اگر اهل پیگیری مداوم شبکه های اجتماعی باشید مسلما از فراگیری اخیر پلتفرم کلاب هاوس (clubhouse) با خبر شده اید. افزایش فالوور کلاب هاوس به عنوان یک رسانه اجتماعی نوظهور و پرطرفدار که از همان ابتدا با استقبال شدید روبرو شد، برای کاربران بسیار پر اهمیت است.

در این پلتفرم همانند سایر شبکه های اجتماعی عدد بالای فالوور، نشان دهنده اعتبار بیشتر حساب کاربری افراد است. خرید فالوور کلاب هاوس در حال حاضر مناسب ترین روش برای جذب فالوورهای واقعی بیشتر در این فضای جذاب است. کاربرد سایر شیوه های افزایش دنبال کننده به ایجاد تعامل طولانی مدت با کاربران نیاز دارد.

کلاب هاوس یک اپلیکیشن صوت محور است که امکان ارتباط زنده و تبادل نظر با سایر افراد را فراهم می کند.

این برنامه مانند سایر شبکه های اجتماعی دارای follower دنبال کننده و following دنبال شونده می باشد. به همین دلیل کاربران کلاب هاوس پیوسته به دنبال شیوه ای برای افزایش فالوور کلاب هاوس هستند.

جذب فالوور در کلاب هاوس

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی بر این باورند که clubhouse در آینده نزدیک یکی از فراگیرترین و بزرگ ترین رسانه های آنلاین اجتماعی خواهد بود. با این پیش بینی خوب است که اطلاعاتی در خصوص راه های افزایش فالوور کلاب هاوس به دست آورید. 

همانطور که اشاره کردیم می توانید اقدام به خرید فالوور کلاب هاوس کنید یا اینکه ماه ها برای جمع آوری تعداد ایده آلی فالوور زمان بگذارید. اما این را در نظر داشته باشید که اینستاگرام و کلاب هاوس شباهت های زیادی با هم دارند، پس شناخته شدن در این فضا می تواند مزایای زیادی برایتان به ارمغان آورد.

هنگامی که این پلتفرم از میلیون ها کاربر اشباع شود دیگر مطرح شدن در میان این تعداد فراوان کاربر خیلی دشوارتر خواهد بود. بنابراین از همین حالا فعالیت خود را در این شبکه تاثیرگذار آغاز کنید و از هر راهی که می شود حساب کاربری شناخته شده ای برای خود بسازید.

برای خرید فالوور اینستاگرام  کلیک کنید

شیوه های جذب فالوور کلاب هاوس

در شرایط حاضر یکی از روش های افزایش فالوور واقعی کلاب هاوس خرید ویو با قیمتی مناسب است. پس از اینکه با افزایش فالوور کلاب هاوس از طریق خرید فالوور یا خرید ویو تعداد دنبال کننده هایتان افزایش یافت می توانید فرآیند کسب فالوورهای ارگانیک و واقعی را از سر بگیرید. هر چه تعداد فالووهای اکانت شما بیشتر باشد پروفایل تان جذابیت بیشتری  برای افراد جدید خواهد داشت.

خرید فالوور کلاب هاوس

آنچه مسلم است حضور  در کلاب هاوس به عنوان یک سوشیال مدیا پر بازدید که تعداد زیادی دنبال کننده دارد مزایای فراوانی برای شما به عنوان یک شخصیت اجتماعی و یا صاحب کسب و کار به ارمغان می آورد.

پس اولین گام برای مطرح شدن در پلتفرم کلاب هاوس ایجاد پروفایل جذاب است که تاثیر زیادی در انتخاب شما توسط کاربران خواهد داشت.

بهترین راه برای افزایش فالوور کلاب هاوس خرید فالوور است چرا که با این روش تعداد بسیار زیادی دنبال کننده خواهید داشت. پس از این مرحله با یک بیوگرافی و پروفایل جذاب می توانید حساب کاربری منحصر بفردی در clubhouse بسازید.

تعداد زیاد فالوور در کلاب هاوس به مراتب امتیاز بیشتری نسبت به اینستاگرام برایتان ایجاد می کند چرا که مانند اینستاگرام این امکان وجود ندارد که با عکس ها و پست های سرگرم کننده و جذاب قابلیت های پیج تان را نشان دهید.

اینستاگرام و کلاب هاس جایگاههایی مکمل برای پیشرفت

بی تردید اینستاگرام در میان شبکه های اجتماعی موجود غوغایی به پا کرده و بهترین شبکه اجتماعی تاکنون در طول تاریخ بوده است. همچنان که امکانات شبکه اینستاگرام روز به روز بیشتر می شود طرفداران آن هم گسترده تر می شود. نکته قابل توجه این است که بستر اینستاگرام بر فیلم و عکس و تصویر بنا شده است و حال کلاب هاوس امکان ارتباط انسانها را با کمک صدا فراهم کرده است.

پس قابلیت جدید و منحصر بفردی در کلاب هاوس طراحی شده که اینستاگرام با وجود آپشن های فراوان این امکان را ندارد. شاید لایو اینستاگرام تنها امکان تعامل صوتی است که افراد را با هم مرتبط می کند که البته در این شیوه تنها فردی که لایو را برگزار می کند می تواند صحبت کند.

حقیقتش را بخواهید به لطف شبکه کلاب هاوس یک مزیت جدید به دنیای فضای مجازی و آنلاین افزوده شده است. فضایی که اغلب کاربران اینستاگرام را هم برای برپا کردن همایش هایشان به کلاب هاوس می کشاند، چرا که می توانند در این شرایط با تعداد زیادی از کاربران گفتگو کنند. کلاب هاوس و اینستاگرام مکمل های کارسازی برای هم هستند که کاربران را به لینک دهی های دو سویه به این دو رسانه اجتماعی سوق داده است.