کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام روزانه در حال افزایش است, یکی از مهم ترین دغدغه های بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مختلف, معرفی کسب و کارشان به افراد بیشتر و درنتیجه کسب درآمد از اینستاگرام است.

یکی از راه های دیده شدن در اینستاگرام تبلیغ کسب و کارتان توسط سایر پیج ها است. اگر سایر پیج ها کسب و کار شما را تبلیغ کنند, درنتیجه ممکن است افراد بیشتری شما را فالوو کنند. این افراد به نوعی مشتری های شما به حساب می آیند.

در ادامه این مقاله قصد داریم که موضوع کسب درآمد از اینستاگرام را با یکدیگر بررسی کنیم. همراه ما باشید:

کسب درآمد از اینستاگرام

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما شما برای کسب درآمد از اینستاگرام باید دانش کافی داشته باشید! معمولا افراد به اشتباه فکر می کنند که صرفا چون یک شبکه مجازی است و بیشتر جنبه سرگرمی دارد, نیاز به هیچ دانشی ندارد و همه می توانند در جذب مخاطب یا مشتری موفق عمل کنند.

واقعیت آن است که برای موفق شدن در اینستاگرام و جذب مشتری باید متفاوت از رقبای خود ظاهر شوید و با تولید محتواهای جذاب و خیره کننده مشتری را به سمت فالوو کردن پیجتان جذب کنید.

یک راه دیگر نیز برای جذب مخاطب و مشتری وجود دارد. می توانید با استفاده از پنل افزایش فالوور اینستاگرام مجموعه گیلاس فالوور, فالوورهای واقعی داشته باشید.

راه دیگری که به دیده شدن محتواهای شما کمک بسیاری می کند, لایک محتواهایتان است, هر چه یک محتوا لایک و کامنت بیشتری داشته باشد, احتمال دیده شدن آن در قسمت اکسپلور بیشتر می شود و در نتیجه مشتری های واقعی به سمت شما جذب خواهد شد.

کسب درآمد از اینستاگرام با خرید لایک

برای این کار مجموعه گیلاس فالوور یک پلن مخصوص به این کار اختصاص داده است. شما می توانید با خرید لایک اینستاگرام ارزان, لایک های واقعی بخرید و از این طریق احتمال کسب درآمد از اینستاگرام را افزایش دهید.

هر چه یک محتوا لایک بیشتری داشته باشد, افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا می شوند که ممکن است پیج شما را فالوو کنند.

چرا خرید فالوور یا لایک را پیشنهاد می دهیم؟

کسب درآمد از اینستاگرام در ابتدای راه اندازی پیج کار کمی دشواری است, به دلیل آن که شما هنوز نتوانسته اید مخاطبی جذب کنید و همان مقدار مخاطب کم هم, اعتمادی به شما ندارند. پس چطور می شود اعتماد مخاطب را جذب کرد؟

هر چه فالوور یا لایک بیشتری داشته باشید, اعتبار پیج شما بیشتر می شود و در نهایت مشتری بهتر و راحت تر می تواند به شما و ارائه خدماتتان اعتماد کند. زمان زیادی طول می کشد تا مخاطبان به شکل واقعی جذب پیج شما شوند. اگر می خواهید سریع تر به هدفی که دارید برسید, بهترین کار خرید فالوور اینستاگرام است.

در این صورت پس از خرید فالوور, و رعایت یک سری نکات دیگر که در مقاله ای جداگانه به آن ها پرداخته ایم, محتواهای شما در قسمت اکسپلور نمایش داده می شود. از آن پس فالوورهای واقعی به سمت پیج شما جذب خواهند شد.

از طرفی کسب درآمد از اینستاگرام فقط به افزایش لایک و فالوور محدود نمی شود, اما برای کسب و کارهای نوپا اولین و بهترین اقدام آن است که از پلن های افزایش لایک و فالوور جهت شناساندن کسب و کار به افراد بیشتری, استفاده کنند.

تبلیغات را فراموش نکنید!

یکی دیگر از راه هایی که به کسب درآمد از اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد و در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کوتاهی کردیم, تبلیغات پیج شما توسط دیگران است.

اگر تبلیغ توسط پیج های همکاران انجام گیرد, می تواند فالوورهای هدف دار بیشتری را به سمت پیج شما جذب کند. در صورتی که اگر تبلیغ توسط یک پیج متفاوت از حوره کسب و کارتان انجام شود, افراد کمتری به سمت پیج شما خواهند آمد.

سخن آخر

به طور خلاصه برای کسب درآمد از اینستاگرام نیاز به تعداد زیادی لایک و فالوور دارید که نحوه افزایش لایک و فالوور را به شما قبلا آموزش داده ایم. اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی به کسب درآمد برسید, تنها راه خرید لایک و فالوور است.