افزایش ویو استوری به دیده شدن محتواها و افزایش فالوور پیج کمک می کند و زمانی که افزایش ویو از یک مقداری بیشتر شود می توان از این راه به کسب درآمد رسید. کاری که بسیاری از بلاگرها در اینستاگرام در حال انجام آن هستند. در این مقاله قصد داریم که سریعترین راه افزایش ویو اینستاگرام را به شما بگوییم.

پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آنالیز استوری ها توسط اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

می خواهید بدانید که اینستاگرام چطور استوری های شما را آنالیز می کند؟

طبق آماری که خود شرکت اینستاگرام ارائه می دهد, به نظر می رسد 4 عامل وجود دارد که به ویو استوری مرتبط است:

  • تعداد فالوورهای واقعی و فعال
  • نظم در پست گذاشتن
  • نظم در استوری گذاشتن
  • تعداد افرادی که از استوری شما بازدید می کنند.

در ادامه به بررسی هرکدام خواهیم پرداخت:

تعداد فالوورهای واقعی و فعال

از مهم ترین عواملی که بر افزایش ویو استوری تاثیر می گذارد, تعداد فالوورهای واقعی و فعال شما است. وجود فالوورهای فیک, هر چقدر هم که زیاد باشند بی فایده است و میزان بازدید استوری شما را افزایش نمی دهد.

باید سعی کنید فالوورهای هدف خودتان را شناسایی کنید. هر چه تعداد فالوورهای طبیعی بیشتر باشد, نتیجه بهتری نیز خواهید کرفت. پس افرودن فالوورهای فیک را به کلی فراموش کنید.

آپدیت بودن و نظم در پست گذاشتن

نظم در پست گذاشتن از دیگر فاکتورهای مهمی است که باعث افزایش ویو استوری پیج شما خواهد شد.

آپدیت بودن و نظم در استوری گذاشتن

باید اصول استوری گذاشتن را یاد بگیرید. با اشتراک استوری های جذاب احتمال جذب مخاطب بیشتر از استوری های ساده و خشک است. استوری اگر جذاب باشد مخاطب استوری را تا آخر می بیند, احتمال آن که وارد پیج شما بشود و دیگر محتواهای شما را ببیند و حتی شما را فالوو کند بسیار بالا می رود.

از طرفی باید بدانید که چه زمانی برای استوری گذاشتن مناسب تر است.

اینستاگرام تمامی این روند را آنالیز می کند و همه این ها در افزایش ویو استوری شما تاثیرگذار خواهد بود.

تعداد افرادی که از استوری بازدید می کنند

برخی از پیج ها استوری های جالب و جذابی تولید می کنند که مخاطبانشان همیش هآن ها را پیگیری می کنند. طبق الگوریتم, اینستاگرام پس از مدتی استوری های این پیج ها را جلوتر از بقیه نشان می دهد.اگر می خواهید استوری های شما هم جلوتر از بقیه برای مخاطبانتان به نمایش درآید باید برای ساخت استوری زمان صرف کنید و یک استوری با محتوای جالب و جذاب بسازید.

همچنین شما می توانید با خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت , فالوورهای واقعی به پیج خود اضافه کنید و از این طریق بازدید استوری های خود را بالا ببرید.

سریع ترین روش افزایش ویو استوری اینستاگرام

در ادامه نکاتی را خواهیم گفت که رعایت و انجام آن ها باعث افزایش ویو استوری خواهد شد. اما توجه داشته باشید که همه چیز نمی تواند یک شبه اتفاق بیفتند و نیاز به زمان دارید.

  • اولین کار برای افزایش ویو استوری آن است که پیج خود را باز کنید و از حالت خصوصی دربیاورید.
  • محتوای جذاب آماده کنید, برای ساخت محتوا زمان اختصاص دهید تا محتواهای منحصربفرد و جذابی را به اشتراک بگذارید.
  • سعی کنید هم فیلم استوری کنید و هم عکس.
  • یک هشتگ با سایز بزرگ به استوری خود اضافه کنید. کمی جستجو کنید و ببینید که چه هشتگی هم مناسب محتوای شما است و هم بالای 10 هزار نفر از آن استفاده کرده اند.
  • می توانید از گیف یا امکانات دیگر مانند موزیک گذاشتن بر روی استوری استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که برخی از این امکانات در کشور ما فیلتر هستند. مثلا برای افزودن موزیک باید فیلترشکن روشن باشد.
  • همه چیز آماده است. حالا می توانید استوری خود را به اشتراک بگذارید.

نتیجه را چک کنید

صفحه استوری را بالا بکشید تا بتوانید نتیجه را ببینید.

اگر استوری شما با رعایت نکات گفته شده همچنان بازدید زیادی ندارد, ممکن است به خاطر آنباشد که به قدر کافی از طرف اینستاگرام جذاب تشخیص داده نشده است. فراموش نکنید که شما با 10 هزار نفر دیگر در رقابت هستید.

سخن آخر

فعالیت مستمر و مداوم در اینستاگرام یکی از فاکتورهای مهم به شمار می آید و قطعا به افزایش ویو استوری و افزایش فالوور شما کمک می کند.

از طرفی با تولید محتوای جذاب می توانید به این کار سرعت ببخشید.