درآمدزایی از پیج اینستاگرام ، ترفندهای کسب درآمد اینستاگرام، پول‌سازی در اینستاگرام و پول‌دار شدن از اینستاگرام از پر جستجوترین عناوین این روزها در ارتباط با اینستاگرام است. اما این سوال همیشه و همه‌جا مطرح می‌شود که آیا واقعاً کسب درآمد از اینستاگرام حقیقت دارد؟ البته واضح است که کسب درآمد اینستاگرامی یک موضوع ثابت شده و واقعی است. در غیر این صورت هجوم شخصیت‌های مشهور، بلاگرها، اینفلوئنسر ها و فروشگاه‌های اینترنتی به این پلتفرم آنلاین توجیه شده نبود.

مسلماً کسب درآمدهای چندین ‌میلیونی حتی تا ۱۰۰ میلیون از اینستاگرام واقعیت دارد. اما این روش‌های درآمدزایی آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید ساده نیست.

برای خرید لایک اینستاگرام کلیک کنید

مقدمات درآمدزایی از پیج اینستاگرام

برای ‌اینکه به چنین درآمدهایی در اینستاگرام برسید باید در کنار تلاش و پشتکار چاشنی خلاقیت و خوش‌ذوقی و ابتکار عمل را هم به کار بگیرید و در نهایت اگر برای تبلیغات زمان و هزینه بگذارید سریع‌تر پیشرفت می‌کنید.

کسب درآمد از طریق اینستاگرام یکی از مهم‌ترین شیوه‌های سودآوری از طریق فعالیت‌های اینترنتی در ایران است. همه ما می‌دانیم که در حال حاضر اینستاگرام حرف اول را در میان شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌زند. تعداد فراوانی مخاطب در این شبکه جذاب عضو هستند و کاربران آن همچنان روز به ‌روز بیشتر می‌شوند.

مسلماً در چنین فضایی پتانسیل‌های عالی برای کسب درآمد وجود دارد. محبوبیت بیش‌از حد اینستاگرام موجب شده تمام کسب ‌و کارهای حضوری، مغازه‌ها فروشگاه‌های حقیقی به این فکر بیفتند که محلی برای فروش آنلاین در اینستاگرام برای خود ایجاد کنند.

 چگونه از اینستاگرام پول دربیاوریم؟

شیوه‌های بسیار متنوعی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد که خیلی از آن‌ها هم ابعاد مخفی و غیر مجاز دارند اما در این فرصت می‌خواهیم شما را با معروف‌ترین و مناسب‌ترین شیوه‌های درآمدزایی از پیج اینستاگرام آشنا کنیم.

 عرضه کالا و خدمات

این روش مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین روش پول‌سازی از اینستاگرام است. شما یک پیج راه‌اندازی می‌کنید و محصولاتی مانند پوشاک، کیف، کفش، گیاه یا هر چیز دیگری که قابلیت تولید آن را دارید یا خدمات تخصصی را در آن معرفی می‌کنید. مسلماً افراد زیادی وجود دارند که به کالا و خدمات شما نیاز پیدا می‌کنند و اگر تبلیغات مناسبی انجام دهید ارتباط شما و مشتری شکل می‌گیرد.

تصور کنید پیج شما تنها هزار فالوور داشته باشد در این شرایط حتی اگر روزی 30 سفارش داشته باشید ماهانه بین ۱ تا ۶ میلیون درآمد خواهید داشت.

 کسب درآمد از تبلیغات

در این روش شما می‌توانید پیج با هر موضوع یا کاربری داشته باشید اما اگر تعداد فالوورهای پیج شما زیاد باشد می‌توانید برای پیج‌های فروش دیگر تبلیغات بگذارید و در قبالش هزینه‌ای دریافت کنید. مزیت بزرگ اینستاگرام این است که برای کسب درآمد در آن نیازی به داشتن سرمایه نیست همچنین ضرورتی ندارد محل کار واقعی داشته باشید بلکه تنها با یک گوشی موبایل می‌توانید درآمدزایی کنید.

تنها کاری که لازم است پیگیری کنید افزایش فالوور اینستاگرام است. فالوورها در اینستاگرام نقش همان مشتری‌های حقیقی را دارند پس تا می‌توانید باید با بازاریابی محصول و خدمات افراد بیشتری را به پیج تان جذب کنید.

در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا خیلی از کاربران ترجیح می‌دهند نیازهای خود را به‌صورت مجازی تهیه کنند. حتی تمایل افراد از خرید سایت‌ها به سمت شبکه‌های مجازی سوق پیدا کرده ‌است. شاید  دلیلش قابلیت‌های جذاب اینستاگرام در معرفی محصول با امکانات متنوعی همچون فیلم، عکس و کلیپ‌های چند ثانیه‌ای سرگرم کننده و باکیفیت باشد.

ایجاد پیج خدماتی در اینستاگرام

شما در هر زمینه‌ای که مهارت و تخصص ویژه داشته باشید می‌توانید با ایجاد یک پیج محتوای آموزشی رایگان تولید کنید تا افراد مرتبط با زمینه کاری شما به‌ تدریج جذب کسب‌وکارتان شوند. به ‌عنوان نمونه اگر در زمینه تعمیرات موبایل تخصص دارید ابتدا تئوری‌هایی در مورد رفع عیب‌های کوچک گوشی همراه بگذارید. پس‌از مدتی که افراد متقاضی شما را بشناسند می‌توانید برای تعمیرات حضوری تبلیغ کنید.

برندسازی و تبلیغ شرکت های بزرگ

این یکی از راه های میانبر درآمدزایی از پیج اینستاگرام است. در این روش شما از شرکت بخصوصی که در زمینه کاری شما فعالیت دارد پول زیادی دریافت می کنید و در قبالش برند آن شرکت حرفه ای را مطرح کرده و در پیج تان از آن تعریف می کنید. این روش سود آوری بسیار خوبی دارد البته در صورتی که پیج کاری تان محتوای خلاقانه و جذاب داشته باشد و در ضمن تعداد فالوورهای پیج شما هم قابل توجه باشد و نظر کارفرماها را جذب کند.