حتما شما هم تا به ‌حال به اهمیت داشتن فالوور های ایرانی واقعی برای شبکه‌های اجتماعی شخصی و کاری تان پی برده‌اید. با افزایش فالوور ایرانی تضمینی افرادی به اکانت کاربری شما اضافه می‌شوند که هویت واقعی دارند و از شهرهای مختلف ایران به طور کاملا طبیعی پیج شما را دنبال خواهند کرد.

 فالوور چیست؟ 

پس‌ از پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف به تمام کاربرانی که در این فضا فعالیت داشتند فالوور (follower) یا دنبال کننده لقب داده شد. البته این واژه لاتین است که ما هم اصطلاحاً آن را در فضای مجازی به کار می‌بریم. اگر بخواهیم دقیق‌تر مفهوم فالوور را توصیف کنیم، این‌گونه استنباط می‌شود که هنگامی‌که فردی از یک گروه، طرز تفکر و باور و زمینه کاری و علایق خاصی پیروی می‌کند با نام فالوور خطاب می‌شود.

روند جذب فالوور

در شبکه‌های مجازی اینستاگرام و تلگرام و بسترهایی مانند این قابلیت‌هایی برای جذب فالوور وجود دارد. فالوور هایی که از مراجع معتبر خریداری می‌شوند، کاملاً واقعی بوده و در پس هر آیدی یک شخص حقیقی وجود دارد. بنابراین اگر محتوای منتشرشده شما برای این افراد جذاب باشد حتما لایک و کامنت می‌گذارند.

البته باید خاطرنشان کنیم که فالوور های ایرانی قابل غربالگری از میان یک قشر خاص نیستند چرا که اینستاگرام اجازه دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را نمی‌دهد. افراد با پیوستن به صفحات و پیج های مختلف با توجه به نوع باور، نیازها و علایق خود در واقع از آن بسترها حمایت می‌کنند. پس نتیجه می‌گیریم فالوور کسی است که در فضای مجازی پیج کاری یا شخص مورد علاقه خود را پیگیری می‌کند. افزایش فالوور ایرانی بهترین و مؤثرترین راه برای افزایش مخاطبان پیچ‌ها و صفحات کاربری با فعالیت در داخل کشور است.

 خرید فالوور های واقعی بدون ریزش

بهترین و باکیفیت‌ترین فالوور ها آن‌هایی هستند که ماندگاری خیلی زیادی دارند. مسلماً این مدل فالوور ها قیمت بالاتری خواهند داشت. دلیل گران بودن این فالوورها این است که از طرف سرورهای گران‌قیمت به پیج افزوده می‌شود. این نوع از فالوورها گارانتی‌دار هستند و تا یک ماه قابلیت تجدید یا اصطلاحاً (ریفول) دارند. بنابراین اگر به ‌دنبال فالوورهای باکیفیت و خوب می‌گردید که ریزش نداشته باشند، باید از پنل های پرسرعت با کیفیت بالا  خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

البته به این مسئله توجه داشته باشید که بخشی از ریزش فالوورها به جالب‌توجه بودن پیج شما بستگی دارد. با این حساب اگر تنها روزی یک پست جذاب و سرگرم‌کننده منتشر کنید خیلی بهتر از این است که در عرض ۱ ساعت ۱۰ پست بی‌محتوا شیر کنید.

ارسال پست‌های پشت‌ سرهم و به ‌دردنخور باعث افزایش آنفالو دنبال کننده‌های شما خواهد شد. در مقابل به‌کارگیری محتوای یونیک و جالب اینگیجمنت پیج تان را بالاتر می‌برد. این حالت شانس شما را برای دیده شدن توسط افراد جدید هم بیشتر می‌کند و به‌طور طبیعی فالوورهای بیشتری کسب خواهید کرد.

 افزایش فالوور واقعی چطور اتفاق می‌افتد؟

همان‌طور که مشاهده می‌کنید پیج های ایرانی فعال در اینستاگرام کالاها و خدماتی را تبلیغ می‌کنند که  در ایران تولید و ارائه می‌شود. از این‌رو برای افرادی که اهداف تجاری بلندمدت دارند مهم‌ترین کار جذب فالوورهای ایرانی است. مسلماً ملیت فالوورها برای کسانی که با هدف تبلیغات و فروش پیج اینستاگرام راه اندازی کرده اند، تاثیر زیادی در رونق کسب‌وکارشان دارد.

خرید ویو اینستاگرام

جذب فالوورهای خاص

لازم به ذکر است که تعیین جنسیت (مرد یا زن بودن) در روند افزایش فالوور ایرانی امکان‌پذیر نیست. شاید خیلی از سرویس‌ها ادعا کنند که چنین خدماتی می‌دهند اما درنهایت متوجه می‌شوید که چنین انتظاری کاملاً اشتباه است.

 اهمیت افزایش فالوور واقعی ایرانی و فعال

امکان افزایش فالوور اینستاگرام یک امر کاملاً طبیعی است این فرایند نه‌ تنها در ایران بلکه در همه کشورهایی که پلتفرم‌های تلگرام یا اینستاگرام را به کار می‌برند قابل ‌اجرا است. برای افزایش فالوور ایرانی صاحبان پیج تجاری یا ادمین ها به سرویس‌های ارائه خدمات فروش فالوور مراجعه می‌کنند و به هر اندازه که می‌خواهند فالوور می‌خرند.

پس‌از تکمیل این پروسه در بازه زمانی معینی به نتایج بسیار خوبی دست پیدا می‌کنند. داشتن فالوورهای واقعی ایرانی از دو جهت حائز اهمیت است: با این اتفاق علاوه ‌بر جلب توجه کردن تعداد بالای فالوورهای پیج شما، پست‌ها و تبلیغات به اشتراک گذاشته شده توسط افراد دیگری در هر نقطه از جهان بازدید می‌شود.

اگر پست‌های شما شایستگی‌های لازم را داشته باشند در مدت کوتاهی تعداد بسیار زیادی فالوور کسب خواهید کرد.