توییتر بی تردید یکی از شبکه های اجتماعی بسیار قدرتمند و پرطرفدار عصر حاضر است که به دلیل حضور شخصیت های مطرح جهانی و سازمانها اهمیت زیادی در زمینه بازاریابی و توسعه تجارت ها پیدا کرده است. این رسانه اجتماعی از این لحاظ برتری دارد که مخاطبان بسیار زیادی دارد و ابزاری قدرتمند برای معرفی سرویس های تجاری، معرفی محصولات و به اشتراک گذاری محتواهای مفید است. هر کسب کاری که در این فضا حضور دارد، گذشته از فعالیت های معمول برای مطرح شدن، نیاز به خرید فالوور توییتر دارد.

شبکه اجتماعی توییتر یک ابزار آنلاین کارآمد برای اطلاع رسانی سریع با پیام های کوتاه است و این جنبه از Twitter به تجارت ها امکان انتقال پیام مستقیم در مورد کسب و کارشان را می دهد.

افزایش فالوور در توییتر به دو شکل جذب فالوور واقعی و فیک امکان پذیر است. مانند سایر شبکه های اجتماعی فالوورهای توییتر نشانه این است که هر اکانت تا چه میزان شناخته شده و محبوب است. مسلما هر چه تعداد فالوورها بیشتر باشد امکان دیده شدن و لایک خوردن پست های یک پیج بیشتر می شود.

ویژگی های فالوور توییتر

اگر در توییتر فالوورهای بسیار زیادی داشته باشید کاربران بیشتری به شما اعتماد می کنند و در نهایت فضایی برای فروش بیشتر پیدا می کنید. خب حالا که دلیل اصلی اهمیت افزایش فالوور را متوجه شدید باید استراتژی هایی برای خرید فالوور توییتر در پیش بگیرید.

یکی از قابلیت های توییتر این است که کاربران می توانند محتواهای تولیدی یک پیج را که مورد توجه است ریتوییت کنند. پس محتوای تولیدی شما باید به قدری جذاب و مفید باشد که کاربران برای ریتوییت کردن آن انگیزه داشته باشند. این طبیعی ترین حالت جذب فالوور توییتر است و هنگامی که محتوای صفحه شما ریتوییت می شود افراد بیشتری آن را می بینند و لایک و فالوور بیشتری کسب می کنید.

اما اگر فرصت کافی و صبوری لازم برای گسترش تعدا فالوورهایتان را ندارید پس برای خرید کامنت توییتر دست به کار شوید تا از یک مسیر میانبر افزایش فالوور سریع و بازدهی بیشتر را تجربه کنید. همانطور که می دانید افزایش فالوور اولین قدم برای معرفی تجارت شماست. برای اینکه از قابلیت ویژه توییتر برای انتقال سریع پیام کسب و کارتان استفاده کنید باید ابتدا دنبال کننده های زیادی داشته باشید تا توییت هایتان توسط دیگران دیده شود.

 اگر نیاز به خرید کامنت توییتر دارید کلیک کنید

سایت هایی که خدمات خرید فالوور توییتر را ارائه می دهند پکیج های خود را در قالب دو استراتژی بازاریابی معرفی می کنند.

در مدل اول خرید فالوور توییتر مربوط به جذب فالوورهای خارجی است که می توانند از سراسر دنیا شما را دنبال کنند. جالب است بدانید که خرید فالوور خارجی نسبت به فالوور ایرانی ارزان تر است اما در مقابل ریزش بیشتری دارد.

در مدل دوم افزایش فالوور توییتر با جذب فالوورهای ایرانی انجام می شود، هزینه این روش بیشتر است اما ریزش خیلی کمی دارد.

خرید فالوور فیک یا واقعی

طبیعتا هر چیزی که با نام فیک معرفی می شود در درجات پایین تری قرار دارد و نتایج حاصل از آن هم خیلی قابل توجه نیست. در نظر داشته باشید که فالوور فیک می تواند به توییتر شما آسیب برساند. در خرید فالوور فیک توییتر شما قیمت کمتری هزینه می کنید و تنها یک عدد نمایشی به دنبال کننده های شما اضافه می شود در حالی که این اکانتها واقعی نیستند و با ربات ثبت می شوند.

پیشنهادی گیلاس فالوور: خرید فالوور اینستاگرام

بنابراین شما با این فالوورها هیچ تعاملی ندارید. در مقابل فالوورهای واقعی به محض اضافه شدن به توییتر شما پست هایتان را بررسی می کنند و اگر به صفحه شما علاقه مند باشند آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند و وسعت شهرت شما بیشتر و بیشتر می شود. پس خرید فالوور واقعی توییتر در طول زمان دنبال کننده های خیلی بیشتر از تعدادی که خریدید را به صفحه شما می افزاید و مزایای بسیار بیشتری خواهد داشت.

علاوه بر اینها در صورتی که توییتر تشخیص دهد که فالوورهای شما واقعی نیستند احتمال بسته شدن اکانت کاربری شما وجود دارد.

پس از اینکه افزایش فالوورهای واقعی قطعی شد ادامه ماجرا به گرداننده توییتر بستگی دارد و اگر خواهان جذب فالوور بیشتر باشد باید محتوایی تولید کند که دنبال کننده ها را سرگرم کرده و آنها را درگیر کند. هر چه جذابیت این پست ها بیشتر باشد احتمال Retweet شدن آن در صفحات دیگر توییتر بیشتر می شود. این اتفاق شانس شما را برای جذب فالوورهای بیشتر افزایش می دهد.

سخن آخر

بنابراین تلاش کنید تا بیشترین تمرکز خود را روی تولید محتوای باکیفیت و با ارزش بگذارید. با توجه به زمینه کاری و تجاری شما این اطلاعات می تواند سرگرمی، آموزشی، خبری سیاسی و …. باشد.