مدیران یا ادمین هایی که با هدف پیشرفت کسب‌وکار در اینستاگرام فعالیت دارند به‌خوبی می‌دانند که مهم‌ترین دارایی هر بیزینسی تعداد فالوورهایش است. گاهی لازم است تا با افزایش فالوور سریع اینستاگرام جلوه پروفایل کاری تان را موجه نشان دهید.

از آنجایی‌که تنها فالوورهای حقیقی قابلیت واکنش نشان دادن و ابراز علاقمندی به محتوای منتشرشده در ارتباط با فعالیت شما را دارند، افزایش فالوور واقعی اینستاگرام بهترین راهکار برای پیشرفت کاری در مدت‌زمانی کوتاه‌تر است. برای برندسازی و شناخته شدن کالا و خدمات شما توسط تعداد بسیار زیادی از مخاطبان شبکه‌های مجازی باید در ابتدای کار از برخی شیوه‌های میانبر فالوور‌گیری استفاده کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

هنگامی‌که صحبت از جذب فالوور اینستاگرام به میان می‌آید راهکارهای زیادی پیش رو قرار می‌گیرد که هر یک به نوعی در بالا بردن جذابیت ظاهری پیچ از دیدگاه کاربران مؤثر است. خیلی از مواقع مدیران شبکه اجتماعی یا صاحبان کسب‌وکارها فرصت کافی برای اجرای روشهای جذب فالوور را ندارند.

در این شرایط بهتر است در ابتدای راه‌اندازی کسب وکار از روش‌های خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنند.

این را به‌خاطر داشته باشید که نباید برای بالا بردن فالوورهای پیج به هر کاری دست بزنید یا با روش‌های غیراصولی برای افزایش فالوور سریع اینستاگرام اقدام کنید. در خیلی از موارد به‌کارگیری شیوه‌های نامناسب نه‌تنها دستاوردی برای پیج کاری شما ندارد بلکه به قیمت جریمه شدنتان توسط اینستاگرام و حتی بسته شدن اکانت کاربری تمام می‌شود.

 خرید فالوور اینستاگرام را چطور شروع کنیم؟

اگر مشتاق هستید در ابتدای فعالیت‌تان از روش‌های افزایش فالوور سریع اینستاگرام کمک بگیرید بهتر است ابتدا با خرید فالوورهای ایرانی شروع کنید و تعداد محدودی فالوور بخرید. همان‌طور که اشاره کردیم خرید فالوورهای فیک به‌جای ارتقای برندتان باعث لطمه زدن به کسب‌وکار و عدم اعتماد کاربران و فالوورهای کنونی خواهد شد.

متأسفانه خیلی از برندهای مطرح برای جابه‌جا کردن رکورد فالوورها از همین شیوه خرید فالوور غیر واقعی برای موجه نشان‌دادن کسب‌وکارشان و ظاهر جذاب صفحه شان استفاده می‌کنند. اما خبر ندارند که در آینده‌ای نه‌چندان دور کسب‌وکارشان را با دستان خود به سمت نابودی می‌کشانند.

 شیوه‌های افزایش فالوور سریع اینستاگرام

همان‌طور که مشاهده می‌کنید تفاوتی ندارد که شما یک کسب‌وکار شخصی محدود داشته باشید یا صاحب برند مطرح و شناخته‌شده باشید؛ اینستاگرام برای همه کسب‌وکارهای خرد و کلان کانالی آنلاین برای کسب درآمد فراهم کرده است که همه افراد و شرکت‌ها می‌توانند از شرایط یکسانی برای پیشبرد اهدافشان بهره‌مند شوند.

این نوع مشاغل با به‌کارگیری اندکی خلاقیت و رفتارهای هوشمندانه می‌توانند به دستاوردهای بزرگی در این شبکه اجتماعی برسند. از آنجایی‌که یکی از اهداف اصلی شبکه اجتماعی اینستاگرام درآمدزایی کسب‌وکارها در سطح بین‌المللی است فضای گسترده تری برای ارتقای مشاغل در سطح جهانی فراهم شده ‌است.

 کسب درآمد از اینستاگرام

مسئله شهرت کسب‌وکارها در اینستاگرام اتفاق جذابی است اما تمام راه نیست! چه افرادی که به‌تازگی کسب‌وکار راه‌اندازی کرده‌اند و چه بیزینس هایی که به شهرت کافی رسیده اند مسیر پرچالشی برای حفظ دنبال کنندگان خود پیش رو دارند.

مسئله مهمتر از جذب فالوور فعال روش حفظ کردن این تعداد افراد در پیج به کمک تولید محتوای جذاب و کاربر پسند است. در کنار این‌که سعی می‌کنید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل و با بهترین ویترین به مخاطبان نشان دهید، باید تلاش کنید علایق آن‌ها را بشناسید و با توجه به بازخوردهای مثبت و منفی به تولید محتوای حرفه‌ای ادامه دهید.

خیلی مهم است که محتوای منتشرشده شما مورد پسند تعداد زیادی از دنبال کنندگان قرار گیرد. تنها در این ‌صورت است که افراد پست‌های شما را به دوستان شان پیشنهاد می‌دهند و این دست‌به‌دست شدن پست‌ها به معروفیت پیج و درآمدزایی بیشتر منتهی می‌شود.

 افزایش فالوور با راهکارهای اصولی

برای این‌که فالوورهای اینستاگرام روزبه‌روز افزایش داشته باشند علاوه‌ بر کاربرد شیوه‌های جذب فالوور فوری باید به موازات آن حوصله و پشتکار زیادی به خرج دهید. ممکن است خیلی از راهکارهای پیش‌روی‌تان برای ارتقای پیج پیش‌پاافتاده به‌نظر برسد اما واقعیت این است که به‌شدت در افزایش فالوور و ایجاد اعتبار برای برندتان مؤثر است.

این عملیات از ایجاد پروفایل جذاب شروع می‌شود و با تولید محتوای جذاب شامل تصاویر و ویدئو، روش‌های برگزاری لایو و هشتگ گذاری، مسابقات، استوری و تبلیغات ادامه می‌یابد. در تمام این فعالیتها باید همگام با الگوریتم‌های اینستاگرام پیش بروید تا با شیوه‌های اصولی به آهن‌ربایی برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام تبدیل شوید.