ترفندهای افزایش ویو اینستاگرام : مقوله افزایش فالوور اینستاگرام صد البته داستان پیچیده و پررمز و رازی دارد که از هر جنبه‌ای به آن نگاه کنید منفعت‌های زیادی به دنبال دارد. از این‌رو پیج های بزرگ اینستاگرام برای افزایش ویو اینستاگرام و افزایش فالوور دائماً به ‌دنبال ربات افزایش ویو اینستاگرام یا هر راهکاری هستند که به واسطه تعداد بالای دنبال کنندگان سودآوری برایشان ایجاد شود.

ترفندهای افزایش ویو اینستاگرام با افزایش فالوور

خیلی‌ها تصور می‌کنند روش‌های افزایش فالوور ترفند است در حالی‌که تخصصی است که به واسطه تجربیات زیاد ایجاد شده ‌است. ترفند زیربنایی مانند فریب و تقلب دارد اما واقعیت چیز دیگری است و این تخصص بر مبنای تجربه بنا نهاده شده است. افزایش ویو اینستاگرام و افزایش فالوور فرآیندهایی است که در طول ماه‌ها به نتیجه مناسب می‌رسد.

با اینکه خیلی از صاحبان پیج های بزرگ در ابتدا با ساده‌ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام یعنی استفاده از پروفایل‌های فیک فالوورهای خود را بالا برده‌اند اما اکنون پس ‌از گذشت چند سال به این نتیجه رسیدند که هیچ‌چیز به اندازه‌ وجود فالوور واقعی اینستاگرام که به‌طور اصولی جذب شده باشد به کسب‌وکار آن‌ها کمک نمی‌کند.

بنابراین اعتقاد من بر این است که خرید فالوور اینستاگرام نه ‌تنها ترفند نیست بلکه یکی از راهکارهای اصلی و سریع برای افزایش فالوور اینستا می‌باشد. فعالیت‌های مختلفی توسط ادمین پیچ برای افزایش دنبال کنندگان انجام می‌شود که نمی‌توان نام ترفند بر آن گذاشت بلکه تمام این روش‌ها در نتیجه تخصص ویژه ادمین حاصل شده است که درنهایت به موفقیت پیج در فروش منتهی می‌شود.

این توضیحات را ارائه دادم تا بگویم به‌دنبال راهکارهای عجیب‌وغریب تحت عنوان ترفند افزایش فالوور اینستاگرام نباشید و به ‌جای آن با تلاش بیشتر استراتژی‌های تخصصی به کار بگیرید تا  با استانداردسازی پیج تان به افزایش ویو اینستاگرام دست پیدا کنید.

در این راستا برخی از مهم‌ترین روش‌های شناخته شدن پیج تان در فضای پر رقیب اینستاگرام را توصیف می‌کنم.

پروفایل استاندارد بسازید

پیش ‌از هر کاری در مورد افزایش فالوور ابتدا پروفایل استانداردی بسازید. در گام اول نام کاربری مناسب در نظر بگیرید بهتر است از اعداد در نام کاربری صرف‌نظر کنید. ایجاد کردن نام کاربری کوتاهی که به‌سادگی در ذهن می‌ماند و درضمن با نام برند شما رابطه‌ای تنگاتنگ دارد یکی از اصول مهم در شناخته شدن در فضای اینستاگرام است.

ترفندهای افزایش ویو اینستاگرام : بعد از این‌که پرونده انتخاب   usernameرا با موفقیت بستید حالا باید پیج تان را به Business   Profile تغییر دهید. یکی از مزایای بزرگ پروفایل بیزینسی دستیابی به امکانات آماری است که در تشخیص بازخوردهای مخاطبان و شناخت نوعی علایقشان کمک زیادی به شما می‌کند. اگر با برند شخصیتان در اینستاگرام فعالیت می‌کنید می‌توانید تصویر باکیفیت و جذابی از یکی از نمونه محصولات یا المان و لوگوی طراحی‌شده معرف برند تجاری تان را قرار دهید.

بیو یا بیوگرافی Biography اطلاعات کلی از کسب‌وکارتان را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. بنابراین مهم دیگری است که باید به بهترین شکل ممکن و با عبارات گویا تکمیل شود.

محتوای هدفمند تولید کنید

ترفندهای افزایش ویو اینستاگرام : پس‌از تکمیل یک پروفایل استاندارد که باید بخش‌های مختلف آن به‌دقت تکمیل شود حالا می‌رسیم به تولید محتوا که بیشترین تاثیر را در جذب مخاطبان و افزایش ویو اینستاگرام دارد. شما باید محتوایی تولید کنید که علاوه‌ بر این‌که حامل پیام تبلیغاتی کسب و کار شماست، به علایق مخاطبان پیج هم نزدیک باشد. بنابراین پیش ‌از پست گذاشتن به‌طور دقیق روی جنبه‌های مختلف آن تامل کنید.

همیشه این سوال مهم را از خود بپرسید که وجه تمایز پیج شما با صدها هزار پیج رقبای دیگر چیست که مخاطبان باید شما را انتخاب کنند؟

فالو آنفالو کردن

ترفندهای افزایش ویو اینستاگرام : ابتدایی‌ترین شیوه افزایش فالوور اینستاگرام که هنوز هم بعد از سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد روش فالو آنفالو کردن است. در این راهکار شما پیج هایی با تعداد فالوور زیاد را فالو می‌کنید و پس‌از چند ساعت پیج ها را آنفالو می‌کنید. با این کار پیام درخواست فالو کردن برای آن پیج ارسال می‌شود و با همین روش ساده دنبال کنندگان حقیقی زیادی کسب می‌کنید.

افزایش فالوور با کامنت گذاری

یک راهکار خیلی‌خوب دیگر کامنت گذاری زیر پست‌هایی است که مخاطبان فراوانی دارند. ترجیحاً در پیج هایی که فعالیت مشترک با پیج شما دارند کامنت بگذارید. با این کار مخاطبان زیادی Reaction نشان می‌دهند. در این روش هرچه متن کامنت شما برانگیزاننده تر باشد واکنش‌های بیشتری دریافت می‌کنید بهتر است برای هر پست در فواصل زمانی کوتاه این کار را تکرار کنید. این فعالیت درنهایت منجر به افزایش ویو اینستاگرام و اضافه شدن دنبال کنندگان خواهد شد.