ابتدا بهتر است کمی به چیستی فالوور فعال بپردازیم. سپس شما را به سوی خرید فالوور فعال رهسپار نماییم. هر گونه کسب و کاری که به دنیای اینستاگرام گام میگذارد، افزایش واقعی دنبال کنندگان، عظیم ترین غایتی است که ابتدای کار بر روی آن تمرکز میگردد. حال باید چه کرد؟ آیا شما میدانید!  ما ضمن این مطلب از خود به معرفی شیوه سهل ولیکن کاربردی خرید فالوور فعال ضمن اینستاگرام خواهیم پرداخت. بهتر است در ادامه ی مطلب با ما همراه شوید تا به پاسخ سؤالات خود دست یابید.

کلمه ی فعال در اینستاگرام به چه معناست!

اساساً کلمه ی فعال ضمن اینستا دارای چه معنی است! و مقصود از  فالوور فعال چه میباشد؟

آیا مقدار فعالیت فالوور های پیج ما ضمن افزایش فروش محصولات و خدمات ما اثرگذاری خاصی دارد؟

الگوریتم اینستاگرام، ثانیه به ثانیه در حال آپدیت شدن، میباشد. این به روز رسانی های پی در پی ضمن شبکه اجتماعی در راستای بهبود تجربه کاربری آن تلقّی شده تا موجب افزایش بیشمار تعداد کاربران ایرانی و نیز غیر ایرانی آن گردد.

از جمله مواردی که خواهد توانست پیج شما را Instagram Friendly نماید این نکته میباشد که بخش گسترده ای از دنبال کنندگان صفحه شخصی و یا صفحه تجاری شما را چنانچه که ایرانی است، فالوورهای ایرانی فعال و چنانچه که غایت شما کشور خاصی میباشد و یا آن که در گستره ی جهانی فعالیت مینمایید، فالوورهای فعال از آن کشور پشتیبانی نمایند.

که خوشبختانه ما نیز با در اختیار داشتن سرور اختصاصی به منظور افزایش دنبال کنندگان یک پیج اینستاگرام، ضمن سفارش های خرید فالوور اینستاگرام ، به نوعی عمل مینماییم که بیشتر از نود درصد از پروفایل های ارسالی، واقعی بوده و فعال باشند.

فالوور واقعی، کاربری تلقّی میشود که با کامل نمودن پروفایل خود به گونه ای که؛

  • هم عکس داشته باشد.
  • هم متن بایو داشته باشد.
  • استوری نیز داشته باشـــد.
  • به تازگی درون پیج خود ویدیو یا پستی را به انتشار رسانیده باشد.

به فعالیت بپردازد.

مقصود از Instagram Friendly، مجموعه ای از فعالیت ها و یا بهینه سازی هایی میباشد که موجب افزایش محبوبیت یک پیج اینستاگرام نزد الگوریتم این رسانه اجتماعی خواهد شد. بهره گیری از هشتگ های مربوطه با فعالیت پیج خود، پروفایلی کامل، نظم و دقت در ارسال نمودن محتوا و نیز فالوور فعال، قسمتی از این بهینه سازی ها تلقّی میشود.

فالوور فعال چیست؟

همچون دنیای حقیقی که بعضی از انسان ها فعال بوده و بعضی دیگر کمی بیشتر یا کمتر فعال میباشند، در عالم مجازی و اینستاگرام نیز به کاربرهایی که به گونه مستمر و به اشکال گوناگون ضمن این رسانه مجازی به فعالیت میپردازند، فالوور فعال گویند.

از جمله نشانه های یک پروفایل اینستاگرام فعال چیست؟

  • ارسال نمودن پست به گونه روزانه یا لااقل چند روز یک بار.
  • لایک نمودن پســــت پیج هایی که دنبال مینمایند.
  • عوض کردن عکس پروفایل هر چند وقت یکبار.
  • بهره گیری روزانه از استوری.
  • ارسال نمودن کامنت.
  • بازدید از استوری.

از جمله مزایای خرید فالوور فعال از ما؛

بعضی از اشخاص بر این باور هستند که خرید فالوور ، دارای جنبه فیک است و در افزودن بر سطح تعامل پیج اثری نخواهد داشت. ولیکن فالوورهایی که به طریق سرور افزایش فالوور ما به منظور بالا بردن تعداد دنبال کنندگان یک پیج که سفارش خرید نمودن فالوور فعال خویش را ضمن این سایت که مرجع خرید محصولات اینستاگرام است، به مرحله ثبت میرسانند، بیشتر از نود درصد فعال میباشند.

این پروفایل ها تماماً علامت هایی که نشانگر فعال بودن یک اکانت ضمن اینستاگرام است را حاوی بوده و به افزودن بازدید در استوری، لایک نمودن و بازدید ویدیوهای شما کمک خواهد نمود.

پروفایل های نام برده شده از استورهای شما بازدید خواهد کرد و به علّت آن که لوکیشن فعالیت آنها ضمن کشور ایران است، اینستاگرام استوری شما را به کاربران فعال که ایرانی میباشند، پیشنهاد خواهد نمود.

 

ما در یک نگاهی کلّی و جامع خرید فالوور ایرانی را از ما میتوانیم در موارد ذیل خلاصه نماییم؛

  • بیش از نود درصد اکانت ها حقیقی میباشند.
  • پروفایل هایی که استفاده شده اند، ایرانی میباشند.
  • تعداد لایــــک پست های شما بیشتر خواهد شـــد.
  • به افزایش در بازدید ایرانی استوری شما بسیار کمک خواهد نمود.

بنابراین شما دوستان عزیز، میتوانید با اطمینان خاطر خرید فالوور ایرانی را به طریق ما به انجام رسانید.