افزایش فالوور در اینستاگرام یکی از دغدغه های بسیاری از افرادی که از طریق این شبکه اجتماعی کسب درآمد می کنند. افزایش فالوور به دیده شدن پیج شما توسط افراد بیشتری کمک می کند.

در این مقاله می خواهیم صفر تا صد افزایش فالوور در اینستاگرام به شما آموزش دهیم.

افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر قصد دارید که فالوورهای پیج خود را افزایش دهید دو راه پیش روی شما است:

خرید فالوور اینستاگرام

می توانید از مجموعه گیلاس فالوور, پنل افزایش فالوور اینستاگرام تهیه کنید. این پنل دارای مزایایی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • افزایش فالوور واقعی ایرانی
  • افزوده شدن فالوورها در کمترین زمان ممکن
  • پشتیبانی 24 ساعته

افزایش فالوور در اینستاگرام به کمک الگوریتم ها

شما همچنین می توانید بدون پرداخت هزینه, فالوورهای خود را افزایش دهید که در ادامه به شما آمورش خواهیم داد. شما باید برای افزایش فالوورهایتان اقدامات زیر را انجام دهید

استفاده از تم مناسب

یکی از اولین اقدامات برای بالا بردن فالوورهایتان, آن است که پست ها و استوری ها منحصر بفرد و با کیفیت تهیه کنید. همچنین داشتن یک تم مخصوص پیج اهمیت زیادی دارد. مثلا پست ها و استوری ها و هایلایت ها همگی باهم متناسب باشند.

برای ایده گرفتن می توانید به پیج افراد معروف یا برندهای معروف بروید و ایده بگیرید.

بیوی مناسب داشته باشید

یک بیوی مناسب برای خود بنویسید. بیوی خوب یکی از الگوریتم های افزایش فالوور در اینستاگرام است.

انتخاب نام مناسب و خلاقانه, استفاده از هشتگ های درست و به جا می تواند به بیشتر شدن فالوورهای شما کمک بسیاری کند.

عکس های حرفه ای و خاص بگیرید

یکی از فاکتورهایی که باعث افزایش فالوور در اینستاگرام شما خواهد شد, عکس هایی است که به اشتراک می گذارید. کیفیت عکس, نور مناسب, استفاده از تم های مخصوص و… می تواند باعث جذب مخاطب شود.

به راحتی می توانید با سرچ در گوگل و استفاده از چند ترفند ساده حتی با موبایل عکس های بی نظیری بگیرید.

اگر پیج فروشگاهی دارید, بهتر است از ادیت کردن عکس هایتان پرهیز کنید. به دلیل آن که ادیت باعث ایجاد تفاوت بین محصول واقعی و عکس آن می شود و این از اعتماد مخاطب می کاهد.

پیج فعالی داشته باشید

یکی از راه هایی که باعث افزایش فالوور در اینستاگرام می شود, فعالیت خود شما در پیجتان است. می توانید با برگزارای مسابقات و یا نظرسنجی های مختلف از دیگران بخواهید که مشارکت کنند. در این صورت افراد این نظرسنجی ها و یا مسابقه ها را با دوستان خود به اشتراک می گذارند و در نتیجه افراد بیشتری از پیج شما بازدید می کنند. اگر محتواهای مناسب و جذابی داشته باشید, احتمال آن که شما را فالو کنند بسیار بالا است.

از صفر شروع نکیند

طبق آمار, پیج هایی که از صفر شروع می کنند تا پیجشان را بالا ببرند خیلی موفق نیستند, به دلیل آن که اعتماد نسبت به پیج هایی که فالوور کمی دارند کمی سخت است.

بهتر است از خرید فالوور استفاده کنید و مقداری فالوور خریداری کنید تا پیج شما کمی بالا بیاید.

نظر فالوورهایتان را بپرسید!

می توانید با طراحی پست هایی در رابطه با محصولاتتان نظر فالوورهایتان را بپرسید و از آن ها بخواهید که نظرشان را برایتان کامنت بگذارند. این کار به افزایش فالوور در اینستاگرام بسیار کمک می کند و باعث بیشتر دیده شدن پیج شما می شود.

پیجتان خصوصی نباشد

برای افزایش فالوور در اینستاگرام نباید پیجتان در حالت خصوصی باشد, باید پیجتان را باز بگذارید تا همه بتوانند محتوای آن را ببینند و یا بتوانند با دوستان خود محتواهای جذاب شما را به اشتراک بگذارند.

درست کپشن بنویسید

نوشتن کپشن خشک و رسمی برای کاربران هیچ جذابیتی ندارد, بهتر است از لحن خودمانی و صمیمانه تری استفاده کنید و از مخاطبانتان بخواهید در زیر هر پست نظر خود را کامنت کنند.

یکی از راه هایی که باعث افزایش فالوور در اینستاگرام می شود, داستن گویی یا استوری تلینگ است. داستان های کوتاه و جذاب می تواند افراد بیشتری را جذب پیج شما کند.

به طور کلی مخاطب باید با کپشن و محتوای شما درگیر شود.

هشتگ گذاری

از مهم ترین راه های افزایش فالوور در اینستاگرام, هشتگ گذاری درست و اصولی است.

سعی کنید نهایتا از 8 هشتگ استفاده کنید. همچنین از هشتگ هایی استفاده کنید که بازدید زیادی ندارند, به دلیل آن که امکان گم شدن پست شما در بین هزاران یا حتی بعضا میلیون ها هشتگ زیاد است.