یکی از دغدغه های اصلی ادمین گروه های تلگرامی بعد از راه اندازی این فضاها، جذب بیشترین تعداد ممبر است و خرید ممبر تلگرام را در اولویت سیاست های کاری خود قرار می دهند. درست است که راه های زیادی برای جذب افراد به کانال ها و گروه های تلگرامی وجود دارد اما این مسیرها بسیار زمانبر هستند و در نهایت نتایج مورد نظر حاصل نمی شود. این مسئله باعث روی آوردن مدیران تلگرامی به سمت خرید ممبر تلگرام شده است. اما خرید ممبر به چه شکل های امکان پذیر است؟

اهمیت ممبر تلگرام 

چند سالی است که تعداد کانال های تلگرامی روز به روز بیشتر می شود و تلگرام به فضایی برای کسب درآمد انواع مشاغل تبدیل شده است. با وجود اینکه تلگرام در ایران فیلتر شده و راه یابی به آن تنها با فیلتر شکن امکان پذیر است اما همچنان کسب و کارها فعالیت شان را در این شبکه اجتماعی ادامه می دهند، در حالی که مخاطبان خاص خود را دارند. ادمین ها و افرادی که گرداننده این کانالها هستند از طریق فضایی که به طور مجازی ایجاد کرده اند به خوبی کسب در آمد می کنند.

همانطور که مشاهده کرده اید در هر کانال وگروه تلگرامی مطالب گسترده ای از عناوین اجتماعی، علمی آموزشی گرفته تا طنز و سرگرمی و مشروح عناوین خبری سیاسی و… به اشتراک گذاشته می شود تا افراد بیشتری را جذب کانال کند. هر چه محتوای تولیدی برای مخاطبان جالب تر باشد آنها بیشتر مطالب را به اشتراک می گذارند و افراد بیشتری به کانال سرازیر می شوند. نتیجه این است که با افزایش ممبرها درآمد حاصل از کانال هم بیشتر می شود.

خرید فالوور اینستاگرام ارزان تر از همه جا

خرید ممبر واقعی تلگرام

واضح است که افزایش ممبر تلگرام به معنای افزایش بازنشر مطالب و یا بازخورد تبلیغات ما است. اما افزایش ممبر به شیوه معمولی عضوگیری دستی تا حدی امکان پذیر است، اما گاهی برای پیشرفت سریع تر باید به سراغ خرید ممبر تلگرام رفت. سایت های زیادی هستند که در این زمینه خدمات متنوع ارائه می دهند و شما با کمی تحقیق و بررسی می توانید بهترین ها را بیابید.

افزایش ممبر واقعی به روش پاپ آپ

خرید ممبر تلگرام به روش پاپ آپ یکی از روش های بصرفه و سریع در افزایش ممبر است. ارزان قیمت بودن خدمات در این روش به معنای کیفیت پایین نیست، بلکه تعرفه این شیوه به طور کلی پایین تر است. در این روش هنگامی که کاربران تلگرام آنلاین و در حال استفاده از گوشی خود هستند، تلگرام شان باز می شود و کانال شما به طور خودکار ظاهر میشود و در این لحظه فرد تصمیم می گیرد که عضویت کانال شما را بپذیرد یا نه. این روند تا زمانی ادامه پیدا می کند که تعداد اعضای مورد نظرتان وارد کانال شما شوند.

مزیت اصلی این شیوه این است که کاربر به طور کاملا اختیاری در کانال عضو می شود. در نتیجه به طور فعال تری کانال شما را پیگیری خواهد کرد. قاعدتا احتمال ریزش ممبر هم در این روش خیلی کمتر است چرا که کاربران با مشاهده تبلیغات و با تمایل کامل عضو کانال شما شده اند.

خرید ممبر تلگرام ارزان قیمت

یکی دیگر از مزایای این روش بازدید پست های اخیر شما توسط فرد تازه وارد است چرا که افراد هنگامی که به کانال وارد می شوند پست های اخیر شما را بررسی می کنند تا تصمیم بگیرند بمانند یا خارج شوند.

به هرحال خواه این فرد عضو شود یا اینکه نشود بازدید پست های اخیر شما بشدت بالا می رود. مسلما کاربران به کانال هایی که بازدید پست های آنها بالاتر است اعتماد بیشتری می کنند و این به تنهایی راهی خواهد بود برای اینکه توجه کابران telegram جلب شود و عضویت در کانال تان را بپذیرند.

با اینکه در مدل خرید ممبر تلگرام به روش پاپ آپ افراد با تمایل خود وارد کانال می شوند اما ادمین کانال باید با پست های کاربردی و جالب مخاطبان را حفظ کند. اما به طور کلی ریزش ممبرها در این شیوه به دلیل اختیاری بودن انتخاب، خیلی کمتر از راهکارهای دیگر است.

خرید ممبر واقعی با روش notification

در این روش با ارسال پوش نوتیفیکیشن برای کاربران در قالب پیام های تبلیغاتی انواع سایت ها و کانال ها فرد به کانال مورد نظر جذب می شود. این پیام ها حتی زمانی که فرد در این برنامه تلگرام حضور ندارد و در صفحه دیگری مشغول به فعالیت است ظاهر می شوند. پوش نوتیفیکیشن ها در گوشی های اندرویدی قابل قابل اجرا هستند. در این شیوه خرید ممبر تلگرام فرد با کلیک کردن روی تبلیغات عضو کانال شما می شود.

این روش هم مانند مدل قبلی اختیاری بوده و احتمال ریزش ممبر در آن کمتر است. البته باز هم به ذکاوت شما بستگی دارد که چطور با محتوای تولیدی جذاب، ممبرها را حفظ کنید.

خرید ممبر تلگرام

ممبر تلگرام فیک

روش های فرعی برای بالا بردن ممبر تلگرام وجود دارد که تبلیغات در آنها دخالتی ندارد، برخی تنها عدد ممبر قابل مشاهده را بالا می برد و برخی دیگر بازدید پست هایتان را افزایش می دهد. تنها مزیت این روش خرید ممبر ارزان تلگرام است و ادمین هایی که به دنبال کاهش هزینه های افزایش ممبر برای کانال خود هستند معمولا از این روش بهره می برند.