اتاق کلاب هاوس : کلاب هاوس اپلیکیشن جذاب صوت محوری که با ورود افراد مشهور و سلبریتی ها مشهور شد و آوازه بحث‌های جنجالی کلاب‌های آن دهان به دهان چرخید و به سرعت معروف شد. این روند همچنان ادامه پیدا کرد و با استوری کردن شخصیت‌های مشهور به ‌سرعت رشد فوق‌العاده‌ای بین کاربران پیدا کرد. تا جایی‌که در مدت کوتاهی به یک گردهمایی 6 ‌میلیونی تبدیل شد.

کلاب هاوس با حواشی زیادی که پشت سر گذاشت اما همچنان جای خود را در میان ایرانیان باز کرد و تبدیل به محفل پرجمعیتی از پارسی‌زبانان شد. این روزها گروه‌های کوچک و بزرگ با تشکیل اتاق‌های گفتگوی صوتی به دغدغه‌ها و علاقه‌مندی‌های مخاطبانشان می‌پردازند.

 در روم های کلاب هاوس چه خبر است؟

اتاق کلاب هاوس شما با مجموعه‌ای از اتاق‌های صوتی روبرو هستید که توسط انجمن‌ها یا گردانندگان اصلی مدیریت می‌شود. کاربران بعد از این‌که در یکی از این اتاق‌ها عضو شدند می‌توانند با هند رایز کردن یا به ‌اصطلاح دست بلند کردن، اجازه صحبت کردن را در مودراتورهای اتاق بگیرند. در این اتاق‌ها شما به ‌راحتی با دیگران به گفتگو و تبادل نظر می پردازید.

حالا فرض کنید شما تمایل دارید همایشی ترتیب دهید. برای این کار باید اتاق تشکیل دهید و در بخش تقویم به کاربرانی که در کلاب هاوس حضور دارند یا شما را دنبال می‌کنند این برنامه را اعلام کنید. در کلاب هاوس اتاق‌های گوناگون با رویکردهای آموزشی، فرهنگی، ‌اجتماعی، سیاسی و اتاق‌های سرگرم‌ کننده و موضوعات متفرقه دیگر وجود دارد.

شما می‌توانید پایه‌گذار یک اتاق گفت‌وگو باشید و با پیوستن افراد دیگر در این اتاق با هم به تبادل نظر بپردازید. خب با این اوصاف هرچه دنبال کنندگان شما بیشتر باشد بهتر است. از این‌رو افزایش فالوور کلاب هاوس برای کسانی که دیدگاه بلند مدت دارند به نظر گزینه مناسبی می آید. همانند سایر شبکه‌های اجتماعی جذابیت پروفایل و تعداد فالوور ها تاثیر زیادی در جذب مخاطبان بیشتر دارد.

وقتی شخصی تعداد زیادی دنبال کننده در کلاب هاوس داشته باشد این تصور به وجود می‌آید که صاحب اکانت شخص محبوب و مشهوری است.

همین موضوع باعث می‌شود افراد بیشتری در ان اتاق اختصاصی حضور پیدا کنند و در حقیقت آن را فالو کنند.

 شرط عضویت در کلاب هاوس

برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی که شما شخصا به ‌راحتی می‌توانید در آن‌ها ثبت‌نام کنید عضویت در کلاب هاوس نیاز به پیش‌شرط دعوت‌نامه دارد. به ‌عبارتی شخص دیگری از دوستان و آشنایان باید برای شما دعوت‌نامه حضور در کلاب هاوس ارسال کند. پس‌از دریافت دعوت‌نامه می‌توانید از طریق پیامکی برای شما ارسال می‌شود، مراحل ثبت‌نام و ساخت آیدی را پیگیری نمایید.

یکی از مزایای بزرگ کلاب هاوس این است که افرادی با علاقه‌مندی‌های گوناگون را به خواسته‌هایشان می‌رساند. در هر کدام از روم های این زنجیره بزرگ درمورد موضوعاتی مثل داستان‌خوانی، ادبیات، سیاست، دیجیتال مارکتینگ، اجرای موسیقی زنده و موضوعات گوناگون دیگر گفتگوی صوتی برقرار است.

 خرید فالوور کلاب هاوس

اتاق کلاب هاوس همانند سایر شبکه‌های اجتماعی مجموعه‌ای از افراد را دور هم جمع کرده است. فالوور در کلاب هاس همان مفهومی را دارد که در اینستاگرام با آن روبرو هستیم. از این‌رو تعداد افرادی که روم های متعلق به شما را دنبال می‌کنند، حکم فالوور های شما را دارند. خرید فالوور کلاب هاوس از این لحاظ به کارتان می‌آید که می‌توانید افراد واقعی را برای طرفداری از روم فعال خود در این شبکه اجتماعی جذب کنید و به برندی (تجاری یا شخصی) شناخته ‌شده تبدیل شوید.

درست است که در کلاب هاوس تنها ارتباط صوتی امکان‌پذیر است اما ازآنجایی‌که افرادی را از سراسر دنیا با علایق مشترک دور هم جمع کرده جذابیت زیادی پیدا کرده ‌است. در این فضا خبری از فیلم و عکس یا حتی محتوای متنی نیست و هیچ داده‌ای ذخیره نمی‌شود و همین ارتباطات زنده باعث شده دنبال کنندگان مشتاق شوند گفت‌وگویی را از دست ندهند.

تاکنون در حدود یک ‌سال است که از شروع فعالیت کلاب هاوس می‌گذرد این شبکه اجتماعی با قابلیت‌های جدید هم ‌زمان با شروع سال جدید میلادی افراد بی‌شماری را در این فضا گرد هم آورده ‌است. اکنون کلاب هاوس بیش ‌از ۱۰ میلیون کاربر فعال دارد.

پتانسیل‌های جدید کلاب هاوس و سادگی ورود به روم های افرادی با فعالیت‌های مرتبط با حوزه کسب‌ و کار و فعالیت شما باعث شده این فضا به سکوی پرتابی برای مشاغل و استارتاپ های نوپا مطرح باشد. از این‌رو میزان فالوور ها در کلاب هاوس یکی از عوامل تضمین‌کننده موفقیت شما در میان رقبای دیگر است. پس برای اینکه‌ در مسیر ترقی قدم بردارید و در کسب ‌و کار خود بدرخشید با خرید فالوور واقعی کلاب هاوس راهی سریع و مطمئن برای افزایش فروش در پیش بگیرید. مسلماً با افزایش فالوور ها مخاطبان دیگر ترغیب می‌شوند تا شما را فالو کنند.