این یک اتفاق کاملاً عادی است که وقتی قصد خرید از پیج خاصی را دارید، به دنبال اطمینان یافتن از ارزش و اعتبار فعالیت آن باشید. همه مخاطبان اینستاگرام می‌دانند که آنچه به پیج اعتبار و ارزش می‌بخشد تعداد فالوور های واقعی و رضایت آن‌ها از فعالیت و خدمات پیج است. از این رو فالوور فیک با اینکه ظاهر گول زننده ای دارد و تعداد فالوورهای پیج کاری را بیشتر نشان می دهد اما تاثیر چندانی در افزایش فروش نخواهد داشت.

بنابراین طبیعی است که وقتی قصد خرید از پیجی را دارید اولین کاری که انجام می‌دهید مشاهده تعداد فالوورها و بررسی نظراتشان در مورد پست‌های منتشرشده است. در این فرصت می‌خواهیم شگردهایی را به شما بیاموزیم که بتوانید به کمک آن پیج خاصی را بررسی کرده و به ‌سادگی به آن اطمینان نکنید.

 آنالیز مطالب و تصاویر

ادمین یک پیج اینستاگرام حرفه‌ای و محبوب به ‌خوبی واقف است که برای جذب فالوورها نیازی به شیوه‌های میانبر مانند خرید فالوور فیک نیست؛ همین‌ که در طراحی پست‌ها خلاقیت به خرج دهد و محتوای مناسب و اصولی تولید کند، مخاطبان خود به ‌خود به سمت آن پیج سرازیر می‌شوند. از این‌ رو شما به ‌عنوان مخاطب در اولین گام می‌توانید مطالب پست‌ها را بررسی کرده و زمان آخرین پست و استوری را زیر نظر بگیرید.

پیجی که به فالوورهایش اهمیت می‌دهد و به ‌طور منظم پست حرفه‌ای می‌گذارد نشان‌دهنده احترامی است که برای مخاطبانش قائل می‌شود.

 بررسی کامنت‌های پیج

هنگامی‌که وارد پیچی می‌شوید که مرتبط با حیطه کاری شماست یا می‌خواهید خدماتی را از آن دریافت کنید نباید به ‌سرعت به آن اطمینان کنید. ساده‌ترین کاری که می‌توانید برای تشخیص فالوور فیک و واقعی انجام دهید بررسی عملکرد فالوورهاست. به قسمت دنبال کننده‌ها یا fallower وارد شوید. اگر در این لیست دنبال کنندگانی با عکس‌های عجیب ‌و غریب و آی دی هایی متشکل از شکلک‌های بی‌معنا و حروف تصادفی را مشاهده کردید بدانید به ‌احتمال خیلی زیاد فیک هستند.

اگر به اکانت فالوورهای فیک وارد شوید خواهید دید که پستی در صفحه آنها وجود ندارد و از سوی دیگر تعداد فالوور و فالوئینگ شان با هم هماهنگی ندارد. خلاصه این ‌که با بررسی تعدادی از دنبال کننده‌ها به‌طور تصادفی می‌توانید از تقلبی یا اصل بودن یک پیج  اطمینان پیدا کنید.

 مقایسه لایک و کامنت

هنگامی‌که وارد یک پیج خاص می‌شوید باید تعداد لایکها را با کامنت‌ها مقایسه کنید و ببینید آیا تناسبی با هم دارند یا خیر.

فالوور فیک را در پیج خود شناسایی کنید؟

هر مخاطبی که برای مدتی در اینستاگرام فعالیت دارد به‌ خوبی می‌داند که فالوور فیک چه ضررهایی برای پیجش خواهد داشت. فالوور فیک به آن دسته از فالوور هایی گفته می‌شود که هویت واقعی ندارند در نتیجه نرخ تعامل پیج را کاهش می‌دهند. به ‌همین دلیل شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام یکی از مهم‌ترین اقدامات برای تعیین اعتبار پیج هاست. برای مقابله با فالوور های فیک ابتدا باید قدرت تشخیص آن‌ها را داشته باشید تا به پیج شما آسیبی نرسد.

فالوور های فیک ویژگی‌هایی دارند که اگر کمی هوشمندانه رفتار کنید به ‌راحتی آب خوردن آن‌ها را تشخیص می‌دهید. حالا باید بدانیم ویژگی‌های فالوور فیک چیست؟

چطور فالوور فیک را بشناسیم؟

اگر می‌خواهید تقلبی و واقعی بودن یک پیج را تعیین کنید اول باید چند ویژگی آن را بررسی کنید تا بتوانید به نتایجی در مورد میزان ارزش اعتبار آن برسید.

 بیوی پیج

همان‌طور که می‌دانید بیو پیج بخشی است که شما اطلاعاتی را در مورد شرکت یا نوع فعالیت فرد صاحب پیج مشاهده می‌کنید. ازآنجایی‌که فالوور فیک با سیستم‌های خودکار ایجاد می‌شوند پس بیوی سازمان‌یافته‌ای ندارد اگر هم در این بخش چیزی نوشته ‌شده باشد، شامل کلمات بی‌معنا و تصادفی است.

میزان تعامل فالوورها

مهم‌ترین راهکاری که تفاوت فالوور فیک و واقعی را نشان می‌دهد میزان و نحوه تعامل فالوورها با پست‌های منتشر شده است. و اکانت های فیک طبیعتاً مانند یک شخص واقعی نمی‌توانند تعامل داشته باشند. حتی اگر پستها را لایک کنند و کامنت بگذارند این کامنت ‌ها به‌صورت عبارت ‌های تکراری و پیش‌پا افتاده است. برای خرید لایک اینستاگرام کلیک کنید

مقایسه فالوور و فالوئینگ

پیج های تقلبی معمولاً عکس پروفایل و پستی ندارند از این ‌رو افراد بسیار معدودی آن‌ها را فالو می‌کنند. ازسوی ‌دیگر این‌گونه پیج ها فالوئینگ‌های بسیاری دارند. پس اگر به پیجی برخوردید که نسبت فالوور و فالوئینگ آن خیلی خیلی کم بود احتمالاً حدس شما در مورد فیک بودن آن درست است.