افزایش فالوور واقعی اینستاگرام : شمایی که در حال خواندن این مطلب هستید قطعا با چالش هایی برای شناخته شدن بیشتر و معرفی پیج تان در اینستاگرام روبرو شده اید. قدرت شبکه اجتماعی اینستاگرام در میان سایر رسانه های آنلاین بر هیچ کس پوشیده نیست. پس اگر به دنبال حضوری قدرتمند و شاخص در اینستاگرام هستید افرایش فالوور واقعی اینستاگرام قطعا به شما کمک می کند.

تردیدی نیست که این سوال ذهن تان را درگیر کرده که برای خرید فالوور اینستاگرام چه باید بکنید؟ حتما پیش از این هم مطالب گوناگونی را در مورد روش های متفاوت افزایش فالوور مطالعه کرده اید و تا حدی با این روش آشنا هستید. بی تعارف بگویم که اگر به دنبال روشهای میانبر و دروغین برای افزایش فالوور هستید این مطلب سودی برایتان ندارد.

در حال حاضر سرویس های متفاوت روش هایی برای بالا بردن عدد فالوور به صورت فیک یا فالورهای واقعی با نرخ تعامل پایین ارائه می دهند اما این روشها کارساز نیستند.

چرا فالوور فیک کارساز نیست؟

همانطور که حتما می دانید در اینستاگرام مفهومی به نام نرخ تعامل وجود دارد، یعنی اینکه شما تا چه اندازه با مخاطبانتان تعامل برقرار کرده اید؟  شاید برایتان جالب باشد که نرخ تعامل از مجموع تعداد کامنتها، لایکها، تعداد ذخیره کردن ها و… و تقسیم این عدد بر تعداد دنبال کنندگان به دست می آید.

حالا در نظر بگیرید وقتی تعدادی فالوور فیک می گیرید تنها مخرج کسر افزایش پیدا می کند اما در حقیقت نرخ تعامل کاهش یافته است. در آمارهایی که اینستاگرام از حساب بیزینسی شما ارائه می دهد آمارهای جالبی از دنبال کنندگان به شما گزارش داده می شود. هنگامی که تعدادی فالوور فیک می گیرید این آمارها با خطا روبرو می شود و دیگر اطلاعات دقیقی از دنبال کنندگان واقعی تان نخواهید داشت.

چرا باید به طور اصولی فالوور جذب کنیم؟

درست است که داشتن فالوورهای واقعی مهم است اما هدفمند بودن آن را نادیده نگیرید. شما باید افرادی را به پیج خود جذب کنید که از بین جامعه هدف مشخصی باشند. به مطالب پست های شما علاقه مند باشند و با آن ارتباط خوبی برقرار کنند.

تولید محتوای ثابت و منظم

یکی از بدترین کارهایی که در خصوص افزایش فالوور واقعی اینستاگرام انجام می دهید این است که تولید محتوای با تاخیر و نامنظم داشته باشید. در واقع تمام تلاشهایی که برای جذب طرفداران پیج تان انجام داده اید را به هدر می دهید. با پست های نامنظم مخاطبان به تدریج برند شما را به فراموشی می سپارند. درست است که برندها به اندازه پیج های تفریحی محتواگذاری نمی کنند اما به هر حال حد تعادلی را رعایت می کنند. مخاطبان شما در همان زمان مشخص منتظر محتواهای شما هستند. پس اگر به طور معمول هفته ای سه پست می گذاشتید همین روال را همیشه ادامه دهید. با این روند به مرور پست های شما با افراد جدید به اشتراک گذاشته می شوند و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام به طور طبیعی اتفاق می افتد.

یکی از روش های متداول افزایش فالوور ارتباط برقرار کردن با پیج های دیگر است. لازم است ارتباط گسترده تری با دیگران برقرار کنید زیر پست هایشان کامنت های مثبت بگذارید و لایک کنید. با این کار مخاطبان اینستاگرام کم کم به رفتار شما واکنش نشان می دهند و وارد پیج تان می شوند.

احتمالا تا حدودی از این شیوه استفاده کرده اید و با نتایج سریع و بازدهی بالای آن آشنا هستید.

ربات اینستاگرام کاری شبیه به این را انجام می دهد. شما می توانید در این روش پیج هایی را که مخاطبان آنها می توانند دنبال کنندگان مناسبی برای پیج شما باشند را به ربات اینستاگرام پیشنهاد دهید. این ربات به طور اتوماتیک آنها را دنبال می کند. برای این کار ربات بوفالو انتخاب مناسبی است چرا که بیشتر ربات ها در حال حاضر از جانب اینستاگرام محدود هستند.

بهترین روش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

یکی از مهم ترین فعالیت ها برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام این است که در رسانه های خارج از این فضا اعلام کنید که پیج اینستاگرام دارید. مزیت های دنبال کردن پیج تان را به مخاطبان در سایت شخصی، شبکه های اجتماعی دیگر مانند توییتر و تلگرام اعلام کنید. می توانید بخشی را در وبسایت خود به تحلیل پست های اینستاگرام اختصاص دهید تا کاربران متوجه فعالیت پویای شما و چند و چون محتوای اینستاگرامتان شوند.

محتواهای مفید و کاربردی مهم ترین عاملی هستند که مخاطبان را به اینستاگرام می کشند.