اگر مدتی در اینستاگرام فعالیت داشته اید حتما رقابت شدید پیج های کسب و کاری در زمینه های مختلف را مشاهده کرده اید. در این شرایط آیا تابحال از خودتان پرسیده اید که چرا باید فرصت فروش در اینستاگرام را از دست بدهید؟ راه اندازی پیج اینستاگرام کسب و کار تنها فاصله شما با رسیدن به درآمدهای ایده آل تان است.

مسلماً همه ما در زندگی رؤیای درآمدهای بیشتر و زندگی با آسایش و در شرایط رفاهی بهتر را داریم. از سوی دیگر تأمین شرایط مساعد بدون داشتن سرمایه و درآمد کافی امکان‌پذیر نیست. صادقانه بگوییم با درآمدهای کارمندی و با داشتن تنها یک شغل ساده نمی‌توان اتفاقات بزرگی را رقم زد. اگر کسب‌وکار محلی با شیوه‌های تبلیغات سنتی دارید بازهم احتمالاً درآمد محدود آن کفاف زندگی دلخواهتان را نمی‌دهد.

تنها راه برای رسیدن به درآمد های ایده‌آل و راضی‌کننده به‌روزرسانی کسب‌وکار در فضای مجازی آنلاین است.همان‌طور که مشاهده می‌کنید این روزها اینستاگرام سردمدار شبکه‌های اجتماعی میلیون‌ها مخاطب را با اهداف مختلف گردهم آورده ‌است.

 چرا اینستاگرام برای راه‌اندازی کسب‌وکار مناسب است؟

این روزها اینستاگرام شبکه‌ای از مخاطبان میلیونی تشکیل داده که هر فردی با هر طیف کاری درصورتی‌که هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد می‌تواند در میان رقبا مطرح‌شده و به موفقیت‌های شگفت‌انگیزی برسد. جالب‌تر این که شما برای مشهور شدن برندتان و فروش بیشتر هیچ هزینه‌ای نمی‌پردازید.

در فروشگاه‌های واقعی تعداد مشتریان مشخصی دارید که یا مشتریان سابق وفادار کسب‌وکار شما هستند یا افرادی که از حوالی فروشگاه شما گذر می‌کنند و به‌طور اتفاقی با شغل شما آشنا شده اند.

در اینستاگرام هم با چنین فضایی روبه‌رو هستید با این تفاوت که در بازاری با میلیون‌ها مخاطب قرار گرفته‌اید و باید با هنر بازاریابی خود مخاطبان هدف را با خود همراه کنید.

پس تا این‌جای کار متوجه شوید که اگر از فرصت فروش اینستاگرام غافل شوید درآمدهای غیرقابل تصوری را از دست می‌دهید.

همچنین می توانید برای خرید فالوور توییتر در اینجا اقدام کنید

 اهمیت حضور کسب‌وکارها در اینستاگرام

شاید شما فروشنده‌ای باشید که با وجود درآمد اندک فروشگاه تان تمایل چندانی به حضور در فضای مجازی ندارید اما دیر یا زود باید با این مسئله مهم کنار بیایید که این روزها تمام کسب‌وکارها به سمت مجازی شدن پیش می‌روند و هر چقدر دیرتر قدم در این مسیر بگذارید رقبایتان به همان نسبت از شما جلوتر می زنند.

به‌هرحال اگر هدف شما از راه‌اندازی پیج اینستاگرام کسب‌وکار پیشرفت‌های روزافزون و سودآوری بیشتر باشد، چاره‌ای جز این‌ نخواهید داشت که به جامعه کاربران آنلاین بپیوندید.

 شیوه کسب‌وکار در شبکه‌های اجتماعی

درست است که وقتی در شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکاری راه‌اندازی می‌کنید به‌ظاهر وارد فضای مجازی شده‌اید اما به‌خاطر داشته باشید که مشتریان شما همان افراد واقعی با احساسات واقعی هستند. بنابراین همان‌اندازه‌که برای تبلیغات فروشگاه سنتی خود تلاش می‌کردید در شبکه‌های اجتماعی باید با انرژی بیشتر برای یافتن مشتریان هدف کالا و خدمات خود فعالیت داشته باشید.

 از رقبا عقب نمانید

اگر توجه کرده باشید امروزه اینستاگرام به میدانی برای رقابت کسب‌وکارها تبدیل شده‌ است. نه‌تنها مشاغل بزرگ و حرفه‌ای بلکه کسب‌وکارهای کوچک با سرمایه اندک که خواهان سودآوری بیشتر هستند به کمک این برنامه کاربردی به شهرت می‌رسند.

ایده خاصی برای راه‌اندازی پیج اینستاگرام کسب و کار انتخاب کنید

پیش ‌از این‌که پیج کاری ایجاد کنید سری به پیج های همه حوزه با کسب‌وکارتان بزنید و سبک فعالیت آن‌ها را مشاهده کنید. برای این‌که در میان مخاطبان اینستاگرام طرفدار پیدا کنید و معروف شوید باید شیوه‌ای متفاوت و خلاقانه برای معرفی کسب‌وکارتان پیدا کنید. شیوه ای که کمتر پیجی آن را به کار گرفته باشد.

 پتانسیل‌های محصولاتتان را مطرح کنید

همان‌طور که می‌بینید صاحبان مشاغل در اینستاگرام از هر روشی که به ذهن شان می‌رسد برای معرفی مزایای محصولات و خدماتشان بهره می‌برند. ممکن است کسب‌وکار شما قابلیت‌های به‌مراتب بیشتری نسبت‌به رقبا داشته باشد که هنوز کسی از آن خبر ندارد. بنابراین باید بگردید و خصوصیات منحصربه‌فردی که محصولات شما در مقایسه با انواع موجود در بازار برای مشتری به‌همراه می‌آورد را پیدا کنید.

بعد از این مرحله باید از هنرتان در انتقال این اطلاعات به کمک محتواسازی استفاده کنید. اگر احساس می‌کنید در این زمینه مهارت کافی ندارید می‌توانید این ماموریت را به افراد متخصص در تولید محتوای اینستاگرام بسپارید. درضمن برای شروع کار می‌توانید با روش‌های خرید فالوور اینستاگرام پیج تان را جذاب‌تر جلوه دهید تا مخاطبان بیشتری جذب کند. راه اندازی پیج اینستاگرام کسب و کار در کنار محتوای مفید و سازنده فروش را چندین برابر می کند