صاحبان پیج های تجاری در اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی با این امید در این عرصه پا گذاشته‌اند که فروش کالا و خدمات شان را به کمک اینترنت در گستره وسیعی از کاربران فضای مجازی به نمایش بگذارند. بنابراین به ‌ازای مدت ‌زمانی که برای تبلیغات در پلتفرم‌های مختلف آنلاین وقت می‌گذرانند باید بازدهی مناسبی داشته باشند. این امر امکان‌پذیر نمی‌شود مگر با جذب فالوور و افزایش تعداد افرادی تحت عنوان دنبال کننده که از این کالا و خدمات بازدید می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانیم بازدید کنندگان در فضای مجازی همان‌هایی هستند که در میان صفحات مختلف به دنبال خواسته های شان به گشت و گذار می پردازند و در بهترین حالت در مواجهه با پست های شما می‌توانند به فالوور تبدیل شوند.

چطور بازدیدکننده را به فالوور تبدیل کنیم؟

این‌که چطور افراد را به کسب و کارمان بکشانیم اول از همه دست‌های هنرمند خودمان را می‌بوسد. می‌پرسید چطور؟ خب معلوم است باید به شیوه‌های مختلف جلب توجه کنید. حالا این جلب توجه کردن در پلتفرم‌های آنلاین به ‌صورت اشتراک گذاشتن پست، استوری، چالش، تبلیغات یا هر روش دیگری است که به فکرتان می‌رسد.

خب پس تا اینجای کار متوجه شدیم اولین گام برای جذب فالوور واقعی جذاب کردن محیط کاربری خود پیج است. کاربران بدون دلیل وارد پیج تجاری یا شخصی شما نمی‌شوند بلکه باید بلندگو بردارید و قابلیت‌های تان را در امکاناتی که برای آنها فراهم می‌کنید، جار بزنید. البته منظور ما اصلاً این نیست که دروغ بگویید یا به هر قیمتی افراد را به صفحه خود بکشانید بلکه هدف اصلی باید بر این تمرکز داشته باشد که محصولات تولیدی و خدماتی که ارائه می‌دهید را به بهترین شکل ممکن بیارایید و به مخاطبان عرضه کنید.

خرید لایک اینستاگرام

اهمیت جذب فالوور

همان‌طور که بارها اشاره کردیم موضوع جذب فالوور خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید برای کسب‌وکارتان حیاتی است. اگر نگاهی به پیج های رقبا بیندازید، به ‌وضوح مشاهده می‌کنید که از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند. یعنی از تمام پتانسیل‌های موجود برای شناخته شدن و جلب توجه کردن استفاده می‌کنند.

این ‌موضوع به‌خصوص در رقابت برای حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام بیشتر مشهود است. حتما تا به‌ حال متوجه شده‌اید که شانس حضور در اکسپلور اینستاگرام چه غوغایی می‌تواند در پیج شما ایجاد کند. فضای جذابی که هزاران نفر با پیج شما مواجه می‌شوند و اگر پست هایتان به ‌اندازه کافی برایشان جذاب و پرمحتوا باشد، قطعا فالو کردن آن را از دست نمی‌دهند.

با تمام این اوصاف اگر فکر می‌کنید فرصت و حوصله کافی برای جذب فالوور را ندارید بهتر است این کار را به سرویس‌های تخصصی بسپارید. واضح است که پروسه افزایش فالوور چندان هم کار راحتی نیست و مدت‌ها زمان می‌برد. پس می‌شود راه میانبر دیگری را انتخاب کرد که ممکن است بازدهی خیلی بهتر و بیشتری داشته باشد.

خیلی از صاحبان کسب‌وکارهای کلان هزینه‌های هنگفتی برای افزایش فالوور واقعی و فعال می‌پردازند. قطعا این اشخاص عقل شان را از دست نداده‌اند بلکه به‌ خوبی می‌دانند کیفیت فالوورها می‌تواند موقعیت کار تجاری آن‌ها را به عرش برساند. حقیقتش را بگویم اگر تا به‌ حال موضوع فالوورهای پیج کاری‌تان را جدی نگرفته‌اید، وقتش است که از قافله عقب نمانید و دست ‌به‌ کار شوید.

در گام اول شما باید دو کار مهم را استارت بزنید: اولین اقدام خرید فالوور واقعی ایرانی از سرویس‌های معتبر و وب‌سایت های تخصصی است که پیدا کردن آن‌ها کار ساده‌ای است. در وهله دوم باید تا جایی‌که می‌توانید از همه نیروها و قابلیت‌های تان کمک بگیرید و جذاب‌ترین پست‌ها را تولید کنید.

 چرا کیفیت پست اینقدر مهم است؟

فرض کنید تعداد زیادی فالوور واقعی خریداری کرده‌اید؛ در این مرحله مهم‌ترین کار حفظ این فالوور هاست و تنها راهکارش تولید محتوای جذاب و کاربردی است. اگر دنبال کنندگان احساس کنند پیج شما اطلاعاتی ارائه می دهد که آن‌ها واقعا به آن نیاز دارند، تبدیل به طرفداران پر و پا قرص شما می‌شوند. حتی به احتمال زیاد پیج کاری شما را به دوستان و آشنایان شان پیشنهاد می‌دهند.

اما وای به روزی‌که کاربران با محتوای پیج شما مواجه شوند و در عرض یک ثانیه از آن گذر کنند. معنایش این است که شما هیچ محتوای جذابی برای آن‌ها ندارید و به ‌عبارتی نتوانسته‌اید توقعاتشان را برآورده کنید. در این حالت قابل ‌پیش‌بینی ترین کار این است که پیج شما را آنفالو می‌کنند. پس همان‌طور که بارها گفته ‌شده” محتوا پادشاه است” باید تمام اهتمام تان را روی تولید محتوای جذاب و کاربردی بگذارید که به بهترین شکل کالا و خدمات تان را به نمایش می گذارد.