روزانه چه تعداد پست و استوری باید در پیج اینستاگرامم بگذارم؟ این یکی از پر تکرارترین سوالاتی است که بسیاری از کاربران از ما می پرسند. انتشار منظم محتوا, همانطور که قبلا توضیح دادیم یکی از عواملی است که برای اینستاگرام مهم است و رعایت کردن آن باعث بالا رفتن اعتبار پیج شما می شود. در این مقاله قصد داریم که بیشتر به بررسی این موضوع بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید:

بیشتر بخوانید: خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت

تعداد روزانه پست و استوری در اینستاگرام

طبق آماری که اینستاگرام در اختیار کاربران قرار داده است, بیشترین میزان بازدید از یک محتوا در 72 دقیقه ابتدایی پس از آپلود است. بسیاری از صاحبان کسب و کارها که در اینستاگرام فعالیت می کنند از این موضوع شکایت دارند که به تازگی بازدید از محتواهایشان کاهش پیدا کرده است. بسیاری می خواهند بدانند که روزانه چه تعداد پست و استوری باید در اینستاگرام آپلود کنند تا این کاهش بازدید جبران شود!

علاوه بر تعداد محتواهایی که آپلود می کنید, زمان آپلود محتوا نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اینکه در چه ساعتی از شبانه روز محتوای خود را آپلود می کنید بسیار مهم است. در ادامه به بررسی زمان مناسب برای انتشار پست خواهیم پرداخت.

مهم ترین نکات درباره انتشار روزانه پست و استوری

در ادامه با بررسی چند نکته می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که روزانه چه تعداد پست و استوری باید در اینستاگرام آپلود کنیم؟

رعایت نظم در انتشار محتوا

احتمالا با پیج هایی که روزانه بیش از 6 پست منتشر می کنند, برخورد داشته اید. تعداد آپلود کردن پست و استوری در طول روز به

  • تعداد فالوور های اینستاگرام
  • نوع کسب و کار
  • موضوع محتوا

بستگی دارد. اگر بیش از 500 هزار فالوور اینستاگرام دارید, یا اگر حرف جدیدی برای گفتن به مخاطبانتان دارید می توانید تا 4 الی 5 پست در روز منتشر کنید. البته باز هم تاکید می کنیم که این تعداد آپلود محتوا, به فاکتورهای دیگری نیز بستگی دارد.

سوالی که به وجود می آید آن است که آیا برای انتشار محتواها برنامه ای در نظر دارید یا خیر؟

همانطور که گفتیم تعداد پست و استوری به کسب و کار و تعداد فالوورهایتان بستگی دارد. اما نظم در انتشار محتواها موضوع دیگری است که باید به ان توجه کنید.

برای مثال اگر روزانه 5 پست منتشر می کنید, در هفته جمعه 35 پست در پیج خود آپلود کرده اید. حال اگر تعداد انتشار محتوای خود را به روزی 3 پست کاهش دهیدع در هفته می شود 18 پست. این کاهش فعالیت بر مخاطبان تاثیر می گذارد و با ریزش فالوور اینستاگرام مواجه خواهید شد.

بنابراین قبل ازاقدام به محتواگذاری حتما برنامه دقیقی برای خود داشته باشید.

پست و استوری مناسبتی

بهتر است در برخی از مناسبت ها, تعداد محتواهای خود را افزایش دهید. مثلا پست های نظر سنجی و یا مسابقه منتشر کنید و از مخاطبانتان بخواهید که در نظر سنجی و یا مسابقه شرکت کنند. به کمک این روش می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

کمیت مهم است یا کیفیت

هرگز کمیت را فدای کیفیت نکنید. بین 5 محتوای بی کیفیت و یک محتوای باکیفیت تفاوت های بسیاری وجود دارد. انتشار 5 پست و استوری بی کیفیت می تواند نتیجه عکس بر پیج شما داشته باشد و باعث از دست دادن فالوورهای اینستاگرام تان شود.

تمام تمرکز و تلاش خود را بر روی تولید محتوای با کیفیت بگذارید.

میانگین تعداد محتوا

طبق آماری که اینستاگرام منتشر کرده است , به طور میانگین برندهای محبوب روزانه 1.5 عدد پست در صفحه خود منتشر می کنند.

این مقدار بسیار رقم معقولی است و بسیاری از کسب و کارها می توانند این میزان پست و استوری در پیج خود آپلود کنند.

تولید محتوا برای اینستاگرام کمی وقت گیرو دشوار است. بنابراین باید برای ارتقای کسب و کار خود حوصله به خرج دهید و محتوای باکیفیت تولید کرده و منتشر کنید.

نتیجه گیری

تعداد پست و استوری به توانایی های شما بستگی دارد که تا چه حد می توانید محتوای باکیفیتی تولید کنید. اگر محتواهای شما کیفیت مطلوب را نداشته و جذاب نباشند, کمکی به ارتقای مشتری ها و یا مخاطبان شما نخواهد کرد.

اگر نمی دانید چگونه باید محتوای مناسب و با کیفیت تولید کنید, کمی زمان بگذارید و با جستجو در اینترنت آموزش های لازم تولید محتوا را فرا بگیرید.