ایده پردازی در اینستاگرام: مدت‌ها از زمانی‌که اینستاگرام صرفاً به عنوان یک شبکه اجتماعی سرگرم‌کننده برای به اشتراک گذاری عکسها، ویدیوها و خاطرات مطرح بود می‌گذرد. این روزها کاربری این پلتفرم چیزی فراتر از به‌اشتراک‌گذاری عکس و ویدئوهای روزانه است و خیلی از کاربران خلاق با ایده پردازی در اینستاگرام و تولید محتوای جذاب سودآوری می‌کنند.

تفاوتی ندارد که مدیر یک کسب‌وکار کلان باشید یا شغل خانگی کوچکی داشته باشید به‌هرحال همه‌چیز به میزان نوآوری شما در جلب توجه کاربران بستگی دارد. اگر شما هم در فراز و فرود تولید محتوا سردرگم شده‌اید باید بدانید که محتواسازی مدرن با به‌کارگیری ایده‌های غیرتکراری و تفکربرانگیز مهم‌ترین کاری است که باید برای جلب مخاطب انجام دهید.

برای اطلاع از قیمت ویوو اینستاگرام کلیک کنید

شاید تابه‌حال کمتر به این‌موضوع فکر کرده باشید که خلق ایده برای تولید محتوا چقدر مهم است. اصلا در اینستاگرام چه نوع محتوایی می‌توانید تولید کنید؟ برای پاسخ به این سوالات باید حیطه فعالیت خود و محتوای مناسب آن را بهتر بشناسید.

با توجه به موقعیت مناسبی که در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص اینستاگرام برای کسب درآمد و فروش بیشتر فراهم ‌شده است کسب‌وکارهای مختلف به‌دنبال روش‌هایی برای شناخته شدن و سودآوری بیشتر هستند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این روزها اغلب کسب‌وکارها به فضای آنلاین روی آورده اند و به این نتیجه مهم رسیده‌اند که بازاریابی با روش‌های سنتی دیگر پاسخ‌گوی نیازشان نیست و باید به‌دنبال روش‌های جدیدتری باشند.

 چرا اینستاگرام را برای فروش آنلاین انتخاب کنیم؟

سال‌ها از ظهور اینستاگرام می‌گذرد حالا دیگر فعالیت آن به تولید محتوای سرگرم‌کننده خلاصه نمی‌شود بلکه مشاغل مختلف در کنار فروش مستقیم از این جایگاه برای مطرح شدن در کنار کسب‌وکارهای رقبا بهره می‌برند. فعالیت در اینستاگرام بدون هزینه و نیاز به پرداخت هزینه‌های بالا برای اجاره مکان حضوری شرایط را برای کسب درآمد فراهم کرده ‌است.

بنابراین در هر فعالیت و کسب‌وکاری که اشتغال دارید باید به‌دنبال روش‌های نوآورانه تر و جذاب‌تر باشید. اولین سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا باید پیج اینستاگرام ایجاد کنیم؟

خرید ویو اینستاگرام

 اینستاگرام شغل دوم مجازی

برای افرادی که در فکر راه‌اندازی کسب‌وکار جدیدی هستند یا این‌که کسب‌وکار سنتی و حضوری دارند اما احساس می‌کنند باید با جو جامعه بروزرسانی شوند راه اندازی پیج اینستاگرام بسیار مفید است. در این حالت ایده پردازی در اینستاگرام تنها در شرایطی به کمک شما می‌آید که هدف و برنامه‌ای برای کارتان داشته باشید و بدانید چه نتایجی را دنبال می‌کنید.

 فروشگاهی بدون پرداخت هزینه

مسلماً هنگامی‌که فروشگاهی را به‌صورت فیزیکی اجاره می‌کنید هزینه‌های فراوانی را متقبل خواهید شد. اما اینستاگرام جایگاهی به وجود آورده که همه کسب‌وکارها بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند فروشگاهی با زرق‌وبرق زیاد اما به‌طور مجازی طراحی کنند.

 کسب‌وکاری با میلیون‌ها رهگذر

وقتی تصمیم می‌گیرید فروشگاه یا مغازه ای بزنید قطعا سعی می‌کنید مکانی را انتخاب می‌کنید که افراد بیشتری از حوالی آن می‌گذرند. حال در اینستاگرام محیطی مهیا شده که با راه‌اندازی یک پیج ساده کسب‌وکاری می‌توانید در میان میلیون‌ها کاربر، مخاطبان هدف محصولات و خدمات خود را پیدا کنید. حتی می‌توانید با روش‌های خرید فالوور اینستاگرام از راههای میانبر برای جذب افراد بهره ببرید.

 پیج اینستاگرام کسب‌وکاری سیار

هنگامی‌که مغازه ای اجاره می‌کنید حتی اگر در یک خیابان شلوغ باشد تنها به تعداد محدود و مشخصی از آدم‌ها که از آن حوالی گذر می‌کنند دسترسی دارید. اما در اینستاگرام می‌توانید به مشتریانی با وسعت یک کشور دسترسی داشته باشید. مهمتر از آن اینکه برخلاف کسب و کارهای واقعی که باید مدت زمان طولانی از صبح تا شب در محل فروشگاه حضور داشته باشید، با راه اندازی پیج اینستاگرام از هر کجای ایران یا خارج از کشور می توانید همچنان کارتان را ادامه داده و به فروش بیشتر برسید.

 بدون تجربه کاری فعالیت کنید

اگر تابه‌حال در هیچ حرفه یا تخصص خاصی فعالیت نداشته‌اید و هیچ تجربه ای ندارید، ایده پردازی در اینستاگرام راه تازه‌ای برای شما می‌گشاید که با کمک آن حرفه‌ای را آغاز کنید و بدون این‌که سابقه کاری داشته باشید از کسب‌وکاری که شاید سال‌ها آرزویش را داشته‌اید سودآوری کنید.

با چند نکته‌ای که در مورد مزایای فروشگاه اینستاگرامی بیان شد تا حدی از فرصت ویژه‌ای که اینستاگرام در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد باخبر شدید. اگر تصمیم دارید کسب‌وکار تازه ای راه‌اندازی کنید، پیش ‌از هر چیز برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های لازم را پیش بینی کنید. به‌کارگیری ایده های خلاقانه برای فروش بیشتر باعث معروف شدن برند کاری تان می‌شود به‌گونه‌ای که حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید.