مسلما خیلی خوب می دانید که لایو اینستاگرام آپشنی مربوط به پخش زنده ویدیویی است که با اشاره بر روی گزینه استوری (stories) امکان دسترسی به آن وجود دارد. خرید ویو لایو اینستاگرام به پیج شما اعتبار می بخشد. امکان پخش زنده این قابلیت را برای صاحبان اکانت به وجود می آورد که با فالوورهایشان به صورت زنده (live) ارتباط برقرار کنند. در ضمن فالوورها می توانند کامنت هایشان را در پاسخ به استوری قرار داده و با مدیر پیج تعامل برقرار کنند.
این روزها لایو اینستاگرام ساده ترین ابزار برای ضبط و پخش ویدیو در فضای مجازی است و بین مخاطبان بسیار فراگیر و محبوب شده است. اگر به عنوان گرداننده پیج بخواهید محبوبیت بیشتری در میان مخاطبانتان کسب کنید، بهتر است به فکر خرید ویو لایو اینستاگرام باشید.

تعداد بازدید لایو اینستا چه تاثیری دارد؟


از انجایی که سرویس پخش زنده اینستاگرام تقریبا از امکانات جدید اینستاگرام است، افراد ارتباط بسیار خوبی با آن بر قرار کرده اند. مخاطبان اینستاگرام هر روز افرادی را که در صفحه شخصی دنبال کننده آنها هستند را زیر نظر دارند و برایشان اهمیت دارد که این افراد مشغول چه فعالیت های هستند. هنگامی که اینستاگرامرها لایو می گذارند عدد بازدید لایو نشان دهنده این است که پیج تا چه اندازه مخاطب دارد.
پس این استقبال نشان می دهد که شما در تعامل با فالوورهایتان تا چه حد موفق عمل کرده اید.
همانطور که می دانید تعداد بازدید کننده های لایو در گوشه بالایی صفحه لایو نمایش داده می شود. بدیهی است که هر چه تعداد بازدیدها بیشتر باشد این عدد بزرگتر و اعتبار ویدیوی شما در میان مخاطبان بیشتر خواهد بود. مخاطبان در صورتی که با محتوای تولیدی لایو درگیر شوند، پیج شما را با دیگران به اشتراک می گذارند.

افزایش ویو لایو اینستاگرام چه تاثیری دارد؟


ویو لایو اینستا یک ویدیو و آپشن زنده است که باعث چند برابر دیده شدن شما در اینستاگرام می شود. این آپشن پرطرفدارترین قابلیت اینستاگرام محسوب می شود.
حقیقتش را بخواهید افزایش و جذب فالوورهای پیج شما رابطه تنگاتنگی با بیشتر شدن ویو لایو اینستاگرام دارد.
در کنار همه تلاشهایی که برای خرید فالوور اینستاگرام ، جذب فالوور با بالا بردن کیفیت پست های خود و کارهای تبلیغاتی دیگری که انجام می دهید، خرید ویو لایو اینستا به شناخته شدن پیج کمک می کند.
اگر این اقدامات را به طور اصولی رعایت کنید شاهد رشد فوق العاده پیج تان خواهید بود.
ویو لایو چگونه باعث افزایش فالوور می شود؟
برگزاری ویو لایو زمانی باعث دیده شدن و افزایش فالوورهایتان می شود که با همکاران و دوستان خود لایو مشترک بگذارید. اجرای لایو مشترک با هدف تولید و انتقال محتوای ارزشمند، بازدیدهای شما را چند برابر می کند. بازدید زیاد لایو ارزش و اعتبار محتوای پیج شما را چند برابر می کند و می توانید از طریق آن به اهداف و خواسته های عالی تان برسید.
چطور بازدید واقعی دریافت کنیم؟
توجه داشته باشید که ویو لایو فیک به غیر از بیشتر نشان دادن عدد بازدید کنندگان لایو هیچ تاثیری برای ارتقا پیج شما ندارد و تنها ظاهر قضیه را درست می کند. اگر مدت هاست برای افزایش ویو لایوها تلاش می کنید و نتیجه قابل توجهی دریافت نکرده اید بهتر است با خرید ویو اینستاگرام خیالتان را یکبار برای همیشه راحت کنید. با خرید بسته های افزایشی لایو اینستاگرام اعتبار حساب کاربری تان بالا می رود و به مرور تاثیر آن را در افزایش مخاطبان واقعی مشاهده خواهید کرد.
پیش از خرید ویو لایو چه کار کنیم؟
پیش از ثبت سفارش خرید ویو لایو اینستاگرام باید پیج تان را از حالت خصوصی private خارج کرده و به حالت عمومی public در آورید و تا پایان مدت سفارش در همین حالت نگه دارید. اگر به این مورد توجه نکنید سفارش شما اجرا نمی شود.

افزایش ویو لایو اینستاگرام

برای خرید ویو لایو اینستاگرام باید این را در نظر بگیرید که این بازدیدها نوسان طبیعی و پایین داشته باشد و عددی که نشان دهنده حضور بازدید کنندگان است، ورود و خروج غیر طبیعی نداشته باشد. این بازدید کنندگان بلافاصله پس از شروع لایو بین یک تا پنج دقیقه در live اینستاگرام شما اعمال می شود.
این سرویس به طور اتوماتیک پس از ثبت سفارش فعال می شود و پس از تکمیل سفارش می توانید لایو را استارت کنید.