شاید شما هم جسته‌ گریخته تعریف‌هایی در مورد فضای جذاب کلاب هاوس شنیده باشید یا این‌ که مدت‌هاست در این شبکه اجتماعی اکانت کاربری باز کرده و فعالیت دارید. این پلتفرم جذاب صوت محور برخلاف تصورات عامه جایگاه بسیار خوبی میان مردم باز کرده است. هر جایی‌که حرف از رسانه‌های اجتماعی هست، فالوورها هم یک پای قضیه هستند. پس مسلماً جذب فالوور کلاب هاوس هم به صفحات کاربری آن اعتبار می بخشد.

کار کردن با این اپلیکیشن سرگرم‌کننده صوتی خیلی ساده است. شما می‌توانید به ‌راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. نظراتتان را با آن‌ها به اشتراک بگذارید و از دیدگاه دیگران آگاه شوید. هرچند استفاده از این اپلیکیشن خیلی راحت است، اما پیش ‌از ورود به این اپلیکیشن باید از طریق دعوت‌نامه مجوز ورود به دست بیاورید. این شبکه اجتماعی هم ‌مانند انواع دیگر دارای فالوور (دنبال کننده) و فالوئینگ ( دنبال شونده) است.

بنابراین پیگیری برای جذب فالوورهای بیشتر در این فضا امری طبیعی است.

 چرا جذب فالوور کلاب هاوس مهم است؟

عده زیادی از کاربران بر این باورند که کلاب هاوس تا چند وقت دیگر به یکی از پلتفرم‌های تاپ و پرطرفدار آنلاین تبدیل خواهد شد. پس باید تا دیر نشده حساب کاربری بیزینسی تان را ایجاد کنید و برای معرفی برند تجاری و شناخته شدن فعالیت‌های گسترده انجام دهید. مانند شبکه‌های اجتماعی دیگر در این فضا می‌توانید با راه ‌های طبیعی فالوور بدست بیاورید، اما این کار نیازمند صرف وقت و هزینه زیادی برای برقراری تعامل با مخاطبان است.

اگر می‌خواهید به ‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و کلاب هاوس شناخته شوید، باید به روش‌های پربازده تر مانند خرید فالوور واقعی کلاب هاوس اقدام کنید. با خرید فالوور با قیمت مناسب نه ‌تنها اعتبار صفحه کاری خود را بالا می‌برید بلکه از آن ‌پس فالوور های واقعی و ارگانیک بیشتری کسب می‌کنید چرا که پروفایل شما با فالوورهای فراوان بیشتر جلب توجه می‌کند.

برای این ‌که هر روز تعداد فالوورهای شما بیشتر شود لازم است اقدامات دائمی مانند موارد زیر برای افزایش فالوور انجام دهید:

*وقتی‌که به یک روم وارد می‌شوید ساکت ننشینید و درخواست بالا آمدن بدهید و وارد بحث و گفتگو شوید. سعی کنید با نفوذ کلامتان و خوش‌صحبتی شخصیت جالبی از خود به نمایش بگذارید.

* اگر در زمینه‌ای استعداد یا خلاقیت خاصی دارید بهترین فرصت برای شناخته شدن است. پس وقت را از دست ندهید و فضای اختصاصی راه‌اندازی کنید. در خصوص ایده‌های خود با کاربران کلاب هاوس گفتگو کنید.

برای خرید فالوور اینستاگرام کلیک کنید

 بهترین ترفند افزایش فالوور کلاب هاوس

کلاب هاوس مانند اینستاگرام با فضای هیجان‌انگیزش عده زیادی از مخاطبان را گرد هم آورده‌ است. اما کار شما  در میان این کارزار سرگرمی استفاده از فرصت‌های طلایی است. این رسانه مزایای زیادی برای کسب ‌و کارتان خواهد داشت که هنوز از آن خبر ندارید.

همان‌طور که اشاره کردیم در کلاب هاوس مانند اینستاگرام راه ارتباطی شما و کاربران پروفایل تان است پس تا جایی‌ که ممکن است جذابیت بیشتری به آن بدهید. با خرید فالوور کلاب هاوس و قرار دادن بیوگرافی حرفه‌ای می‌توانید پروفایل ایده‌آلی ترتیب دهید. از آنجایی‌که کلاب هاوس مانند اینستاگرام تصویر محور نیست تا با پست و عکس‌هایتان قدرت مانور داشته باشید، پس فالوورهای شما بزرگ ترین امتیاز تان خواهند بود.

شما یک پروفایل کاری دارید که در آن تعداد فالوورها، عکس و بیوگرافی به چشم می‌خورد پس باید تمرکز خود را روی این سه عامل بگذارید. یکی از راه‌ های جذب فالوور کلاب هاوس این است که مبلغی به مدیر اتاق‌های مطرح در کلاب هاوس بدهید و فالوور های تان را افزایش دهید.

در این حالت زمانی‌که اجازه صحبت به شما داده می‌شود به ‌سرعت شناخته می‌شوید و افراد حاضر در روم که به فعالیت کاری شما علاقه مند شده اند، شما را فالو می‌کنند. البته این شیوه هم نیاز به ممارست و صرف زمان برای حضور در روم های مختلف دارد.

کلاب هاوس پلتفرم مکمل اینستاگرام

هیچ تردیدی وجود ندارد که اینستاگرام همچنان حرف اول را در میان شبکه‌های اجتماعی می‌زند و دنبال کنندگان فوق‌العاده زیادی دارد. با اینکه هر روز به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود و به تبع آن خدمات و آپشن‌های آن افزوده می‌شود اما این اتفاق جذابیت رسانه‌های دیگر را کم نمی‌کند.

کلاب هاوس هم با فراهم آوردن امکان اشتراک‌گذاری صدا قابلیت جدیدی برای گفتگوی چند نفره به وجود آورده که اینستاگرام چنین قابلیتی را ندارد. در اینستاگرام تنها فردی که لایو برگزار می‌کند می‌تواند به ‌طور مستقیم با افراد صحبت کند و کاربرانی که در لایو حضور دارند از طریق چت با شخص صاحب پیج ارتباط برقرار می‌کنند. با امکانات جدیدی که کلاب هاوس ایجاد کرده باید منتظر اتفاقات جالب و غیر منتظره‌ای باشیم پس بهتر است پیش ‌از این‌که غافل‌گیر شوید برای جذب فالوور کلاب هاوس تلاش کنید.