این روزها اپلیکیشن تیک تاک با روابط کاربری و افکت های متنوع محبوبیت زیادی پیدا کرده است و پاتوق جالبی برای رواج موسیقی، دابسمش و این نوع سرگرمی هاست. این شبکه اجتماعی و رقیب فیسبوک و اینستاگرام، جایگاهی برای تبلیغ کسب و کارهای تجاری مهیا کرده است. tiktok یک برنامه چینی اشتراک گذاری ویدئو است که در سال 2017 به اوج محبوبیت خود رسید و به ویژه در میان کاربران جوانتر فالوور تیک تاک استقبال شگفت آوری داشت.

ویژگی های تیک تاک

این برنامه جذاب با بیش از یک میلیارد بار دانلود اندروید، فضای جذاب و متنوعی برای کسب و کار فراهم کرد. اگرچه کسب و کار از طریق تیک تاک هنوز جایگاه درخور خود را پیدا نکرده است اما بی تردید در آینده نزدیک شاهد اتفاقات بسیار خوبی برای آن خواهیم بود و برنده این بازی کسانی هستند که پیوسته مخاطبان ثابتی را برای فیلم های خود جذب می کنند.

این برنامه با کمک بستر ابری مناسب برای هاست کردن ویدئوها توانسته به خوبی انتظارات کاربران را برآورده کند. حالا موضوع این است که چطور می شود فالوور، لایک و بازدید بیشتری در فیلم های tik tok شخصی تان کسب کنید؟ اولین تصور این است که تصمیم بگیرید فیلم های جذابتری تولید کنید ( البته این تصمیم خیلی خوبی است اما تمام کاری که باید انجام دهید، نیست)

اگر کمی در فضای برنامه tik tok گشت و گزار کنید به سرعت درک می کنید که جالبیت فیلم ها تنها بخشی از این معادله بزرگ است.

در این فرصت کوتاه به شما نشان می دهم چطور بیننده تان را در tik tok میخکوب کنید و مخاطبان خود را افزایش دهید.

تیک تاک

سفارشی سازی پروفایل Tik Tok

اگر می خواهید در جذب فالوور تیک تاک قوی عمل کنید باید اصول اولیه جذب بیننده را رعایت کنید. هنگامی که پروفایل خوبی ایجاد می کنید شخص بیننده کنجکاوی بیشتری برای مشاهده ویدیوهای شما پیدا می کند و تعداد بیشتری فیلم می بیند و آنها را لایک می کند. اما یک پروفایل غیر اصول و زشت افراد را وسوسه نخواهد کرد و در نتیجه ویدیوهای شما را به اشتراک نمی گذارند.

پس اولین گام برای جذب فالوور تیک تاک طراحی پروفایل شکیل و اصولی است اینکه یک عکس شخصی خوب و زیبا انتخاب کنید و برای profile نام کاربری معقولی بگذارید. برای اینکه در این زمینه بهتر تصمیم بگیرید تصور کنید که پروفایل شما باید نمودی از شخصیت شما و هدفی که از ساخت ویدیوهای خود دارید باشد. در عین حال ظاهر دوستانه ای داشته باشد تا بینندگان راحت با شما ارتباط بگیرند.

در مرحله بعد به شبکه های مجازی دیگر و رسانه ها لینکهایی بدهید تا افرادی که تمایل دارند با شما ارتباط بگیرند. هر چه تعداد این لینکها بیشتر باشد نمایش پروفایل بیشتر و فالوور تیک تاک بیشتر خواهد بود.

تیک تاک یک شبکه اجتماعی است و برای جذب فالوور تیک تاک باید مانند اینستاگرام تان در آن فعال باشید اگر نظرات جالبی در مورد ویدیوهای دیگران دارید ثبت کنید تا نام کاربری شما بیشتر جلوی چشم باشد و کم کم معروف شوید. این کار یک رابطه دوستانه بین شما و بقیه کاربران ایجاد می کند.

برای خرید لایک تیک تاک کلیک کنید

از طرف دیگر برای افرادی که زیر ویدیوهای شما کامنت می گذارند پاسخ گرم و صمیمانه بدهید، وقتی که به نظرات دیگران پاسخ مثبت می دهید بتدریج به تماشای فیلم های شما متعهد می شوند و به عبارتی عاشق کار شما خواهند شد.

دریافت نماد تاج در تیک تاک

در شبکه اجتماعی Tik Tok تاج به معنای نوعی تاییدیه است که آن را در پروفایل و فیلمهای برجسته کاربران  مشاهده می کنید. به عبارتی این علامت نشان می دهد که شما با تولید ویدیوهای جذاب شخص تاثیرگذاری در شبکه شناخته شده اید. نماد تاج نشانه این است که شما به عنوان یک اینفلوئنسر موفق عمل کرده اید.

پس از دریافت این نماد شما هم باید با چهره های تاج دار مشابه خود در تیک تاک تعامل ایجاد کنید و از شهرت آنها در جهت جذب فالوور تیک تاک برای خودتان بهره ببرید. اگر برای یک ویدئو که 100 هزار بازدید داشته کامنت بگذارید تاثیرش خیلی بیشتر از نظر گذاشتن برای یک ویدئوی 100 بار بازدید خواهد بود.

از هشتگ ترند برای افزایش فالوور تیک تاک کمک بگیرید

اگر در تولید و تهیه ویدیو خلاق هستید، فیلمهای متناسب با هشتگ های معروف را تولید کرده، ویدیوهای خود را با هشتگ های معروف تیک تاک برچسب گذاری کنید تا علاقه عمومی به سمت شما جذب شود و فالوور تیک تاک بیشتری کسب کنید. با این روند نه تنها فالوور به دست می آورید بلکه به دلیل کاربرد هشتگ معروف که افراد بیشتری آن را دنبال می کنند به بازدید ویدیوی بیشتری میرسید.