پیش از آن که به این موضوع بپردازیم که، نحوه افزایش بازدید igtv چگونه است. ابتدا بهتر است این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که چگونه igtv بگذاریم. بهتر است در روند مطلب ذیل با ما همراه شوید.

انتشار igtv به طریق اینستاگرام؛

به منظور آن که بتوانید یک igtv به طریق اینستاگرام انتشار دهید و پس از آن اقدام به افزایش ویو igtv نمایید، باید حدوداً مراحل همان انتشار یک پست ساده را سپری کنید. برای این عمل، به مراحل ذیل توجه حاصل فرمایید:

  • ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید و بر روی آیکون کلیک نمایید.
  • پس از آن ویدیو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • پس از انتخاب ویدیو برای آن که ضمن اینستاگرام به صورت igtv انتشار یابد، گزینه Long Video را اتخاذ کنید؛ در صورتی که گزینه Short Video را اتخاذ نمودید، پست شما به صورت یک ویدیو یک دقیقه ای انتشار خواهد یافت.
  • حال کاور مورد نظر ویدیو را انتخاب نمایید.
  • سپس به تنظیمات ویدیو بروید؛ میبایست در این قسم عنوان ویدیو و توضیحات آن را درج نمایید.
  • حال در بخش بعدی، با اتخاذ گزینه Post Preview خواهید توانست یک پیش نمایشی از ویدیو خود مشاهده کنید.
  • در مرحله آخر بر روی کلمه Post کلیک نمایید تا ویدیو شما در قالب igtv انتشار یابد.

 

ترفندهائی به منظور افزایش ویو آی جی تی وی اینستاگرام و چگونگی آن؛

بهتر است به وارسی تعدادی از حائز اهمیت ترین شیوه های افزایش بازدید igtv اینستاگرام مبادرت ورزیم.

بهره گیری از هشتگ

به طور قطع حتی برای یک بار هم که شده پیشینه ی انتشار یک پست ساده به طریق پیج خود را داشته اید. چنانچه توجه نموده باشید، ضمن پست های ساده امکان قید نمودن هشتگ وجود دارد. حال این امر تماماً در ارتباط با آی جی تی وی نیز صادق است. شما همانگونه که برای پست های ساده خویش از هشتگ استفاده مینمایید، میتوانید برای آی جی تی وی های خود نیز از هشتگ استفاده نمایید. قید هشتگ از جمله بهترین شیوه های افزایش بازدید igtv تلقّی میشود. تلاش نمایید از هشتگ هایی بهره گیرید که حاوی بازدید بالایی میباشند.

igtv ضمن استوری

آیا تا به اکنون استوری هایی را مشاهده نموده اید که ضمن آن ها igtv به اشتراک گذارده اند؟ شما توانایی آن را خواهید داشت پست های igtv خویش را ضمن استوری های خود نیز به اشتراک گذارید. این روش یکی از بهترین شیوه های افزایش ویو آی جی تی وی اینستاگرام است. اغلب گاهی در این مواقع مشکلاتی رخ داده است. اکنون شما میتوانید با به اشتراک گذاردن igtv ضمن استوری های خود، آن را در اختیار فالوور هایتان قرار دهید.

به هنگام مناسب آن را انتشار دهید

از جمله بهترین شیوه های افزایش ویو هر نوع محتوایی درون اینستاگرام، انتشار آن به هنگام مناسب است. حال این موضوع در ارتباط با igtv نیز صادق است. کوشش نمایید از ساعات فعالیت مخاطبین خود آگاه شوید و پس از آن در همان ساعت، اقدامات مربوطه را به انجام رسانید. این نیز میتواند یکی از بهترین و مؤثر ترین شیوه ها به جهت افزایش ویو آی جی تی وی باشد.

علایق و سلیقه فالوورهای خود

پیش از آن که هر نوع محتوای ویدیویی را به صورت یک igtv ضمن اینستاگرام به انتشار رسانید، باید از علاقه و سلیقه ی مخاطبین خود آگاه گردید. هنگامی ویو igtv ضمن اینستا بیشتر خواهد شد که مورد پسند و تأیید مخاطبان شما باشد. در صورتی که مخاطب مشاهده کند شما آی جی تی وی برخلاف میل او منتشر نموده اید، igtv های بعدی را دیگر تماشا نخواهد کرد.

تبلیغ مربوط به igtv؛

آیا شما بر این موضوع علم داشتید که میتوانید igtv های خود را تبلیغ نمایید! شما خواهید توانست در پیج هایی که حاوی مخاطبین بسیاری میباشند، آی جی تی وی های خود را تبلیغ نمایید. بدین اساس حتی اگر آی جی تی وی لایک و کامنت بسیاری هم نداشته باشد میتواند ویو خوبی را دریافت کند.

و در پایان؛

همیشه و در همه حال به علّت آن که اینستاگرام بر پایه محتوای تصویری به فعالیت خود ادامه میدهد، افزودن و بهینه ساختن پست ها در این شبکه اجتماعی، بسیار حائز اهمیت میباشد. تلاش کنید چنانچه محتوای هدفمند ضمن پیج خود به انتشار میرسانید به طور حتم از پست های igtv استفاده کنید. از شیوه های افزایش بازدید igtv میتوان به بهره گیری از هشتگ، به اشتراک گذاردن آی جی تی وی، در نظر انگاشتن علاقه مخاطبان خود، انتشار طی مدّت زمانی مناسب و نیز تبلیغ نمودن آن اشاره نمود.