با توجه به اینکه اینستاگرام ابر پیام‌رسان شبکه اجتماعی این روزها غوغا کرده ‌است و به ‌طور مداوم آپدیت های جدید و مهیج به کاربرانش ارائه می‌دهد، لازم است تا در مسیر کار و فعالیت خود از این تغییرات آگاهی پیدا کنید. اگر شما از ادمین یکی از پیجهای اینستاگرام هستید اطلاع از بروزرسانی‌های جدید اینستاگرام برای شما از نان شب هم مهم‌تر است.

اگر به قابلیت‌های جدید بروزرسانی  اینستاگرام 2021 تسلط پیدا کنید، می‌توانید به‌خوبی آن‌ها را در پیج تان پیاده‌سازی کنید و جذابیت پیج تان را بیشتر کرده و در ضمن نتایج فوق‌العاده‌ی آن را مشاهده کنید. همان‌طور که می‌دانید هرچه پیج شما بیشتر جلب توجه کند دنبال کنندگان شما هم بیشتر می‌شود.

برای خرید فالوور اینستاگرام کلیک کنید

 حالت دارک یا تاریکی

اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربران گذاشته تا با توجه به شرایط خود فرمت پیج اینستاگرام را تغییر دهند. برای ایجاد حالت تاریک در اینستاگرام در گوشی‌های آیفون بعد از ورود به تنظیمات گزینه Display and brightness را انتخاب کنید. این حالت جذاب در گوشی‌هایی با سیستم‌ عامل اندروید هم قابل ‌انجام است. کافی‌ست به تنظیمات بروید و تیم را انتخاب کنید و دارک تیم را فعال کنید.

 فعال‌سازی ایمیل در اینستاگرام

برای فعال کردن بخش چک ایمیل در اینستاگرام باید به بخش پروفایل اینستاگرام بروید و در قسمت تنظیمات پروفایل بخش امنیتی را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید دریافت ایمیل از اینستاگرام را فعال کنید و سپس لیستی از ایمیل‌هایی که در هفته اخیر برایتان ارسال ‌شده را ببینید.

کاربرد قالب‌های بروزرسانی اینستاگرام 2021

ابتدا وارد بخش استوری اینستاگرام شوید و در پایین صفحه بخشی را که به ‌صورت پیش‌فرض روی حالت عادی قرار گرفته روی حالت ایجاد کردن قرار دهید و سپس قسمتی که مربوط به گیف ها و غیره است بروید و آن‌ها جابه‌جا ‌کنید تا قالب‌های جدید را ببینید.

 ایجاد محدودیت برای پیج هایی که نمی‌خواهید ببینید

مواقعی پیش می‌آید که پیجی را در اینستاگرام فالو دارید اما نمی‌خواهید هیچ پیامی از طرف آن مشاهده کنید. در این حالت بهترین راه‌ حل محدود کردن پروفایل است. با گزینه restrict  بدون این‌که شخص متوجه این کار شما شود اکانتش را در اینستاگرام را محدود می‌کنید. این قابلیت به‌تازگی به اینستاگرام افزوده شده و با بلاک کردن پیج اینستاگرام متفاوت است؛ چرا که اگر شما شخصی را در اینستاگرام بلاک کنید خود فرد متوجه این کار می‌شود. با محدود کردن اکانت، طرف مقابل نه ‌تنها از این قضیه خبردار نمی‌شود بلکه حتی ممکن است برای پست‌های شما لایک و کامنت بگذارد در حالی‌که شما کامنت‌ها را مشاهده نمی‌کنید. البته اگر تمایل داشته باشید کامنت هایی که آن شخص برای شما ارسال کرده ببینید این قابلیت وجود دارد که در بخش کامنت‌های محدود شده اینستاگرام بروید و این حالت را فعال کنید.

البته روش دیگری هم برای محدود کردن تعدای از افراد وجود دارد برای این کار از قسمت تنظیمات پروفایل گزینه حریم شخصی را انتخاب کنید. در اینجا می توانید هر چند نفر را که می خواهید در لیست محدود شده ها وارد کنید بدون اینکه آنها متوجه این کار شما شوند.

 هشتگ ها در بروزرسانی اینستاگرام 2021

اینستاگرام در بروزرسانی جدید امکان ارزیابی و ردیابی هشتگ‌های شخصی افراد را برای کاربرانش مهیا کرده‌است. سابق بر این مشخص کردن میزان تأثیر ایمپرشن هشتگ‌های اینستاگرام کار چندان راحتی نبود و به‌ سختی انجام می‌شد. در بروزرسانی 20۲۱ اینستاگرام می‌توانید متوجه شوید که کدام یک از هشتگ ها برای کسب‌وکار شما تاثیر بیشتری دارد و باعث افزایش فالوور واقعی و افزایش فروش در اینستاگرام می‌شود.

 کاربرد ایمپرشن هشتگ ها در بروزرسانی اینستاگرام 2021

برای بهره بردن از این ایمپرشن هشتگ ها نگاهی به پست‌هایی که در آن از هشتگ استفاده کرده‌اید بیندازید و کلمه insight را بزنید. در این قسمت به ‌طور کامل و دقیق اشک‌های ایمپرشن قابل‌مشاهده خواهد بود. اگر در این بخش ایمپرشنی در جواب هشتگ‌های خود نمی‌بیند دلیلش این است که در کاربرد هشتگ ها درست عمل نکرده‌اید. برای این‌که هشتگ‌های مناسبی برای پست‌های تان انتخاب کنید بروید سراغ پیدا کردن هشتگ‌های پرکاربرد مرتبط با کسب ‌و کارتان و پیج های رقبا را هم بررسی کنید.

در بروزرسانی جدید اینستاگرام قابلیت جالبی در بخش استوری های اینستاگرام با عنوان on this day افزوده شده است و به این صورت است که تمام وقایعی که در سال های اخیر روی داده را یادآوری می کند و شما می توانید آن را در استوری به اشتراک بگذارید. در ضمن قرار گرفتن قابلیت guide یا راهنما در آپدیت جدید اینستاگرام یکی از قابلیت های تازه آن است.