حتما شما هم تا به حال به این موضوع اطمینان پیدا کرده اید که اینستاگرام در حال حاضر حرف اول را در میان شبکه های اجتماعی می زند و هنوز پلتفرمی به جذابیت آن ظهور پیدا نکرده است. کسب و کارهای فراوانی در فضای اینستاگرام مشغول به فعالیت و افزایش فروش هستند، پس این اکانت ها نیاز به افزایش فالورر اینستاگرام به طور مداوم دارند.
تردیدی وجود ندارد که اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی کل دنیاست و دنبال کننده های مخصوص به خود را دارد. با وجود شرایط دشوار وارد شدن به تلگرام به دلیل فیلترشدن، موج این فالوورها همچنان به سمت اینستاگرام سرازیر می شود. حال آنکه واضح است هر فضایی که مخاطبان فعال فراوان دارد، بهترین جا برای بازاریابی، تبلیغات و راه اندازی کسب و کار تازه و برند سازی است.
اگر اهل اینستاگرام باشید مسلما می دانید که مهم ترین دارایی هر شخص یا کسب و کار در اینستاگرام تعداد فالوورها و دنبال کننده هایش است. پس فالوور در اینستاگرام بسیار موضوع مهم و حیاتی است. البته این را هم باید در نظر گرفت که این فالوورها باید به کسب و کار شما علاقه مند و به عبارتی فالوور واقعی باشند. خوشبختانه این روزها شیوه های افزایش فالوور اینستاگرام هم زیاد است. این روشها از خرید فالوور اینستاگرام شروع شده و تا ربات های اینستاگرامی ادامه دارد.

افزایش فالوور اینستاگرام چطور ممکن است؟

روش کسب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام دغدغه اصلی تمام بلاگرها و فعالان کسب و کار و تبلیغات در فضای مجازی است. در این فرصت می خواهیم در مورد راههای افزایش فالوور اینستاگرام صحبت کنیم. همانطور که اشاره شد راه های زیادی برای این کار وجود دارد اما اغلب آنها اصولی نیستند و در حقیقت راه های میانبر غیر مجاز محسوب می شوند.
اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که تمایل دارید فالوورهای علاقه مند به موضوعات پیج تان را پیدا کنید و نسبت به افزایش یک شبه فالوور هیچ رغبتی ندارید، پس جای درستی آمده اید با ما همراه شوید.


خرید فالوور اینستاگرام


خیلی از دوستانی که تازه وارد اینستاگرام شده اند تصور می کنند در همان ابتدای کار باید فالوور خریداری کنند. آنها فکر می کنند که اگر فالوورهای پیج شان کم باشد موفقیت چندانی در جذب افراد بیشتر ندارند. اما در واقع همیشه این مسئله صدق نمی کند بلکه با شرایط عادی هم می توانید فالوورهای زیادی کسب کنید.
اگر تمایل زیادی به افزایش فالوور اینستاگرام از طریق خرید فالوور دارید بهتر است ابتدا با فالوورهای ایرانی شروع کنید و به تعداد کم فالوور بخرید. در ادامه با یک سری روش های دیگر برای افزایش فالوورهای واقعی پیج اینستاگرامتان آشنا می شوید.
شاید بپرسید جذب فالوور واقعی برای چیست؟ دلیلش این است که افرادی که پیج شان 10K فالوور دارد باید حداقل 2K بازای هر پست لایک داشته باشند اما پیج هایی که فالوور می خرند وضعیت لایک های پست هایشان تاسف بار است. همین یک دلیل کافی است که پیج شما اعتبارش را از دست بدهد و افراد زیادی به این نتیجه برسند که پیج شما چندان قابل اعتماد نیست.
پس متوجه شدید که فالوورهای فیک تا چه حد می تواند کسب و کار شما را با چالش مواجه کند. هیچ چیز به اندازه فالوورهای واقعی برای پیج شما حیاتی نیست.


جذابیت پروفایل تان را بیشتر کنید


بهتر است بگوییم پروفایل اینستاگرام شما مانند ویترین یک مغازه عمل می کند. از آنجایی که فضای اینستاگرام یک شبکه اجتماعی عکس محور است تصاویر حرف اول و آخر را در آن می زنند. پس باید تصاویری خلاقانه تولید یا پیدا کنید تا کاربران مجذوب پیج شما شوند. البته بیوی پیج هم تاثیر این جذابیت را تکمیل می کند، پس هر کاری لازم است برای یک بیوی عالی و تاثیر گذار انجام دهید.
هشتگ ها را به کار ببرید
همانطور که می دانید هشتگها تاثیر زیادی در دیده شدن پیج شما دارند. کاربرد هشتگ اگر به طور صحیح انجام شود به رشد کسب و کار شما می انجامد. به خصوص به دلیل اینکه اخیرا اینستاگرام قابلیتی برای فالو کردن هشتگ ها را هم به پلتفرم اپلیکیشن خود اضافه کرده است. افراد بسیاری در این شرایط هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال می کنند و این باعث شده هشتگ ها بین کاربران بسیار محبوب و جذاب باشند و کاربرد مداوم آنها موجب افزایش فالوور اینستاگرام شود.

با پیج های مرتبط تعامل داشته باشید


یکی از تاثیرگذارترین کارها این است که با پیج های هم موضوع یا در حوزه هایی مرتبط با پیج خود تعامل پیدا کنید. اگر فعالیت زیادی در اینستاگرام دارید نیاز نیست خیلی دنبال چنین پیج هایی بگردید چرا که این صفحات به طور خودکار جلوی چشمتان می آیند. فقط باید هوشمندانه رفتار کنید و با آنها ارتباط بگیرید.
از وبسایت تان برای افزایش فالوور بهره ببرید
اگر وبسایت تخصصی برای کارتان دارید ایده های خوبی برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. وبسایتی که دائما کلیک خور دارد مکان بسیار خوبی برای هدایت مخاطبان به پیج اینستاگرام است.