جذب فالوور تیک تاک از این لحاظ اهمیت دارد که به واسطه آن بیشتر در این شبکه اجتماعی شناخته می‌شوید. بازاریابی در تیک‌تاک این روزها توجه همه را به خود جلب کرده‌ است. به‌ خصوص که صاحبان کسب‌وکارها در حال طراحی ایده‌های خلاقانه برای تولید ویدئوهای جذاب هستند. این نشان می‌دهد که تیک‌تاک هم به‌ سرعت به جایگاهی برای رقابت کسب‌وکارهای مختلف در راستای افزایش فروش تبدیل خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید کسی که بیزینسی استارتاپی راه‌اندازی می‌کند نباید از هیچ فرصت کوچک و بزرگی برای مطرح کردن برند و تبلیغاتش بگذرد. با اینکه رقابت تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی روزبه‌روز افزایش می‌یابد اما خیلی از کاربران هنوز از دنیای رازآلود آن بی خبرند.

پیش ‌از این‌ که درباره اهمیت بازاریابی در تیک‌تاک صحبت کنیم بهتر است بدانید این پلتفرم چه ویژگی هایی دارد.

 پلتفرم تیک‌تاک چه فضایی دارد؟

در تیک‌تاک هر فرد می‌تواند موزیک ویدئوی شخصی خود را بسازد و با خلاقیت افکت های تازه‌ای به آن بیفزاید. به ‌عبارتی در تیک‌تاک هر کسی آزاد است ویدئوی کوتاهی به مدت 3 تا ۵ ثانیه با دیگران به اشتراک بگذارد و دنبال کننده هایش را بیشتر کند.

سرعت پیشرفت تیک‌تاک در همین بازه زمانی کوتاه به‌ حدی بوده ‌است که در حال حاضر با شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک، یوتیوب و اینستاگرام رقابت می‌کند. یکی از دلایل بزرگ استقبال شدید از این شبکه اجتماعی و روی‌ آوردن کسب‌وکارها برای تبلیغات و جذب فالوور تیک تاک ، کاربرد ۷۵ زبان زنده دنیا در این برنامه است.

از طرف دیگر کاربرد برنامه تیک‌تاک بسیار ساده است و نیاز به هیچ علم و دانش خاصی ندارد و هر فردی با هر سن ‌و سالی می‌تواند از قابلیت‌های آن برخوردار شود.

از قابلیت‌های برجسته تیک‌تاک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن ابزارهای ویرایش پرقدرت
  • امکان اتصال موزیک به ویدئو
  • امکان دسترسی ساده به موزیک‌های رایگان
  • دارای فیلترهای جذاب
  • امکان به ‌اشتراک‌گذاری موزیک ویدئو با دوستان
  • داشتن دسته‌بندی متنوع ویدئویی
  • دسترسی راحت به ویدئوهای کاربران

 چگونه از تیک‌تاک کسب درآمد کنیم؟

حالا که با ویژگی‌های کلی برنامه تیک‌تاک آشنا شدید موقع آن رسیده که نحوه کسب درآمد از آن را یاد بگیرید. برای کسب درآمد از این برنامه باید ابتدا نام برند تجاری خود را مشخص کنید. داشتن هویت مشخص برای معرفی کسب‌وکار و به خاطر سپاری آن بسیار مهم است.

مسلما افزایش فالوور در هر شبکه اجتماعی به معنای مخاطبان بیشتری است که پتانسیل مشتری وفادار شدن را دارند. پس تا جایی که می توانید از ظرفیت های موجود برای افزایش فالوور واقعی تیک تاک استفاده کنید. خوشبختانه این برنامه با ایجاد قابلیت های سرگرم کننده و متنوع دست کسب و کارها را برای تبلیغات باز می گذارد. از این رو پیشرفت در مسیر تبلیغاتی به هوشمندی شما در تولید محتوای ویدئویی بر می گردد که علاوه بر سرگرم کننده بودن پیامی را منتقل می کند.

پیشنهاد ویژه گلاس فالوور : خرید فالوور اینستاگرام

جذب فالوور تیک تاک

در مرحله بعد باید روی افزایش فالوور تیک تاک یا گسترش دنبال کننده‌های خود کار کنید. مهم‌ترین مرحله بازاریابی در تیک‌تاک مانند هر پلتفرم آنلاین دیگر جذب فالوور تیک‌تاک است. می‌توانید برای شروع از گزینه خرید فالوور تیک‌تاک بهره ببرید اما در ادامه کار باید کیفیت محتواهای تولیدی را بالا ببرید و محتوای سرگرم‌کننده و جذاب تولید کنید.

کارایی تولید محتوای جذاب این است که مخاطبانتان به طور طبیعی شما را پیدا می کنند و نیازی نیست برای جذب فالوور تیک تاک خیلی تلاش کنید.

کاربرد هشتگ های مناسب و مرتبط

یکی دیگر از راهکارهای تبلیغاتی کاربرد هشتگ‌های زیاد است. قرار دادن هشتگ زیر محتوا (البته هشتگ هایی که با کسب‌وکارتان همخوانی دارد) بازدید کاربران از پیج شما را بالا برده و درنتیجه فالوور های تان را افزایش می‌دهد.

لینک دادن حساب کاربری تیک‌تاک به سایر اکانتها

اگر شما هم از کاربرانی هستید که در شبکه‌های اجتماعی دیگری مانند اینستاگرام، فیس بوک و یوتیوب هم فعالیت دارید و هدفتان گسترش بازاریابی در تیک‌تاک است، پس وقت را تلف نکنید و حساب تیک‌تاک خود را به حساب‌های دیگر متصل کنید.

در این ‌صورت کاربرانی که در سایر شبکه‌های اجتماعی با کسب‌وکار و برند شما آشنا هستند یا به محتوای شما علاقمندند صفحه تان را در تیک‌تاک دنبال می‌کنند.

 از سرگیری بخش تبلیغات در تیک‌تاک

تیک‌تاک به‌ تازگی بخشی را برای بارگذاری تبلیغات در نظر گرفته که می‌توانید در آن کمپین‌های  تبلیغاتی انتشار دهید. مهم‌ترین کاری که در این زمینه باید انجام دهید انتشار محتوای بازاریابی در بخش تبلیغات تیک‌تاک است. اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده که چگونه این کار امکان‌پذیر می‌شود؟ در پاسخ باید گفت ابتدا نیاز است در تیک‌تاک ثبت‌نام کنید. سپس با ورود به گزینه ایجاد تبلیغ تازه به ‌سادگی می‌توانید محل قرارگیری تبلیغ خود را مشخص کنید.