاربران و باکیفیت‌ترین آن‌ها را شناسایی کرده و آن‌هایی که مطابق با علاقه‌مندی شماست نمایش می‌دهد. اولین آیتم برای جذاب شناخته شدن یک پست توسط اینستاگرام گرافیک بالا و تصویر جذاب است.

*محتوای نمایش‌داده ‌شده در اکسپلور هر کاربر، بر مبنای پست‌هایی تعیین می شود که او سابقا با نمونه‌های آن درگیر شده ‌است.

*محتوای نمایشی برای کاربر از میان پست‌هایی انتخاب ‌شده که تعداد زیادی از مخاطبان اینستاگرام با آن ارتباط برقرار کرده و جذب آن شده اند

* این محتوای نمایش‌داده‌ شده در اکسپلور پست‌هایی در ارتباط با محتوای صفحات فالو شده توسط کاربر است

 چطور علاقه‌مندی‌های مان را به اینستاگرام نشان دهیم؟

بعد از این‌که اکانت اینستاگرام تان را ایجاد کردید، کافی‌ست تعدادی از پست‌هایی را که در مورد موضوعات مشابهی هستند و شما به آن علاقه دارید لایک کنید. مدت زیادی طول نمی‌کشد که محتوای اکسپلور اینستاگرام برای شما شخصی‌سازی می‌شود.

مزایای ورود در اکسپلور اینستاگرام

حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام می‌تواند کسب‌ و کار شما را متحول کند. به ‌هر حال حضور در این جایگاه در حداقل ترین حالت‌ها موجب افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش ویو اینستاگرام پیج شما می‌شود. علاوه‌ بر این ورود به اکسپلور اینستاگرام مزایای زیاد دیگری هم دارد.

هنگامی‌که پست‌های شما به صفحه اکسپلور راه می‌یابد تعامل پست شما به‌ شدت بالا می‌رود و کاربران زیادی آن را مشاهده کرده و به آن واکنش نشان می‌دهند.

تعداد فالوور های پیج شما در مدت‌زمان کوتاهی رشد عجیبی خواهد کرد. کاربران وقتی پست شما را مشاهده می‌کنند کنجکاو می‌شوند که طراح این پست کیست و در نهایت اگر سایر پست‌های پیج تان هم‌ مانند این محتوا جذاب باشد، این افراد شما را فالو می‌کنند.

تصور کنید شما در آن پست به‌خصوص از فالوور های تان و افرادی که پست شما را می‌بینند تقاضای انجام کاری CTA را داشته‌اید. در این ‌صورت مخاطبان زیادی در اکسپلور این کار را انجام می‌دهند. تصور کنید از افراد جدیدی که تازه با محتوای شما از طریق اکسپلور آشنا شده اند، می‌خواهید که شما را فالو کنند یا محصولی را خریداری کنند.

این فعالیت نرخ تبدیل پیج شما را به ‌شدت در اینستاگرام بالا می‌برد. مشهور شدن خواسته اصلی همه برندها در فضای مجازی است. همه برندها به‌ دنبال این هستند که افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنند. حال تصور کنید با چند ترفند ساده این فرصت را بدست می‌آورید که در بازاری قرار بگیرید که روزانه میلیون‌ها مشتری در آن گشت‌وگذار می‌کنند.

افراد بسیار زیادی با برند شما آشنا شده و به مشتریان وفادار پیج شما تبدیل می‌شوند.

سخن آخر

حال که اطلاعاتی در خصوص مزایای ورود به اکسپلور اینستاگرام بدست آورید، وقت آن است که راهکارهایی برای وارد شدن به این جایگاه پیدا کنید. مسلما رسیدن به این هدف فعالیت و پویایی شما در زمینه کسب و کارتان را می طلبد.