هر شخصی که پیج فعالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد گذشته از این‌که مدیر کسب ‌و کار پررونق باشد یا استارت‌آپ کوچک و نوپایی راه‌ اندازی کرده باشد یا حتی فردی که در پیج شخصی به علایق و سرگرمی‌هایش مشغول است به جذب فالوور واقعی اینستاگرام نیاز پیدا می‌کند.

روش های جذب فالوور واقعی اینستاگرام

چنین افرادی باید به ‌طور مداوم به ‌دنبال مسیرهای جدید برای جذب دنبال کنندگان بیشتر باشند. در این فرصت می‌خواهیم تجربیاتمان را در خصوص افزایش فالوور اینستاگرام در اختیار شما قرار دهیم.

اکسپلور اینستاگرام

همان‌طور که همه ما واقف هستیم اینستاگرام در پلتفرم آنلاین خود بخشی به نام اکسپلور دارد که به صورت سنجش هوشمندانه‌ای جذاب‌ترین پست‌های کاربران اینستاگرام را به نمایش می‌گذارد. مسلماً پست‌هایی که شانس حضور در اکسپلور اینستاگرام را پیدا می‌کنند لایک، کامنت و بازدید بیشتری دریافت خواهند کرد.

برای خرید لایک اینستاگرام کلیک کنید

برای این‌که پست‌های شما هم شانس حضور در اکسپلور اینستاگرام را داشته باشند باید با توجه به الگوریتم‌های اینستاگرام فعالیت‌هایتان را سازماندهی کنید. الگوریتم‌های اینستاگرام چیزی مشابه با گوگل طراحی شده‌است و برمبنای خواسته‌های کاربران و علایقشان عمل می‌کند. برای این ‌که به صفحه اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید باید پست‌هایی با محتوای عالی و جذاب بسازید.

به گونه ای که فالوورهای تان به‌شدت جذب شوند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

هشتگ گذاری

مناسب خیلی از ادمین ها و صاحبان پیج های کسب ‌و کاری با اهمیت هشتگ گذاری مناسب به ‌طور کامل اطلاع ندارند. کاربرد هشتگ مناسب یعنی این‌که مثلاً اگر محتوای سرگرم‌کننده‌ای را انتشار می‌دهید هشتگ هایی را برای آن انتخاب کنید که هم موضوع و مرتبط با فان و سرگرمی باشد. مانند #جالب #خنده‌دار  #سرگرمی

کپشن جذاب بنویسید

شاید تاکنون به عمق تأثیراتی که کپشن خوب می تواند در پیشرفت پیج تان داشته باشد فکر نکرده باشید. کپشن برای همیشه در پیج باقی می‌ماند و اگر جذابیت منحصربه‌فردی داشته باشد همیشه برایتان لایک و کامنت می‌آورد. در ضمن کپشن جذاب و مورد توجه می تواند پست شما را راهی صفحه اکسپلور کند.

پست‌های زمان‌بندی‌ شده منتشر کنید

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در دیده شدن پست‌ها زمان قرارگیری آن در بستر اینستاگرام است. شما باید زمان‌هایی را برای این کار انتخاب کنید که کاربران بیشتری فرصت سر زدن به اینستاگرام را دارند. طبق آمارهای به ‌دست‌آمده بازه‌های زمانی‌ که اینستاگرام پذیرای بیشترین تعداد افراد است. شامل این ساعات است:     12 – 10        18 – 16        22 – 20

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در همه مشاغل حرف اول را می‌زند اما در اینستاگرام تاثیر این تبلیغات می تواند خیلی عمیق تر و گسترده تر باشد. تبلیغات اینستاگرامی مدلهای مختلفی دارند ممکن است شما با پیاده سازی استراتژی هایی روی پست های پیج این کار را انجام دهید یا اینکه تبلیغات را به اینفلوئنسرها و بلاگرها بسپارید. همه روش های تبلیغ برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام در این بستر پرمخاطب تاثیرات خودش را دارد اما اگر هوشمندانه رفتار کنید و بازاریابی سازماندهی شده ای داشته باشید می توانید هزاران فالوور را در مدت زمان کوتاهی به پیج تان بکشانید.

برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام باید خیلی پویا و فعال باشید و همیشه به ‌دنبال ابتکار برای خلق پست‌های تفکر برانگیز و جلب‌ توجه ‌کننده باشید. پست‌هایی که برای تبلیغات به کار می‌برید می‌بایست به همان اندازه پست‌های اصلی‌تان و حتی بیشتر جذاب و محرک باشند.

یکی از راه های زیر پوستی دیگر برای شناخته شدن پیج شما این است که پیج های مرتبط با موضوع پیج خودتان را فالو داشته باشید و برای پست های این پیج ها کامنت های هوشمندانه بگذارید. البته منظور این نیست که تنها یک کامنت بی هدف ارسال کنید. این کار سود چندانی برایتان نخواهد داشت بلکه باید از جملات موثر استفاده کنید تا افراد کنجکاو شوند با پیج صاحب این کامنت آشنا شوند. شاید باورتان نشود اما این راهکار به ظاهر ساده می تواند هزاران کاربر را به پیج شما سرازیر کند.

 خرید فالوور اینستاگرام

با وجود تمام فعالیت‌هایی که برای شناخته شدن پیج تان و جذب فالوور واقعی اینستاگرام می‌کنید، گاهی در میانه راه نیاز دارید سرعت پیشرفت کسب ‌و کارتان را تقویت کنید اینجاست که باید از ترفند خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید. این شیوه علاوه بر اینکه جذابیت ظاهری پیج را با افزایش تعداد دنبال کنندگان بالاتر می‌برد  و اعتبار پیج را بیشتر می‌کند، در اعتماد سازی بسیار مؤثر است.

حتما اطلاع دارید که اینستاگرام با فالوور های فیک سر ستیز دارد و برای پیج هایی که از قوانین اصلی عبور می‌کنند مجازات سنگین قرار می دهد.