شبکه اجتماعی تیک تاک در مدت کوتاهی نزدیک به دوسال به یکی از رسانه های آنلاین محبوب و پرطرفدار تبدیل شد. این شبکه مخاطبان ویژه ای را جذب کرد و از جایی به بعد دغدغه این افراد روش های افزایش فالوور تیک تاک بود. در این فرصت کوتاه می خواهیم در خصوص چگونگی جذب فالوور در تیک تاک صحبت کنیم.

روش های گوناگونی برای افزایش فالوور تیک تاک وجود دارد که ممکن است شما از خیلی از آنها بی خبر باشید. اما پیش از هر چیز در نظر داشته باشید که اگر تولید محتوای با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار ندهید، افزایش فالوور صرف شما را به درآمد بالا یا امتیازات خاص نمی رساند. هر دوی این اهداف باید در کنار هم جلو بروند. ما به شما پیشنهاداتی می دهیم تا در جذب فالوور تیک تاک موفق تر باشید.

پروفایل جذاب و حرفه ای

تصور می کنم همه افرادی که حساب کاربری در تیک تاک یا سایر شبکه های اجتماعی دارند به خوبی می دانند که جذابیت پروفایل تا چه حد در جذب افراد جدید موثر است. یکی از ایده های خلاقانه که اغلب اینفلوئنسرها و واینرها به کار می برند نقاشی دیجیتال چهره است.

انتخاب نام کاربری هم از آیتم های حساس در جذب مخاطب است، پس user name باید به گونه ای انتخاب شود که کاربران در نگاه اول اهداف شما را به خاطر بیاورند. نام های کاربری که کاراکترهای زیادی همراه با اعداد یا خط تیره دارند به نوعی اسپم هستند و مناسب نیستند.

از تصویرتان برندسازی کنید

آنچنان که مشاهده می کنید شخصیت هایی در تیک تاک موفق تر هستند که از تصویر و صدای خود ویدیوهای جذاب و اختصاصی می سازند. این تولیدات می تواند در قالب موشن گرافیک یا هر نوع ویدیوی جذاب دیگر باشد.

اگر در یک زمینه خاص به طور هدفمند فعالیت کنید مخاطبان بیشتری خواهید داشت که در آینده شما را به درآمد بیشتر می رسانند. به خصوص اگر زمینه کاری شما خاص و منحصر بفرد باشد، افرادی که می خواهند به شما تبلیغ بدهند ناگزیر باید هزینه بیشتری بپردازند چون مخاطبان شما دقیقا همانهایی هستند که آنها می خواهند.

تعامل با مخاطبان تیک تاک

یکی از مهم ترین فاکتورهای افزایش فالوور تیک تاک ارتباط موثر با مخاطبان و پاسخ به سوالات و نظرات آنهاست. اینکه به ابهامات ذهنی مخاطبان پاسخ دهید و از نظرات آنها در بهبود استراتژی کسب و کار استفاده کنید موجب می شود آنها احساس کنند نظرشان برای شما مهم است.

در نتیجه صفحه شما را به دوستان خود معرفی کرده و فالوورهای شما افزایش پیدا می کند. پس یکی از مهم ترین فعالیت های شما باید این باشد که به نظرات کاربران پاسخ داده و گاهی در پست های خود سوالاتی از آنها مطرح کنید. این باعث افزایش تعامل و ایجاد صمیمیت بیشتر خواهد شد.

یکی از فعالیت های مهم دیگر در روش های رایگان افزایش فالوور تیک تاک همکاری کردن با پیج هایی است که زمینه کاری مشترکی با شما دارند. می توانید در این مورد با ساخت وبینارها و ویدیوهای مشترک برای دنبال کننده های خود موفقیت بیشتری کسب کنید. اگر این روش را به طور موثر و در بازه های زمانی درست به کار بگیرید شاهد جهشی در تعداد  فالوورهای پیج تان خواهید بود.

برای خرید لایک تیک تاک کلیک کنید

هشتگ گذاری مناسب در تیک تاک

یکی از روش های بسیار کارساز برای افزایش فالوور تیک تاک یا هر شبکه اجتماعی دیگر کاربرد هشتگ های مناسب و مرتبط است. البته ممکن است گاهی قرار دادن هشتگ های نامربوط به پیشرفت پیج شخصی شما کمک کند. در این صورت تعداد بازدید و لایک صفحه شما بیشتر می شود اما نرخ ارتباط موثر شما با کاربران (Engagement) کاهش می یابد.

شرکت کردن در چالش ها

این روش هم یکی از ساده ترین روش های رایگان افزایش فالوور تیک تاک و بازدید تیک تاک است که اگر درست و جذاب انجام شود، فالوورهای زیادی را به پیج شما سرازیر می کند.  شما با شرکت کردن در چالش هایی که توسط دیگران ترند می شود در بازه زمانی کوتاه یک تا دو هفته فالوورهای فراوانی دریافت می کنید. البته اگر پیج شما فالوورهای قابل توجهی داشته باشد می توانید شما آغاز کننده چالش باشید و دیگران را به این رویداد دعوت کنید و بازدیدهای پیج را بالا ببرید.

افزایش فالوور تیک تاک با نرم افزار افزایش فالوور

یکی از آخرین پیشنهادات برای افزایش فالوور تیک تاک کمک گرفتن از نرم افزارهای مربوط به این کار است. البته با این کار تعداد فالوورهای شما زیاد می شود اما لایکها همچنان ناچیز هستند. این موضوع کیفیت پیج شما را پایین می آورد و به تدریج از نتایج اکسپلور حذف می شوید.