قطعا شما که به سراغ مطلبی در مورد تلگرام آمده‌اید خیلی ‌خوب به اهمیت بازاریابی آنلاین در کسب ‌و کار مدرن اشراف دارید. دیجیتال مارکتینگ مفهوم جدیدی که چند سالی است رنگ ‌و بوی تجارت و کسب ‌و کار را تغییر داده‌ و فضای جذابی برای برندسازی و گسترش فروش ایجاد کرده است. در فضای تجارت هر شخصی وسوسه می‌شود از امکانات موبایل مارکتینگ استفاده کند. برای خرید ممبر تلگرام کلیک کنید

این شیوه حالا یکی از روش‌های پرنفوذ کسب ‌و کار اینترنتی و مدرن است که بازاریابی در تلگرام هم بخش جدا نشدنی از آن شده است. تلگرام یک شبکه اجتماعی پرمخاطب و بستر ارتباطی مناسب برای دسترسی به مخاطبان از طیف‌های شخصیتی مختلف است. فضایی که امکان سبک‌های متفاوتی از بازاریابی در آن وجود دارد. با اینکه در چند سال اخیر پلتفرم‌های گوناگونی پا به عرصه فضای مجازی گذاشته‌اند اما تلگرام با ویژگی‌های کاربردی و پتانسیل بالا همچنان پیام‌ رسانی قدرتمند برای جذب مخاطبان است.

Telegram شاخصه‌هایی دارد که آن را نسبت ‌به پیام‌رسان‌های دیگر متمایز می‌کند. قابلیت‌هایی که اگر هوشمندانه آنها را به کار گیرید تأثیرات بسیار سودآوری را در فعالیت‌های تجاری خود مشاهده می‌کنید.

 تلگرام هزینه‌ای ندارد!

فرقی نمی‌کند روزانه تا چه اندازه از این پیام‌رسان استفاده می‌کنید یا چه حجم از اطلاعات را جا به ‌جا می‌کنید تلگرام به ‌هر حال رایگان است. این پیام ‌رسان چت های شما را برای همیشه روی سرور ذخیره می‌کند. امکان به ‌اشتراک‌گذاری ویدئو، عکس، آهنگ، متن، گرافیک و انواع فایل‌های صوتی قابلیت جذابی از تلگرام است که مخاطبان را به آن پایبند کرده ‌است.

به ‌عبارتی هر فعالیت بازاریابی در تلگرام آزاد است و برای گسترش ارتباطات هیچ محدودیتی وجود ندارد. این مزیت در زمینه تجارت آنلاین برای صاحبان کسب ‌و کار و مدیران بسیار با اهمیت است چرا که انتقال فایل‌های رسانه‌ای بخش عمده‌ای از فعالیت‌های آنلاین تجاری می باشد.

روش های بازاریابی در تلگرام چیست ؟

یکی از جاذبه‌های تلگرام این است که کارآفرینان و صاحبان مشاغل می‌توانند در زمینه‌های مختلف تجاری فعالیت کنند. بازاریابی در تلگرام به افراد فرصت می‌دهد تا سایر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توئیتر را به تلگرام لینک کرده و دایره تبلیغاتشان را گسترده‌تر کنند. درست است که تلگرام در ایران فیلتر شده و دستیابی به آن کمی مشکل شده‌است اما این پیام‌رسان بانفوذ همچنان مخاطبان وفادار خود را دارد که به‌ هیچ‌ عنوان حاضر نیستند از آن دل بکنند.

اگر کسب ‌و کار آنلاین دارید که بازاریابی در فضای مجازی به آن کمک می‌کند بهتر است دست ‌به ‌کار شوید و از قابلیت‌های مشارکت کاربران به نفع پیشرفت برند و تجارت خود بهره ببرید. تلگرام بستر مناسبی برای شناخته شدن برند شماست. تنها کافی است با فعالیت‌هایی مانند خرید فالوور تلگرام و خرید ویو تلگرام اعتبار گروه یا کانال کاری تلگرامی تان را بالا ببرید.

می‌توانید این فضا را به بستری برای پشتیبانی محصولات و خدمات تان تبدیل کنید. در این ‌صورت مخاطبان دغدغه‌هایشان را در مورد فعالیت‌های شما به ‌طور متنی و صوتی ارسال می‌کند و می‌توانید بهتر و راحت‌تر با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. این مزیت‌ها موجب می‌شود ارتباط صمیمانه‌تر و راحت‌تری با کاربران داشته باشید و اعتماد آن‌ها را جلب کنید.

این سبک از پشتیبانی‌های مستمر یکی از ملزومات اصلی یک کسب ‌و کار اینترنتی است که مشتریان شما را وفادار می‌کند. با وجود تلگرام دیگر نیازی به پشتیبانی تلفنی ندارید و این اتفاق هزینه زیادی از روی دوش شما برمی‌دارد.

از بازاریابی در تلگرام غافل نشوید!

مسئله تبلیغات در تلگرام این روزهای یکی از بزرگ‌ترین دغدغه ها و فرصت ها برای کسب ‌و کارهای آنلاین است. بستری که مشاغل مختلف به واسطه آن به ‌سادگی و بدون صرف هزینه اضافی از طریق کانال‌های ارتباطی مختلف، شبکه بازاریابی سودآوری را رقم می‌زنند. تلگرام فرصت طلایی را به شما می‌دهد که محصول و خدمات خود را در گستره وسیعی از کاربران به نمایش بگذارید.

به ‌راحتی می‌توانید تبلیغات کارتان را که به ‌صورت ویدئو، فایل صوتی و عکس است در کانال‌ها و گروه‌های پربازدید دیگر به اشتراک بگذارید و نتایج فوق‌العاده آن را ببینید. هزینه‌های تبلیغات در کانال‌ها و گروه ‌های تلگرامی به نسبت سایر شبکه‌های اجتماعی مقرون ‌به‌ صرفه و مناسب است، ضمن این‌ که بازدهی قابل‌توجهی هم دارد.

به ‌این ‌ترتیب از طریق تلگرام می‌توانید با سایر همکاران و کانال‌ها تبادل اطلاعات داشته باشید. شما تبلیغ آن‌ها را در کانال تان می‌گذارید و و در ازای آن تبلیغ شما در کانال شخص مقابل انتشار می‌یابد. این همکاری ساده نتایج عالی به ‌دنبال دارد و به ‌مرور مشتریان ثابت زیادی جذب خواهید کرد.