خرید فالوور خارجی اینستاگرام به دنبال کننده هایی می گویند که از کشورهای دیگر به پیج کاری یا شخصی شما اضافه می شوند و این افراد می توانند از هر شهر و کشوری در دنیا باشند که به طور فعال و واقعی در پیج شما حضور می یابند. شاید در ابتدای ظهور شبکه اجتماعی اینستاگرام کسی به ذهنش هم خطور نمی کرد که این شبکه اجتماعی بتواند تا این حد در سراسر دنیا مخاطبان را درگیر خود کند. پیام رسانی که حالا بستر بسیار مهم و تاثیر گذاری برای پیشرفت کسب و کارها شده است.


به دنبال گسترش روز افزون کسب و کارها و تبلیغات در فضای اینستاگرام این روزها بازار خرید فالوورهای فیک و واقعی گرم است. اما همه مخاطبان اینستاگرام به خوبی واقف هستند که تنها چیزی که می تواند کسب و کار و خدمات آنها را مطرح کند وجود فالوورهای واقعی است.
حال با توجه به اینکه در چه حیطه ای فعالیت می کنید و حوزه کسب و کار شما با مخاطبان داخلی در ارتباط است یا می توانید به مشتریانی از خارج از مرزهای کشور هم فکر کنید، فرآیند جذب فالوور متفاوت خواهد بود.

خرید فالوور خارجی چه فایده ای دارد؟


معمولا صاحبان پیج هایی که کسب و کارشان نه تنها به داخل ایران بلکه به خارج از مرزهای کشور نیز مربوط می شود باید بازاریابی خارجی انجام دهند. این افراد کالا و خدماتی برای ارائه به افراد ساکن کشورهای دیگر دارند پس خرید فالوور اینستاگرام برای آنها مناسب است. این کسب و کارها گاهی تنها شامل بخش صادرات می شوند و فروش پیج شان تنها به آن سوی مرزها اختصاص پیدا می کند. برای این افراد جذب فالوورهای خارجی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

مزیت خرید فالوور خارجی


به طور کلی باید بگوییم که اگر شما صاحب پیج هایی بین المللی با فعالیت گسترده برون مرزی هستید قطعا افزوده شدن دنبال کننده هایی از کشورهای مختلف باعث رشد و توسعه کسب و کار شما خواهد شد.

فالوورهای خارجی از چه کشورهایی هستند؟


فالوورهای خارجی، اکانت های اینستاگرامی هستند که در کشورهایی خارج از ایران ایجاد شده اند و از سراسر دنیا در اینستاگرام حضور دارند. با توجه به اینکه اینستاگرام از کاربران لوکیشن دریافت می کند، بنابراین به سادگی می توان مکان جغرافیایی هر کاربر را تشخیص داد. نتیجه کاربردی این نوع شناسایی این است که صاحبان کسب و کار می توانند به طور اختصاصی و بهینه تنها با مخاطبان مورد نظرشان در یک محدوده جغرافیایی مشخص ارتباط بگیرند.
این فالوورهایی که از طریق خرید فالوور خارجی اینستاگرام به پیج شما می پیوندند می توانند از تمام کشورهای دنیا باشند، اما اگر کسب و کار شما به چند کشور خاص محدود می شود یا در این کشورها بازخورد بهتری دارد شما برای خرید فالوور امکان ایجاد قابلیت تفکیک جغرافیایی دارید.
مزید بر اینکه این فالوورها اغلب از کشورهای اروپایی به غیر از چین و ژاپن هستند.
هنگامی که پیجی با انگیزه های تجاری به خصوص در حوزه های بین المللی راه اندازی می کنید باید با ترفندهای متفاوت تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید که خرید فالوور خارجی اینستاگرام یکی از این روش هاست.
اگر کسب و کار شما محصولات و خدمات خارجی ارائه می دهد به کمک جذب فالوورهای خارجی می توانید رونق زیادی به کار خود بدهید. در صورتی که این فالوورها واقعی و باکیفیت باشند در جذب افراد جدید به پیج شما کمک می کنند. فالوورهای واقعی علاوه بر بازخوردهایی که روی کامنت و لایک پیج شما دارند، در دیده شدن پیج و ترند شدن آن تاثیر زیادی خواهند داشت. بنابراین بهترین راه برای افزایش دنبال کننده ها خرید فالوور خارجی اینستاگرام است.
کمک گرفتن از ربات های اینستاگرام هم یکی از راه های افزایش فالوور است اما به دلیل اینکه مدت زمان زیادی طول می کشد تا به تعداد مشخصی از فالوور برسید ممکن است در این مدت مشتریان زیادی را از دست بدهید که سود زیادی را از جیب تان خارج می کند. کسب ممبر در حوزه بازاریابی خارجی به دلیل حساسیت هایی که دارد نیاز به آگاهی های بیشتر در زمینه جذب فالوور خارجی دارد و هر گونه خطا ممکن است به اعتبار پیج آسیب وارد کند.
برای این دست از صاحبان مشاغل که نیاز به افزایش فالوور خارجی دارند پکیج هایی برای خرید فالوور خارجی اینستاگرام وجود دارد. در هنگام ثبت سفارش باید توجه داشته باشید که پروفایل تان در حالت Public باشد تا در کارکرد سرور اختلالی ایجاد نکند.