تلگرام در تقویت تجارت : همان‌طور که مشاهده می‌کنید این روزها بمباران تبلیغاتی کاربران را درهم شبکه‌های مجازی هدف گرفته‌اند. همگام با این اتفاق راهکارها و مبادی تجارت الکترونیک به ‌طور مداوم گسترده‌تر می‌شود. رویداد تبلیغاتی نوینی که در حال حاضر رنگ و لعاب ویژه ای به صنعت بازاریابی و کسب‌وکار آنلاین داده ‌است.

هدف بازاریابی مدرن این روزها موبایل مارکتینگ است که تلگرام در تقویت تجارت یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر آن است. احتمالاً شما هم نام موبایل مارکتینگ را به‌عنوان شیوه‌ای بانفوذ در کسب‌وکار آنلاین شنیده‌اید. بازاریابی اینترنتی مدرن فرصت‌های جدیدی برای مشاغل امروزی فراهم کرده ‌است.

چرا موبایل مارکتینگ؟

آمار مخاطبان رسانه‌های آنلاین و مجازی با سرعت وصف نشدنی درحال افزایش است. به‌ خصوص این‌که بیش ‌از نیمی از این کاربران از گوشی‌های موبایل هوشمند و مدرن بهره می‌برند. با افزایش قابلیت‌های موبایلهای هوشمند کاربران امور روزانه خود را از کامپیوترهای شخصی به موبایل انتقال داده‌اند. این مهم‌ترین دلیل برای اهمیت بازاریابی اینترنتی در بستر پرمخاطب و پرسود موبایل است.

چند دلیلی که ثابت می‌کند باید از تلگرام در تقویت تجارت خود بهره ببرید!

همان‌طور که مشاهده می کنید سیل برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های گوناگونی که بر بستر موبایل عمل می‌کنند گویای این تحول است. در این ‌میان یکی از پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان‌هایی که در زمینه تبلیغات اینترنتی غوغا به پا کرده ‌است پیام‌رسان محبوب تلگرام است. که برای خرید ممبر تلگرام می توانید از ما کمک بگیرید

با اینکه تلگرام همانند خیلی برنامه‌های دیگر در ایران فیلتر شده ‌است اما مخاطبان این پلتفرم همچنان اولویت‌های شان در میان شبکه های مجازی تلگرام است. دلایل قوی و اثبات ‌شده ای وجود دارد که لزوم کاربرد پیام‌رسان تلگرام را برای برای اهداف تجاری تایید می‌کند. تلگرام علاوه‌ بر این‌که یک پیام‌رسان پیشرفته و پر سرعت برای اطلاع‌رسانی است، نقش مهمی در سرگرمی های اجتماعی دارد.

در تلگرام فعالیت‌های متنوعی انجام می‌شود که یکی از عمده‌ترین آن‌ها کسب‌وکار و فروش است. فعالیت‌های تجاری و اقتصادی بازخورد خیلی خوبی در این شبکه اجتماعی فراگیر داشته ‌است. این روزها شاهد هزاران کسب‌وکار و وب‌سایت تجاری هستیم که در بستر کانال‌های تلگرامی فعالیت بازاریابی انجام می‌دهند.

این پلتفرم چندمنظوره ممکن است با اهداف سرگرمی و اطلاع‌رسانی ظهور پیدا کرده باشد اما در حال حاضر کانال معتبری برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای آنلاین ایجاد کرده ‌است. ارتباط و تعامل با مشتریان یکی از مهم‌ترین ارکان افزایش فروش است. به لطف بازاریابی در تلگرام راه مدیران و گردانندگان مشاغل برای تبلیغات هموار شده است.

با وجود این‌که پس ‌از معرفی شدن تلگرام پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی متعددی پا به عرصه گذاشتند اما تلگرام همچنان با پتانسیل‌های بالقوه جواب‌گوی نیازهای مخاطبانش است. قابلیت‌های متنوع و ویژگی‌های کاربردی تلگرام در تقویت تجارت نسبت به شبکه‌های اجتماعی دیگر منحصر به فرد است و همین باعث محبوبیت آن شده ‌است.

شاید باورش کمی سخت باشد اما در شرایط کنونی تلگرام بیش‌ از ۴۵ میلیون کاربر فعال در ایران دارد. به‌ عبارتی پرطرف‌دارترین پیام‌رسان مورد استفاده ایرانی‌ها به شمار می‌رود. ویژگی‌های اختصاصی تلگرام در تقویت تجارت موجب می‌شود بهترین انتخاب برای برند سازی و تبلیغات شما باشد.

برای خرید فالوور اینستاگرام کلیک کنید

چرا باید از تلگرام در تقویت تجارت مان استفاده کنیم؟

تلگرام رایگان است

اینکه در طول روز تا چه حد از این پیام رسان آنلاین بهره می برید و چه حجمی از اطلاعات را انتقال می دهید اهمیتی ندارد خدمات تلگرام کاملا رایگان است. در ضمن در تلگرام محدودیتی برای حجم اطلاعات و چت های ورودی و خروجی شما وجود ندارد و اطلاعات چت ها و فایل های شما برای همیشه روی سرورهای تلگرام حفظ می شود.

تلگرام گستره بی نظیری برای تبادل آهنگ، ویدئو، متن و فایل های صوتی ایجاد کرده بنابراین در برقراری ارتباط با مخاطبان و تبلیغات محدودیتی نیست.

امکان دسته بندی گروه ها

کارآفرینان و صاحبان مشاغل مختلف معمولا در چندین گروه متمایز به فعالیت های تجاری مشغول هستند. تلگرام با قابلیت گروه بندی و کانال های مختلف این امکان را به افراد می دهد که به فعالیت های مجزا بپردازند. بنابراین مدیران کسب و کارها فعالیت های خود را به طور دقیق تری برنامه ریزی کرده و از مسیرهای ارتباطی متنوع با مخاطبان تعامل ایجاد می کنند.

تبلیغات

بزرگترین مزیت تلگرام در تقویت تجارت امکان تبلیغات راحت و بدون هزینه اضافی از طریق کانال های تبلیغاتی مختلف می باشد. بنابراین به کمک تلگرام می توانید تبلیغات کسب و کارتان را به طور وسیع تری به نمایش بگذارید. این تبلیغات می تواند به صورت عکس، فایل صوتی، ویدئو و یا متن باشد. هزینه های تبلیغاتی در کانالهای تلگرامی بسیار مناسب و پر بازده است.

قابلیت عالی دیگر تلگرام امکان تبادل تبلیغات با همکاران و سایر کانالهای کسب و کار است. این ویژگی شرایط معرفی برند و محصولاتتان را به طور رایگان به وجود می آورد. روند کار به این صورت است که شما تبلیغ دیگران را در کانالتان می گذارید و آنها در مقابل تبلیغات شما را در کانال شان انتشار می دهند. این سبک از تبلیغات تبادلی می تواند صدها مشتری ثابت را روانه کانال کسب و کاری شما کند.