مسلما هر فردی که اکانتی در اینستاگرام دارد حتی اگر فعالیت کسب و کاری نداشته باشد، به دنبال گرفتن تایید بیشتر از فالوورهایش خواهد بود. برای افزایش لایک اینستاگرام باید پیوسته به دنبال ترفندهای خاصی باشید که لایک پست های شما را افزایش می دهد.

با توجه به اینکه اینستاگرام این روزها منبع درآمد اصلی خیلی از افراد و شخصیت های بزرگ است پس فعالیت اصولی در آن اهمیت زیادی دارد. اولین گام برای اینکه پیج اینستاگرام به درآمدزایی دست یابد، افزایش تعداد فالوورها و لایک های پست های منتشر شده است. به عبارتی هر چه پست های شما تعداد لایک بیشتری داشته باشد گویای این است که در این فضا محبوب تر شده اید.

افزایش طرفداران در اینستاگرام جذب تبلیغات بیشتر و کسب درآمد بالاتر را به دنبال دارد. حالا این سوال پیش می آید که چطور می شود لایک اینستاگرام را افزایش داد؟

شیوه های مختلفی برای خرید لایک اینستاگرام هست اما همه آنها به سرعت به نتیجه نمی رسد و برخی از آنها نیاز به گذر زمان دارد.

بهترین روش ها برای افزایش لایک اینستاگرام

اول از همه باید اعتراف کنیم که هشتگ ها نقش پر رنگی در افزایش لایک پست های شما دارند. پس با رفتار هوشمندانه در هشتگ گذاری و استفاده از حداکثر هشتگ های مرتبط این فرآیند را تسریع کنید. هشتگ هایی که قرار می دهید باعث می شود پیج تان در اکسپلور( Explore) اینستاگرام برای کاربران نمایش داده شود.

در ضمن سایر کاربران هم هنگام سرچ هشتگ های مرتبط با پست شما مواجه شده و آن را لایک می کنند.

این را فراموش نکنید که هشتگ های شما باید موثر و پرجستجو باشد. پس انتخاب هشتگ های جالب مهم ترین کاری است که برای افزایش لایک اینستاگرام انجام می دهید.

افزودن فیلترهای جذاب به عکس

حتما شما هم با من موافق هستید که وقتی پستی چشم نواز را مشاهده می کنید احتمال لایک شدن آن خیلی بیشتر است. پس باید عکس هایی که برای پست هایتان انتخاب می کنید با بهترین فیلترهای موجود تدوین شود. نگران نباشید هیچ کار سختی در پیش نیست به راحتی با کمک اپلیکیشن های افکت دهی عکس و یا ابزارهای ادیت عکس می توانید زیباترین پست ها را ایجاد کنید.

پست های مناسبتی ایجاد کنید

مخاطبان شما بسیار مشتاق پست های به روز و مناسبتی هستند. مسلما اگر شما به طور مستمر پست های جذاب مطابق با مناسب های پرطرفدار مانند روز ولنتاین، روز دختر، کریسمس، عید نوروز و یا هر رویداد دیگری ایجاد کنید فعالیت شما منجر به افزایش لایک می شود.

مثلا وقتی حوالی روزهای کریسمس هستیم همانطور که مشاهده می کنید عکس های مرتبط با آن ترند می شوند. پست کردن عکس هایی که به چنین رویدادهای جالب و هیجان انگیزی مرتبط هستند به بالا رفتن پست شما و افزایش لایک بسیار کمک می کند.

سوژه های پرطرفدار انتخاب کنید

یک سری سوژه ها در اینستاگرام بیشترین علاقه مندان را دارد. اگر بتوانید نمونه هایی از این سوژه های محبوب را در پست های خود به کار گیرید مسلما پیج شما بیشتر به چشم می آید. برای نمونه مدتها بود که پست های کمدی مانند دابسمش همه مخاطبان اینستاگرام را به خود مشغول کرده بود. چنین پست هایی که جذابیت بصری زیاد دارد بی تردید به افزایش لایک اینستاگرام ختم می شود.

پس کاری که شما باید بکنید این است که در هر بازه زمانی علایق مخاطبان اینستاگرام را شناسایی کرده و پست هایی شبیه یا مرتبط با آنها بسازید.

مدیر پیج  فعال همیشه موفق تر است

مسئله کاملا ساده است هر چه فعالیت بیشتری در اینستاگرام داشته باشید طبیعتا بیشتر شناخته می شوید و تعداد لایک پست هایتان بیشتر خواهد بود. لایک کردن پست های پیج های ناشناس که آنها را فالو ندارید می تواند منجر به افزایش تعداد لایک های شما شود. در حقیقت این یک قانون در اینستاگرام است که با لایک کردن پست دیگران لایک بک دریافت دریافت می کنید.

در ضمن اگر به طور مداوم پست های دیگران را ببینید و زیر پست های آنها کامنت مثبت بگذارید این کار دیگران را ترغیب می کند تا به صفحه شما سر بزنند و پست هایتان را لایک کنند.

اینستاگرام تان را به شبکه های اجتماعی دیگر لینک کنید

همانطور که به خوبی می دانید افزایش فالوروهای شما افزایش لایک را به دنبال خواهد داشت. پس با لینک کردن شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک، تلگرام، توییتر و… به اینستاگرام مخاطبان و دوستان قدیمی تان را به اینستاگرام می کشانید که به افزایش لایک اینستاگرام منجر می شود.