احتمالا شما هم پیج هایی را که در مدت نه چندان طولانی توانسته اند فالوورهای زیادی در اینستاگرام جذب کنند را مشاهده کرده اید. عددهای قابل توجه و هیجان انگیزی که تصور کسب درآمدهای نجومی را به ذهن می آورد مسلما برای اغلب کاربران وسوسه کننده است. البته راه اندازی پیج کاری در این شبکه اجتماعی بیشتر از چند دقیقه زمان نمی برد اما بعد از شکل گیری اکانت اولین کار تلاش برای جمع کردن فالوور اینستاگرام است.

برای خرید فالوور کلیک کنید

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که علی رغم رویاهای بزرگ در بالا بردن تعداد فالوورهایتان موفق نبوده اید پس وقتش است که راهکارهای تازه ای پیدا کنید. برای افزایش فالوور اینستاگرام روش های زیادی وجود دارد که اگر با حوصله پیگیری کنید، شاهد تاثیرات شگفت انگیز آن خواهید بود.

پروفایل جذابی بسازید

اولین گام برای جمع کردن فالوور اینستاگرام ایجاد حساب کاربری با تصویر جذاب و بیو حرفه ای است که هر کاربری را برای فالو کردن ترغیب می کند. پس از این مرحله باید روی زیر بناهای پیج تان یعنی استوری ها، پست ها و هایلایت و بیوی پیج کار کنید.

از شخصیت های بزرگ ایده بگیرید

برای اینکه ذهن تان در مورد ساختار کلی پیج بازتر شود و ایده های تازه به دست آورید پیج اینستاگرام افراد مشهور و یا برندهای معروف را نگاه کنید و از میان آنها تم زمینه ای مناسبی انتخاب کنید. حالا که در مورد آرم و برند شخصی تان تصمیم گیری کردید سعی کنید به آن پایبند باشید. برای پست گذاری در پیج از این تم زیبایی که انتخاب کرده اید استفاده کنید.

هارمونی زیبای رنگ ها در پست های شما می تواند ظاهر پیج تان را جذاب و چشم نواز جلوه دهد.

بیوی مناسبی طراحی کنید

جمع کردن فالوور اینستاگرام : طراحی یک بیوی زیبا و مناسب با اینکه توضیح کوتاهی است اما تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد. این اقدام به خصوص زمانی که پیج کاری شما با هدف فروش محصول راه اندازی شده است اهمیت بیشتری خواهد داشت.  نامی جذاب و ماندگار و خلاقانه انتخاب کنید که ذهن هر کاربری را درگیر کند. در نوشتن یک بیوی حرفه ای مواردی همچون مختصری از فعالیت عمده پیج شما، کاربرد مهم ترین هشتگ ها در زمینه کاری تان، آدرس سایت و تلگرام و شماره تماس و … را قرار دهید.

پست های حرفه ای بگذارید

اگر برای ارائه محصولات و خدمات تان نیاز به عکاسی دارید عکس گرفتن از محصولات بدون در نظر گرفتن بک گراند مناسب، ظاهر نامنظم و نازیبایی به پیج تان می دهد. اگر کمی خلاق باشید می توانید با کمی ابزار و وسایل تزئینی  و با چند تکه مقوا و بطری های شیشه ای تم زیبا و هنرمندانه ای برای عکس های تان بسازید.

مزیت رقابتی پیج تان را توصیف کنید

جمع کردن فالوور اینستاگرام : با این حجم از ورودی های اینستاگرام برای اینکه بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید باید در زمینه فعالیت تان نیازهای فالوورها را به خوبی پاسخ دهید. شما باید به این سوال پاسخ دهید که چرا مخاطبان باید فالوور پیج شما شوند و آن را برگزینند. خودتان را جای فالوورها بگذارید و ببینید می توانید با محصولاتتان خواسته های آنها را برآورده کنید.

هنگامی که از روش های افزایش فالوور استفاده می کنید اگر نتوانید به خوبی خدمات تان را ارائه کنید افرادی که به پیج شما سر می زنند برای فالو کردن متقاعد نمی شوند.

فالوورهایتان را به فعالیت وادارید

نکاتی که تا اینجا مطرح شد پیش زمینه هایی برای پاسخ به این سوال است که چگونه فالوورهای بیشتری جمع کنیم ؟ بعد از این زیربناسازی حالا نوبت جمع کردن فالوور اینستاگرام است.

اولین کاری که باید شروع کنید ایجاد روابط دوستانه با فالوورهاست که در نهایت به نرخ بالای اینگیجمنت منتهی می شود. برای رسیدن به این هدف راهکارهای زیادی وجود دارد اما شما هم می توانید خلاقیت های ذهنی تان را چاشنی کار کنید. برای شروع کپشن های دوستانه و صمیمی بنویسید. نظر کاربران را در مورد پست ها و محصولات جویا شوید.

سعی کنید با سوالهای جذاب آنها را به چالش دعوت کنید. در ادامه پاسخ دادن به کامنت ها تا جایی که برایتان امکان پذیر است می تواند در ایجاد محبوبیت پیج در میان کاربران کارساز باشد.

خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت

اگر این موارد را به خوبی پیش ببرید چندی نمی گذرد که سایر کاربران هم به پست های جذاب شما کنجکاو می شوند و پیج تان را فالو می کنند تا همیشه در جریان اتفاقات و پست های شما قرار بگیرند.