اغلب کسب ‌و کارها برای شناساندن محصولات و خدماتشان و کسب فروش بیشتر از قابلیت‌های عالی اینستاگرام استفاده می‌کنند. اینستاگرام این روزها بزرگ‌ترین بستر را برای رقابت بیزینس‌های مختلف در فضای آنلاین فراهم کرده ‌است و روز به ‌روز دنیای بزرگ‌تری را می‌سازد. در این میان نقش فالوورها در افزایش فروش اینستاگرام خیلی اساسی و مهم است.

البته برای این ‌که با کمک اینستاگرام به فروش بهتری برسید باید قلق های خاصی را به کار بگیرید. اولین حرکت شما برای رسیدن به افزایش فروش، افزایش فالوور های پیج کاری‌تان است. احتمالاً این سوال به ذهن تان خطور کرده ‌است که آیا خرید فالوور می‌تواند فروش را بیشتر کند؟ آیا لازم است به‌ طور حرفه‌ای روی افزایش فالوور کار کنید؟ پاسخ این سوالات به‌طور کاملاً واضحی مثبت است.

مانند هر کسب ‌و کار سنتی که نیاز به تعداد زیادی مشتری دارد تا فروش بیشتری داشته باشد شمایی که بخش اعظم بازاریابی تان را به فضای اینستاگرام اختصاص داده‌اید باید به ‌دنبال مخاطبان هدف بیشتر و بیشتری باشید. با توجه به این‌که چه نوع محصولات و خدماتی ارائه می‌دهید باید به ‌دنبال پیج های مرتبط برای تبلیغات بگردید. افرادی با فالوور های زیاد و مرتبط با کارتان را فالو کنید. در چالش‌هایی که در پیج های همکار قرار داده می‌شود شرکت کنید.

کمپین‌های همکاری با پیج های دیگر برگزار کنید. خلاصه از همه قابلیت‌های بازاریابی در اینستاگرام باید به نفع خودتان استفاده کنید. این‌که تنها یک پیج کاری و اکانت کاربری ساده برای خودتان باز کنید و منتظر بمانید هیچ دردی از شما دوا نمی‌کند. اگر می‌خواهید نقش فالوورها در افزایش فروش را مشاهده کنید آستین بالا بزنید و با تمام قوا و هوشمندی خودتان را در این بستر آنلاین معرفی کنید.

 شیوه‌های افزایش فروش در اینستاگرام

اینستاگرام موفق‌ترین شبکه اجتماعی در چند سال اخیر است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده ‌است. در این ‌میان بخشی از رونق اینستاگرام به کسب ‌و کارهای فعال بر می‌گردد. کسب ‌و کارهایی که خیلی از آن‌ها توانسته اند موفقیت‌های باورنکردنی در این پلتفرم آنلاین کسب کنند.

اگر برای افزایش فالوور اینستاگرام فرصت و حوصله کافی ندارید بهتر است به سرویس‌های معتبر آنلاین برای خرید فالوور مراجعه کنید در شرایطی که با وجود شیوع ویروس کرونا خیلی از کسب ‌و کارها کساد شده‌اند خیلی از صاحبان مشاغل تمرکزشان را روی اینستاگرام گذاشته اند و به‌ دنبال افزایش فالوور هستند. اگر بخواهیم نمونه حقیقی آن را عنوان کنیم می‌توان دو فروشگاه را در نظر گرفت که در نزدیکی هم قرار دارند.

یکی از آن‌ها مشتریان معدودی دارد و دیگری به ‌حدی سرش شلوغ است که اصطلاحاً وقت سرخاراندن هم ندارد. حالا تصور کنید پیجی 200 فالوور دارد و در مقابل به پیج دیگری 2000 فالوور، خودتان قضاوت کنید که کاربران ترجیح می‌دهند خریدشان را از کدام پیج انجام دهند. قطعا پیجی که فالوورهای بیشتری دارد قابل‌اعتمادتر است چون افراد بیشتری تجربه خرید از آن را داشته اند. این یک مثال واضح از نقش فالوورها در افزایش فروش اینستاگرام است.

جذب مشتری‌های داخلی و خارجی در اینستاگرام

تفاوتی ندارد که شما در کسب ‌و کارتان نیاز به مشتریان داخلی دارید یا فراتر از مرزها فعالیت می‌کنید و کالا و خدماتتان را صادر می‌کنید. ممکن است تنها به مخاطبان داخلی نیاز داشته باشید یا به‌ دنبال مشتریان هدف خارجی و داخلی باشید. به ‌هر حال اینستاگرام مکان نمی‌شناسد و با این پلتفرم مجازی مرز وجود ندارد. مشتریان شما به اندازه میلیاردها نفر در تمام کشورهای دنیا هستند.

مزیت بازاریابی در اینستاگرام این است که دسترسی آن برای همگان ساده است و در ایران هم فیلتر نشده ‌است درضمن می‌توانید با تولید محتوای گرافیکی، تصویری، ویدئویی و متنی پیام خود را به مخاطبان انتقال دهید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید از هر دری که وارد شوید فالوور های اینستاگرام مهم‌ترین نقش را در موفقیت برند و فروش کسب ‌و کار شما و حتی شناخته شدن پیج شخصی تان ایفا می کنند.

برای این‌که در بازاریابی اینستاگرام موفق عمل کنید باید به‌دنبال راه‌های مختلف جذب فالوور واقعی در اینستاگرام باشید. این ‌موضوع را ملکه ذهنتان قرار دهید که هر فردی که وارد پیج شما می‌شود می‌تواند یک مشتری بالقوه باشد. پس برای جذب مخاطبان بیشتر از هر راهی استفاده کنید درضمن هنگامی‌که کاربری وارد پیج شما می‌شود تنها درصورتی‌که فالوورهای زیادی داشته باشید به پیج تان اعتماد می‌کند.

اگر مدتی در اینستاگرام فعالیت داشته باشید می‌دانید که فالوورها، لایکا و کامنتا مهم‌ترین ابزارهای جذب افراد بیشتر هستند. پس باید هر چه بیشتر با پیج های سایر افراد و فالوورهای تان تعامل برقرار کنید. به کامنت‌های آن‌ها پاسخ دهید و وجهه کاری‌تان را درخشان‌تر کنید.