امروزه اینستاگرام بستری برای جذب مخاطب است که این مخاطبان می توانند به مشتری تبدیل شوند و در کسب و کار شما رونق ایجاد کنند. در این مطلب شما را با روش های افزایش بازدید صفحه اینستاگرام و در پی آن افزایش فروشتان آشنا می کنیم.

بازدید صفحه اینستاگرام چیست ؟

بازدید از صفحه اینستاگرام یا همان تعداد ویو پیج، تعداد دفعاتی را که صفحه شما توسط افراد دیگر دیده شده مشخص می کند.

اگر صفحه شما بیزینسی (تجاری) است حتما در اینستاگرامتان با سه واژه reach،  Impression،  Profile visitsمواجه شده اید که هر کدام به نوعی بیانگر بازدید از پیجتان می باشد که این گزارش هم برای پست ها و هم برای پیج بصورت گزارش کلی موجود هستند.

در یخش بعدی شما را با تکنیک ها و قلق هایی جهت افزایش ویو آشنا می کنیم.

خرید فالوور اینستاگرام

انتشار پست ها در زمان مناسب به منظور بالا رفتن بازدید صفحه اینستاگرام

زمان انتشار پست های شما باید در هنگام فعالیت اکثریت فالوورهایتان در اینستاگرام باشد. زیرا این موضوع توجه آن ها را جلب کرده و در نتیجه بازخورد ها در ساعات اولیه پست گزاری شما را افزایش می دهند که امری بسیار مهم است.

سپس سیستم اینستاگرام محتوا شما را به افراد بیشتری نمایش می دهد و در صورت علاقه آن ها این آمار بیشتر و بیشتر می شود.

پیدا کردن تایم طلایی برای پست گذاشتن بسته به نوع مخاطبانتان می تواند متغیر باشد مثلا اگر اکثریت مخاطبانتان دانش آموزان هستند زمانی که آن ها مدرسه هستند زمان مناسبی برای پست گذاشتن نیست.

از این رو ممکن است یافتن این زمان کمی سخت به نظر برسد اما نتایج بسیار مثبتی در افزایش بازدید صفحه اینستاگرامتان خواهد داشت.

استفاده بیشتر از پست های ویدئویی بجای تصاویر

طبق آمار پست های عکسی تعداد لایک های بیشتری به خود اختصاص داده اند و پست های ویدئویی کامنت های بیشتری می خورند.

با توجه به اینکه نوشتن کامنت از لایک کردن سخت تر و زمان گیر تر است هوش مصنوعی اینستاگرام تشخیص می دهد که این پست های ویدئویی را جذاب تر هستند و به همین دلیل احتمال انتشار آن در اکسپلور را افزایش می دهد.

از این جهت این مسئله نیز می تواند بازدید صفحه اینستاگرام شما را افزایش دهد.

تعامل با مخاطبانتان را بیشتر کنید.

برا افزایش تعامل می توانید مسابقه یا کمپین برگزار کنید و یا از مخاطبانتان سوالی بپرسید و یا با سایر روش های خلاقانه دیگر فالوور هایتان را به کامنت گذاشتن ترقیب کنید. هرچه این ارتباط بیشتر باشد بازدید پست ها و صفحه شما نیز افزایش می یابد.

در این زمینه می توان به استفاده از محتواهایی که مخاطبانتان تهیه می کنند نیز اشاره کرد. زیرا در این صورت آن ها پست شما را برای دوستانشان ارسال کرده و بازدید صفحه اینستاگرام شما افزایش می یابد.

بهره گیری از قابلیت های لایو و استوری

شما می توانید ضمن قرار دادن محتواهای جذاب برای مخاطبینتان، با قراردادن هشتگ و لینک در استوری ها افراد دیگر را نیز به بازدید از پیجتان دعوت کنید تعامل فالوور ها با استوری های شما نیز بازخورد پیجتان را بالا می برد.

می توانید با اطلاع رسانی زمان شروع لایوتان در استوری آن ها را به حضور و مشارکت در لایو دعوت کنید. البته زمان شروع لایو پیج شما در ابتدای لیست استوری ها قرار می گیرد و مخاطبان آنلاین به شما می پیوندند و در صورتی که محتوا لایو برایشان مفید و جذاب باشد آن ها را تا انتهای لایو در پیج شما نگه می دارد.

خرید ویو اینستاگرام

تبلیغ در سایر شبکه های اجتماعی به منظور افزایش فالوور

شما می توانید با معرفی آی دی اینستاگرامتان در کانال های تلگرامی، سایت و سایر اپلکیشن های پر مخاطبتان آن ها را به بازدید صفحه اینستاگرام تان دعوت کنید. اگر فعالیتتان در آن بستر های مجازی خوب باشد و روش تبلیغ هوشمندانه ای پیش ببرید این کار تاثیر بسیاری بر افزایش فالوور هایتان و به تبع آن افزایش بازدید پیجتان را خواهد داشت.

شما می توانید برای تبلیغ از پیج های هدف ( صفحاتی که مخاطبین مورد نظر شما را دارند) در خواست تبلیغ یا تبادل نمایید.

روش های گفته شده بسیار زمان بر اما موثر هستند اما شما می توانید از سایت های معتبر ویو و بازدید برای پستتان بخرید.