استفاده از قابلیت‌های جدید اینستاگرام موضوع جالب‌توجهی است که این روزها ذهن همه کاربران اعم از بلاگرها اینفلوئنسر ها و افرادی که از این طریق کسب درآمد می‌کنند را مشغول کرده ‌است. مخاطبان فعال اینستاگرام دائماً به ‌دنبال آپدیت های تازه‌ای از آن هستند تا بتوانند به کمک ترفندهای اینستاگرام 2021 اکانت کاربری شان را فعالتر کنند.

اهمیت بکارگیری ترفندهای اینستاگرام 2021

همان‌طور که مشاهده می‌کنید این روزها اینستاگرام جایگاهی برای رقابت کسب‌وکارهایی با درآمدهای چند صد میلیونی شده ‌است و به رؤیاهای خیلی از آدم‌ها جامعه عمل می‌پوشاند. در عصر حاضر با وجود محبوبیت فراگیر اینستاگرام و پیشگام بودن آن در میان شبکه‌های مجازی گوناگون خیلی مهم است که با شگردهای کاربردی آن کاملاً آشنا باشید.

درست است که یکی از جنبه‌های اینستاگرام سرگرمی است که متأسفانه خیلی از کاربران را درگیر موج فراگیر خود کرده است. این افراد به این اپ به چشم دنیای مجازی برای گشت‌وگذار روزانه نگاه می‌کنند درحالی‌که عده‌ای دیگر آن را فرصتی طلایی برای تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکارشان می‌دانند.

برای خرید لایک اینستاگرام کلیک کنید

 اینستاگرام حرف اول را می‌زند

بر اساس آمارهای گزارش ‌شده ۸۰ درصد از کاربران اینستاگرام در میان گشت‌وگزارهای روزانه در پیج های اینستاگرام خریدهای مهم‌شان را از این شبکه‌ اجتماعی انجام می‌دهند. خریدهایی مانند پوشاک، اکسسوری، کیف و کفش و تولیدات دستی خلاقانه و….

از سوی دیگر ۶۰ درصد از کل مخاطبان اینستاگرام بین ۱ تا ۳ ساعت از وقت آزاد خود را به بازدید از پیج های جذاب اینستاگرام می‌گذرانند. برآیند این‌ها مهر تأییدی است بر تاثیر عمیق این شبکه اجتماعی بر دنیای پیشرفته امروزی که نشان می دهد به ‌کارگیری فرصت‌های آن موفقیت‌های بی‌پایان به ‌همراه دارد.

در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از ترفندهای اینستاگرام 2021 آشنا کنیم تا با کمک آن‌ها بهترین نتایج را برای کسب‌وکارتان رقم بزنید. اینستاگرام همیشه با آپدیت های جدید و جذاب، سوپرایزهایی برای کاربران به ارمغان می‌آورد که همه را سر ذوق می‌آورد.

 پست‌های اینستاگرام را زمان‌بندی کنید

همان‌طور که حتما اطلاع دارید انتشار پست‌های اینستاگرام در قالب یک برنامه زمان‌بندی مشخص تاثیر زیادی در حفظ فالوورها و جذب افراد بیشتر دارد. این قابلیت جدید اینستاگرام برای کسانی که عادت دارند با مخاطبان ارتباط مستمر داشته باشند بسیار مورد توجه قرار گرفت. با استفاده از این قابلیت پست‌های شما در بازه‌های زمانی مشخصی به کاربران تان نشان داده می‌شوند. اگر عملکرد الگوریتم‌های اینستاگرام را بررسی کنید کاملاً اشراف پیدا می‌کنید که اینستاگرام به ساعت و دقیقه انتشار پست‌ها اهمیت زیادی می‌دهد.

از این‌رو پیج‌هایی که در ساعت‌های مشخص به طور مداوم محتوا منتشر می‌کنند پست‌هایشان برای نمایش عمومی در صفحه اکسپلور شانس بیشتری پیدا می‌کند. برای دسترسی به این آپشن باید نرم‌افزارهای ویژه زمان‌بندی پست اینستاگرام را دانلود کنید.

 بیو پروفایل را بهینه‌سازی کنید

یکی از ترفندهای ریز اینستاگرام که کمتر کسی توجه می‌کند یا از وجود آن خبر دارد، تاثیر بهینه‌سازی بیو پروفایل در بیشتر دیده شدن پیج کسب و کاری یا شخصی کاربران  است. این تغییرات به ظاهر ساده شانس کاربران برای حضور در اکسپلور اینستاگرام را افزایش می دهد. برجسته‌ترین فرصت شناخته شدن در میان مخاطبان اینستاگرام، حضور پررنگ در اکسپلور اینستاگرام است.

این جایگاه تأثیرگذارترین مکان برای جذب فالوور واقعی و طبیعی بیشتر بوده و به برندسازی کسب‌وکار شما کمک خواهد کرد.

اگر ترفندهای اینستاگرام 2021 را به‌ خوبی در روند فعالیت‌تان در اینستاگرام بکار گیرید، شانس حضور در اکسپلور کاربران را پیدا کرده و افزایش فالوور اینستاگرام را به ‌وضوح مشاهده می‌کنید.

 نکاتی برای بهینه‌سازی بیوی پروفایل

* هشتگ هایی جذاب و مرتبط با کسب‌وکارتان را بیابید و در بیو پروفایل پیاده‌سازی کنید

* عبارت‌هایی استفاده کنید که مخاطب را برای فالو کردن پیج تان ترغیب می‌کند ( نشان بدهید که مخاطب به کالا و خدمات شما نیاز دارد)

*توضیح کوتاه و مختصر و جذاب از کسب‌وکارتان بنویسید

از قابلیت ادیت عکس اینستاگرام غافل نشوید

یکی از بهترین و جالب ترین قابلیت ها و ترفندهای اینستاگرام 2021 که ویژگی منحصر بفرد آن محسوب می شود کاربرد به عنوان ویرایشگر عکس است. به کمک ابزارهایی که در بخش استوری در اختیار شما قرار می گیرد می توانید عکس هایی با فیلترها و برچسب های خاص و کیفیت بالا ایجاد کنید. در بخش انتشار پست نیز امکان تغییر عکس با فیلترهای متنوع و متفاوت فراهم شده است. بنابراین می توایند فیلتر جذاب مورد علاقه تان را روی عکس پیاده سازی کنید و با افزایش ویو اینستاگرام مخاطبان بیشتری جذب کنید.

اینستاگرام در هر کدام از آپدیت هایش امکانات جدیدی برای تغییر عکس در اختیار کاربران قرار می دهد که با استقبال شدیدی روبرو می شود.