تردیدی نیست که اینستاگرام غول سوشیال مدیا چند سالی است که حرف اول را در میان شبکه‌هایی مجازی رقیب دنیا می‌زند مسلماً هر فضای اجتماعی که مخاطبان زیادی به سمت آن جلب شدند بهترین فرصت برای بازاریابی، تبلیغات، برندسازی و به هر شکل ایجاد کسب‌وکار جدید است. اما همه ما می‌دانیم که بزرگ‌ترین سرمایه هر پیج کسب ‌و کاری تعداد فالوورهایش است پس جذب فالوور اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد؛ البته اگر از نوع واقعی و علاقه‌مند به کسب ‌و کارتان باشند.

خوشبختانه برای افزایش فالوور اینستاگرام راه‌های بی‌شماری وجود دارد. مسیرهایی از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا افزایش بیو اینستاگرام و لایک یا استفاده از ربات‌های اینستاگرامی.آنچه مسلم است تنها افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می‌تواند برای پیشرفت پیج کاری شما کارساز باشد.

 ارتقای پیج کاری با خرید فالوور اینستاگرام

اگر می‌خواهید شروع فعالیت تجاری تان را با اعتبار بیشتری شروع کنید بهتر است به فکر خرید فالوور باشید. اگر قصد فرید خرید فالوور را دارید لازم است با فالوور ایرانی واقعی شروع کنید. وقتی‌که به تعداد متعادل و ایده‌آلی از فالوور واقعی دست یافتید حالا می‌توانید فعالیت‌های جدیدتری برای گسترش بازاریابی کارتان انجام دهید.

در هنگام خرید فالوور دقت داشته باشید که واقعی بودن و اکانت ها خیلی مهم است. در حال حاضر همه به ‌وضوح می‌دانیم پیجی که مثلاً 10K فالوور دارد پست‌هایش باید حداقل 2K لایک بخورد. پیج هایی که فالوور های بی‌کیفیت و غیرواقعی می‌خرند اوضاع لایک پست‌هایشان خیلی مفتضح است. این عامل اعتبار پیج را به‌ شدت کاهش می‌دهد و کاربران را به این نتیجه می‌رسند که ایرادی در کار است.

راهکارهایی برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

برای جذب فالوور اینستاگرام راهکارهای زیادی وجود دارد که خیلی از آن‌ها را به ‌خوبی می‌دانیم اما در این فرصت می خواهیم به راهکارهای جذب فالوور اینستاگرام که کمتر به آن توجه می‌شود بپردازیم.

 با پیج های مرتبط تعامل برقرار کنید

یکی از مؤثرترین شیوه‌های گسترش فعالیت در اینستاگرام ایجاد تعامل با پیچ‌هایی است که در حوزه‌های مرتبط با کار شما فعالیت دارند. برای یافتن این پیچ‌ها با اندکی گشت‌وگذار می‌توانید نمونه‌هایی از آن‌ها را بیابید و فالو کنید و پیگیر فعالیت‌های آن‌ها باشید. ایجاد ارتباط مؤثر و کمپین تبلیغاتی با این پیج ها شانس قرار گرفتن در لیست suggestion  آن‌ها را به شما می‌دهد و فالوور های تان روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

 جذب فالوور اینستاگرام از طریق وب‌سایت

اگر وب‌سایت داشته باشید فرصت‌های بسیار نابی برای افزایش فالوور اینستاگرام در اختیار شما قرار خواهد گرفت. وب‌سایت ها روزانه میزبان بازدیدکنندگان زیادی هستند و بهترین جایگاه برای تبلیغ پیج اینستاگرام را دارند. در این‌ راستا بهترین کار قرار دادن بنر آدرس اینستاگرام زیر همه پست‌های تان است. سعی کنید در بخش تماس با ما و درباره ما در سایت تان آدرس اینستاگرام قرار دهید این دو بخش معمولاً بازدید زیادی دارند.

کپشن مناسب بنویسید

یکی از مواردی که تا حدی مورد بی توجهی قرار گرفته اما تاثیر زیادی در جلب کاربران دارد نوشتن کپشن جذاب و شخصی سازی آن است. کپشن خوب می تواند تا مدتها در پیج شما باقی مانده و لایک و کامنت بیاورد و این موضوع در قرار گرفتن در اکسپلور تاثیر زیادی دارد.

رفتار کاربران را تحت نظر بگیرید

تحلیل رفتار کاربران یکی از شیوه های بهبود کیفیت کسب و کار شما چه در سایت و یا اینستاگرام است. توجه کنید ببینید در میان پست هایتان مخاطبان به کدام سبکها علاقه بیشتری نشان می دهند. یا اینکه اگر پست خاصی از رقبا خیلی مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده نمونه های مانند آن البته با خلاقیت خودتان ایجاد کنید.

در اینستاگرام ابزاری به نام insight وجود دارد که به پروفایل های تجاری، آماری از میزان بازخوردهای فالوورها و مخاطبان نشان می دهد با این ابزار متوجه می شوید که محتوای تولیدی شما تا چه حدی جذاب بوده و چقدر شما را به اهدافتان نزدیک کرده است.

از تبلیغات آفلاین هم غافل نشوید

اگر کسب و کار شما بخش حضوری هم دارد یا سنتی است می توانید در کنار اینستاگرام از تبلیغات دیگر مانند بروشور و تراکت هم برای جذب فالوور اینستاگرام استفاده کنید. در این صورت باید آدرس پیج و وبسایت را در تبلیغات کاغذی خود بگنجانید. در ضمن روی کارت ویزیت مربوط به بیزینس خود آدرس اینستاگرام یا هر شیوه ارتباطی مهمی که دارید درج کنید. این روزها ثبت آدرس اینستاگرام در تبلیغات مختلف خیلی مرسوم شده است. با این کار می توانید از مبادی مختلف فالوور جذب کنید.